Safari on hyvä selain, macille Internet Exploreria ei ole kehitetty pitkään aikaan ja se on huono selain. Firefox, Safari, Opera ja Camino ovat kaikki erinomaisia selaimia OS X:ssä – niistä jokainen voi valita mieleisensä. Itsellä on käytössä Safari. Selain on nopea, välilehdet on tyylikkäät ja kaikki tarvitsemani toimii kunnolla. Kyllä noista mainitsemistani selaimista kaikki hakkaavat Internet Explorerin, mutta se ei ole mikään meriitti. IE:tä vastaan on käynnissä varsinainen kansanliike ympäri webbiä, mutta se onkin sitten eri asia...Sampo kirjoitti:onko tuo Safari niin hyvä kuin mitä Jobs väitti?
Kertokaa tyhmälle Macistä!
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
-
Viesti Kirjoittaja designed »
Itselläni myös, joskin Firefox on varalta sillä Safari ei välttämättä aina ymmärrä kaikkien kilkkeiden päälle, esimerkiksi WordPressin ja Blogger.comin blogitusjudanssien työkalupalkit uupuvat lähes täysin. Lisäksi pidän itse Firefoxia Rosetta-käytössä, sillä jos joku pistää linkin johonkin näistä videogallerioista, joissa ei käytetä kuin wmv-videoita niin Universalina pyörivä selain nostaa kädet pystyyn.joonahe kirjoitti:Safari on hyvä selain, macille Internet Exploreria ei ole kehitetty pitkään aikaan ja se on huono selain. Firefox, Safari, Opera ja Camino ovat kaikki erinomaisia selaimia OS X:ssä – niistä jokainen voi valita mieleisensä. Itsellä on käytössä Safari. Selain on nopea, välilehdet on tyylikkäät ja kaikki tarvitsemani toimii kunnolla.Sampo kirjoitti:onko tuo Safari niin hyvä kuin mitä Jobs väitti?
Ex: Omputtaja-blogi
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mielestäni mulla Flip4Macin upouusi Universal-versio hoitelee hyvinkin wmv:t Safarilla. Beta se tosin vielä lienee.designed kirjoitti:Lisäksi pidän itse Firefoxia Rosetta-käytössä, sillä jos joku pistää linkin johonkin näistä videogallerioista, joissa ei käytetä kuin wmv-videoita niin Universalina pyörivä selain nostaa kädet pystyyn.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Onko se lopultakin tullut? On nimittäin ollut käämi hitusen tiukilla pari kertaa tuon takia.Repe Ruutikallo kirjoitti:Mielestäni mulla Flip4Macin upouusi Universal-versio hoitelee hyvinkin wmv:t Safarilla. Beta se tosin vielä lienee.designed kirjoitti:Lisäksi pidän itse Firefoxia Rosetta-käytössä, sillä jos joku pistää linkin johonkin näistä videogallerioista, joissa ei käytetä kuin wmv-videoita niin Universalina pyörivä selain nostaa kädet pystyyn.
Edit: jaa kas, ja koska en kuulu Flip4Macin betatestiporukkaan niin saa kilpajuosta tuota filua sen jaosta poistavien ylläpitojen kanssa. Onneksi löytyi.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Mistä löytyy?designed kirjoitti:Onko se lopultakin tullut? On nimittäin ollut käämi hitusen tiukilla pari kertaa tuon takia.Repe Ruutikallo kirjoitti:Mielestäni mulla Flip4Macin upouusi Universal-versio hoitelee hyvinkin wmv:t Safarilla. Beta se tosin vielä lienee.designed kirjoitti:Lisäksi pidän itse Firefoxia Rosetta-käytössä, sillä jos joku pistää linkin johonkin näistä videogallerioista, joissa ei käytetä kuin wmv-videoita niin Universalina pyörivä selain nostaa kädet pystyyn.
Edit: jaa kas, ja koska en kuulu Flip4Macin betatestiporukkaan niin saa kilpajuosta tuota filua sen jaosta poistavien ylläpitojen kanssa. Onneksi löytyi.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Luultavasti tulee satikutia jossain vaiheessa mutta sovitaan että täällä voi osallistua (ainakin päivän tai pari) älykkyystestiin, jonka palkintona on oikea tiedostomasa kirjoitti:Mistä löytyy?designed kirjoitti: Edit: jaa kas, ja koska en kuulu Flip4Macin betatestiporukkaan niin saa kilpajuosta tuota filua sen jaosta poistavien ylläpitojen kanssa. Onneksi löytyi.

Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka