Telian hinnat samat kuin Applella. Tilasin Applestoresta. Mitenköhän Telian esimmin hankkiminen onnistuu. Telian liittymä minulla on jo. Ja myös multisim palvelu joka on eri asia kuin multi-palvelu.
strong kirjoitti:Telian hinnat samat kuin Applella. Tilasin Applestoresta. Mitenköhän Telian esimmin hankkiminen onnistuu. Telian liittymä minulla on jo. Ja myös multisim palvelu joka on eri asia kuin multi-palvelu.
Eikai tuossa hankkimissa muuta kuin otat Teliaan yhteyttä 14.6 että haluat tuollaisen multi-liittymän siihen oman Telia liittymään. Ja sitten hankit sen eSIM koodin kelloon.
iPhone 16 Pro w/Clicks keyboard case
Framework Laptop 13" (AMD)
Tesla Model Y
Ajattelinkin, että tilaus voisi onnistua jo kahden aikoihin aamuyöstä. Edellisen kelloni tilasin tuohon aikaan. Nyt odotin aamuun, ennen kuin laitoin tilaukseni sisään. Ajattelin, ettei kysyntä Suomen osalta voi kuivattaa varastoa tyhjiin.
Tein eilen illalla koeoston Ruotsi Apple sivuilta, toimitusosoite Tukholmaan ja toimitusaika oli kokonaista kaksi päivää.
Nyt aamulla toimitusajaksi luvattiin 4-6 arkipäivää ja päivämääräksi 17.-19.6. Nuo eivät täysin kohtaa, uskon saavani kelloni jo ensi perjantaina, tuolloin olisi viisi arkipäivää täynnä.
Sitten vaan selvittelemään multi-liittymää Telialta, asiakkaita jo ollaan.
strong kirjoitti:Telian hinnat samat kuin Applella. Tilasin Applestoresta. Mitenköhän Telian esimmin hankkiminen onnistuu. Telian liittymä minulla on jo. Ja myös multisim palvelu joka on eri asia kuin multi-palvelu.
Tilattu 44mm Cellular harmaana. Harmaa siksi, että aiemmin on ollut kulta ja hopea. Hopean värinen AW 3 tulee myyntiin, kunhan uusi saapuu. Ja nyt vaan sit odotellaan...
Apple Watch Ultra
iPhone 15 Pro 128Gt
iPad 10.2 64Gt Wi-Fi + 4G
MacBook Pro 15" 2019
Minä odotan syksyn mallit, näitä vanhoja (3 tai 4) en osta.
Taitaa vaan olla niin että jää syksylläkin ostamatta, toiveena pyöreä malli ja lisää muokattavuutta kellotauluihin.
Jotakin muokattavuutta tuli WatchOS6 mukana mutta ei vielä tarpeeksi.
Toivottavasti Apple yllättää myönteisesti syksyllä.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
nikusa kirjoitti:Pyöreää Apple Watchia saa odotella loputtomiin.
Pyöreässä äly”kellossa” hyötykäytössä oleva pinta-ala jää vähäiseksi, ellei näyttö ole valtava.
Oikeastaan kaikki muut menivät heti tuossa metsään.
Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen, minusta ainoa oikea kellon muoto on pyöreä ja siksi AW jää kauppaan.
Kolme kertaa olen yrittänyt käyttää AW:tä (mallit 0, 2 ja 3) mutta Applen neliskanttinen on mielestäni kolhon ja 'lapsellisen' näköinen ja siksi ne ovat aina lähteneet myyntiin.
Nyt kädessä Garmin
iPhone 12 64GB
Nyyh, hiukka yli vuoden vanha AW versio 3 popsautti kantensa auki, itse kello kyllä toimi ihan hyvin. Olin maalla ja onneksi tuolle loukkaantuneelle löytyi laastaria, jolla teippasin kansilevyn (?) kiinni.
Varimportissa herra osaaja tutkiskeli hetken potilasta ja uskoi akun hitusen turvonneen. Niinpä minun Watchukkani matkaa Hollantiin ja herrat osaajat sitten hoitavat tuon kuntoon, tahi tarjoavat korvikkeeksi uudemman.
Nyyh, aika hieman tuo vain kesti, oli ostettu Jenkki-Storesta maaliskuussa 2018.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Telialla ei näköjään ollut myynnissä stainless steel-versioita, Verkkokauppa.comissa olisi ollut, mutta jonkinlainen epämääräinen maininta rajoitetusta saatavuudesta mikä ei nyt vakuuttanut. En halua ensi viikolla toimitusten alkaessa mihinkään jonoon, joten paras tehdä tilaus suoraan tavaran toimittajalle.
Tilaus lähti Apple Storeen : 44 mm Milanese rannekkeella ja lisäksi vielä vaihtoranneeksi Bracelet. Kaikki tietysti hopean värisenä.
