PS. ei toi 250 Gigaa muuten ole paljon, alkaa tehdasasennettu olla aikas täynnä.

Viesti Kirjoittaja Mikko »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Yhden käyttäjän kokemukset eivät tee perusteellista tutkimusta; itse olisin heittänyt samaa IBM:n kovoista pari vuotta sitten. Maxtorit ovat allekirjoittanella palvelleet parhaiten, mutta sekin on vain yksittäiskäyttäjän mielipide. Hiljaisia, nopeita, kohtuuhintaisia.niitä mulla on hajonnut muutama lähes uutena
Viesti Kirjoittaja juishi »
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Itse asiassa just toi juttu sai mut ottamaan toisen aseman pois. En oikein viitsisi lähteä modailemaan konetta, jossa on takuu vielä voimassa, ja johon on ostettu AppleCare - hukkaan menisivät rahat... Mutta sen Fan Control Updaten piti ainakin kiertoteitse korjata tuo ongelma, joten nyt rohkeutta olisi.Mitä tulee lämpötiloihin, niin oletko lukenut tämän?
http://www.xlr8yourmac.com/G5/G5_drive_ ... l#storytop
Vaikuttaa erittäin järkevältä pikkumodaukselta, jonka tekisin omalle koneelleni, jos jo G5:n omistaisin.
Joo, WD:n Raptor ja Maxtorin MaxLine III on vissiin ne markkinoilla olevat natiivi-sata levyt. Lähinnä tuota idle-ääntä tarkoitin, Maxtorin rouskutus (luku/haku/kirjoitus) ei ainakaan ole häiritsevää, mutta jos levy ujeltaa kokoajan viimestä päivää.. rupeaa se pidemmän päälle häiritsemään.Vain kaikkein uusimmat SATA-levyt (esim. WD:n Raptor) ovat eri malleja kuin ATA-versiot. Suurin osa on konvertoituja ATA-levyjä (mikä sinänsä tuleekin Storagen sivuilla esiin), joten eroa ei pitäisi olla.
Aika hiljaisia kuitenkin (lähes) kaikki nykyiset. Siitä inhottavasta vinkunastakin, mitä monista nopeammista kovoista aikoinaan lähti, on uudemmissa malleissa päästy eroon. Hakupään "rouskahtelu" ei minua ole koskaan erityisemmin haitannut, sitäkö tarkoitat äänekkyydellä?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”