En ottanut pöperöstä kuvia, söin sen.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Ötsi Vik »
Ullan Pakarilla on kakko-tuotteita, mm. ruiskakko, junttakakko, kaura-porkkanakakko. En sitten tiedä, onko merkitys muuttunut vuosien varrella, sillä sivuillaan sanotaan näin: "Alunperin kakko oli vehnästä ja ohrasta leivottu sekaleipä, arvokas juhlapyhien herkku."PKivireki kirjoitti:Satakunnassa kakko on ohraleipä. Pirkanmaalla sama leipä tunnetaan nimellä "riävä".
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Ei se Kaurajunttakaan mitään pullaa ole: vesi, hiivaleipävehnäjauho, täysjyväkaura 20% (33% jauhojen määrästä), hiiva ja suola.PKivireki kirjoitti:OT: kauheeta hapatusta toi Ullan pakarin touhu. Mää olen kaikki lapsuuteni kesät syäny Sastamalassa kakkoja, eikä ne mitään pullaa ollu!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kyllä!jjpeltola kirjoitti:Pakarin Kaurajuntta on aivan älyttömän hyvä leipä.
Tämähän se useimmiten Ullan leivistä lähtee mukaan.jjpeltola kirjoitti:Pakarin Kaurajuntta on aivan älyttömän hyvä leipä.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Leipien aatelia. Silmäkulma kostui eilen, kun kotimatkalla muistin, että olin edellisenä päivänä ostanut kaurajunttaa, ja kotiin päästyäni pöydällä odotti vain tyhjä pussi. Puoliso oli syönyt koko leivän, eikä mulle näemmä riittänyt tällä kertaa palaakaan.arisel kirjoitti:Kyllä!jjpeltola kirjoitti:Pakarin Kaurajuntta on aivan älyttömän hyvä leipä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Viesti Kirjoittaja hesebe »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja carrbon »