Tuli ja asentui, vaikk’ei pal Suomessa vaikuttavaa muutosta saati uutta näykään... ku emot ja jotkut animojit ei just hetkauta... samalta näyttää ku ennenkiii...iii
Viimeksi muokannut amanita, 26.3.2019 klo 9.55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
jomppeli kirjoitti:Löysin sen kyllä mutta oli vaan data tai pois. Uudelleenkäynnistys toi esille puhelut ja data valinnan.
Jeps, puhelimeen pitää ensin tehdä operaattoriasetusten päivitys. Päivitin puhelimen eilen, mutta ilmoitus operaattoripäivityksistä tuli vasta tänään iltapäivällä.
Kaipa uudelleenkäynnistämällä voi nopeuttaa tuota.
Minä käytän iPadissa Messenger for WhatsApp -sovellusta, toimii ihan hyvin. Täytyy vain lukea puhelimen sovelluksessa asetuksissa iPadin sovellukseen ilmestyvä QR-koodi ja linjoilla ollaan.
EDIT: Jaa puheluja ei tuon kautta taida voida soittaa.
Viimeksi muokannut amanita, 26.3.2019 klo 20.43. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Delli kirjoitti:Mutta nuo muutokset eivät kuulu mitenkään tämän ketjun otsikon alle eli käyttöjärjestelmä 12.2
Ai kuin ei? Kyll mulle nuo VoLTE ominaisuuskin ja kenties koht’sillee tuleva EKG-tason sykemittaus-käyrä ovat ihka kiinteästi 12.2-päivityksen mukana tullut ja tulossa (toivottavasti) oleva toiminto, vaikka miten omia sovelluksiaan olisivatkin...
Joten hillihehän sairvarteluasi, jos miteskään voit
Viimeksi muokannut jake69, 26.3.2019 klo 21.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jomppeli kirjoitti:Löysin sen kyllä mutta oli vaan data tai pois. Uudelleenkäynnistys toi esille puhelut ja data valinnan.
Jeps, puhelimeen pitää ensin tehdä operaattoriasetusten päivitys. Päivitin puhelimen eilen, mutta ilmoitus operaattoripäivityksistä tuli vasta tänään iltapäivällä.
Kaipa uudelleenkäynnistämällä voi nopeuttaa tuota.
Operaattoripäivitys tuli tehtyä eilen jo. Mutta tuo volte alkoi toimimaan tänään vasta rebootin jälkeen.
Volte puhelu on kuin soittaisit esim FaceTime puhelun. Kaikki on kristallin kirkasta.
Viimeksi muokannut jomppeli, 26.3.2019 klo 22.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko VoLTE-puhelu siis maksuton...? niinkuin FaceTime-puhelu
Mun käsittääkseni VoLTE:ssa on kysymys vaan vaan pysymisestä 4G-verkossa puhelunkin aikana eli puhelua ei käydä 3G-verkossa niinkuin normisti on käyty eikä kännyn tarvi niin ollen vaihdella verkkoa puhelun ajaksi ja takaisin vaikkas videon katselun tai verkkopelin jatkamiseksi...
Viimeksi muokannut jake69, 26.3.2019 klo 23.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Päivitin eilen IOS12.2 iPhone 7:aan.
Soitonsiirto lopetti toimintansa. Heittää aina pois asetuksista palatessa ja numero, johon haluaisi siirtää katoaa samalla.
Delli kirjoitti:Mutta nuo muutokset eivät kuulu mitenkään tämän ketjun otsikon alle eli käyttöjärjestelmä 12.2
Ai kuin ei? Kyll mulle nuo VoLTE ominaisuuskin ja kenties koht’sillee tuleva EKG-tason sykemittaus-käyrä ovat ihka kiinteästi 12.2-päivityksen mukana tullut ja tulossa (toivottavasti) oleva toiminto, vaikka miten omia sovelluksiaan olisivatkin...
Joten hillihehän sairvarteluasi, jos miteskään voit
Viittasin tuolla siihen sinun edeliseen viestiisi 'Toki muualla muuttuu enemmän ..' eli TV+, Apple Card, TV Channels, Arcade yms.
Nämä eivät liity mitenkään iOS 12.2
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Aivan - muuttuu muualla, mutt ei Suomessa nuokaan 12.2:n mukana ja osin siihen liittyvät toiminnot... vaikk’eivät ko frameen kuulukaan, juu
Huolimattomasti toin siis ko päivityksen vähämerkityksellisyyden Suomessa esille ...paljon hehkua ...ameriiiikkalaisille ja osin austraalialaisille ja kanadalaisille...
No kyllä iPhonessa vielä pysyn, nyt kuitenkin uutuuden taas väliin jättäen, mutt kelloon ’kihlautuen’...
Ai niin, mutt ei sekään kuulu 12.2:een - sen frame kun taitaa olla joku 5.w tai 5.4...kö
1keppana kirjoitti:Mulla ei ainakaan VoLTE lähteny pelittämään, ios ja telian operaattoriasetukset päivitetty, mutta tippuu 3G verkkoon kun soittaa. Puhelin xs.
Edit. Uudelleenkäynnistys ei muuta asiaa.
Vika oli Telian päässä, saivat toimimaan, eli sinne yhteyttä jos ei rupea toimimaan!
MacManic kirjoitti:Päivitin eilen IOS12.2 iPhone 7:aan.
Soitonsiirto lopetti toimintansa. Heittää aina pois asetuksista palatessa ja numero, johon haluaisi siirtää katoaa samalla.
Samoin minulla vika ilmeisesti oli Telian päässä. Uudet operaattoriasetukset puuttuivat puhelimesta. Nyt taas toimii.