Tapani01 kirjoitti:Telialla ei näköjään ollut myynnissä stainless steel-versioita, Verkkokauppa.comissa olisi ollut, mutta jonkinlainen epämääräinen maininta rajoitetusta saatavuudesta mikä ei nyt vakuuttanut. En halua ensi viikolla toimitusten alkaessa mihinkään jonoon, joten paras tehdä tilaus suoraan tavaran toimittajalle.
Tilaus lähti Apple Storeen : 44 mm Milanese rannekkeella ja lisäksi vielä vaihtoranneeksi Bracelet. Kaikki tietysti hopean värisenä.
Tuomme muutaman version myöhemmin myyntiin, mutta aikataulu on vielä avoinna. // Katja
Kuinkahan yleistä tai vähäistä mobiilimaksaminen lie?
Useimmissa - liki kaikissa - liikkeissähän se ollee jo mahdollista eikä kännykällä maksaminen juuri missään oo enää ennennäkemätöntä, mutt entäs kellolla maksaminen?
Mulle ainakinvielä tänään yhdessä pikkuliikkeessä totesi myyjä, ett olen eka kellolla maksanut ja parissa muussakin on myyjä todennut, ett ole ennen moista nähnytkään ...mutt uskoi toki todeksi kun kassa työnsi kuittia sisuksistaan...
No Naantali ei oo Suomen suurimpia kaupunkeja, mutt toisaalta en minäkään ole enää ihan nuori, kun just tänään täytän 74...
Itse käytin muutaman kerran silloin kun kellon omistin mutta ei sitä kauan viitsinyt käyttää.
Suurin ongelma tuossa on suomessa käytössä olevat kauppojen bonus-kortit, se on kuitenkin pakko ottaa esiin lompakosta ja vilauttaa kassalla, ihan samalla vaivalla vilauttaa sen toisen kortin siihen lähimaksuun, kellon kanssa on valitettavasti vaikeampaa.
Voisihan iPhonellakin maksaa mutta en ole sitäkään käyttänyt kuin kerran alkuaikojen testauksessa että se toimii
Viimeksi muokannut Delli, 10.6.2019 klo 15.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12 64GB
Päivittäin minäkin käytän. Yhä vieläkin joissain paikoissa hämmästellään. Tänään apteekissa tosin ei, oli farmaseutilla itselläänkin Apple Watch ranteessa...
Apple Watch Ultra
iPhone 15 Pro 128Gt
iPad 10.2 64Gt Wi-Fi + 4G
MacBook Pro 15" 2019
Kyllä Oulussakin lähes viikottain hämmästellään kellolla maksamista. Itsekin yleensä kellolla maksan plussa tms. -kortin näyttämisen jälkeen. On siinä ainakin se hyvä puoli että ei oo lähimaksun maksurajaa joten ei tarvi isommissakaan ostoksissa PIN-koodia näpytellä. Ja toisekseen ihan siksi, että jos maksutapoja kaupat joskus vaikka vertailee niin nousis apple pay vähän yleisemmäksi niin useammat pankit ottais sen palveluksiinsa. Ihan siltä varalta että pitää joskus pankkia vaihtaa
Itse myös käytän aina kelloa kaikkialla (korttia käytän vuodessa enää ehkä noin 4 kertaa jos ei lähimaksulukijaa tai joku muu ongelma). Myös Edenred on kellossa, todella kätevä on ja aina mukana. Harvoin enää kukaan tuota ihmettelee (paitsi pienemmissä liikkeissä).
Kno kirjoitti:Ajattelinkin, että tilaus voisi onnistua jo kahden aikoihin aamuyöstä. Edellisen kelloni tilasin tuohon aikaan. Nyt odotin aamuun, ennen kuin laitoin tilaukseni sisään. Ajattelin, ettei kysyntä Suomen osalta voi kuivattaa varastoa tyhjiin.
Tein eilen illalla koeoston Ruotsi Apple sivuilta, toimitusosoite Tukholmaan ja toimitusaika oli kokonaista kaksi päivää.
Nyt aamulla toimitusajaksi luvattiin 4-6 arkipäivää ja päivämääräksi 17.-19.6. Nuo eivät täysin kohtaa, uskon saavani kelloni jo ensi perjantaina, tuolloin olisi viisi arkipäivää täynnä.
Sitten vaan selvittelemään multi-liittymää Telialta, asiakkaita jo ollaan.
Kello/puhelin tulikin jo tänään . Nyt odotellaan koska Telia avaa Multi-liittymänsä aktiiviseksi. Jokohan puolen yön jälkeen vai vasta huomen aamulla?
On tämä nopeatoiminen nolla versioon verrattuna.