Jultsu kirjoitti:Eiköhän se ole noin lähtökohtaisesti ostajan velvollisuus selvittää mitä on ostamassa ennen ostotapahtuman suoritusta. Tämän ongelman vuoksi on kehitetty demo- ja kokeiluversiot ohjelmista jotta toimivuuden voi testata ennen ostopäätöksen muodostamista.
Kyllä minä sitä kokeilin. Sitten tuli pieni tauko ja kokeilu aika meni umpeen. Sitten se ei toiminutkaan kun maksoin sen. Ensinnäkään en ymmärrä englantia ja hyväuskoisena maksoin sen.
Sitä alun alkaen mainostettiin ilmaisohjelmana ja uskoin siihenkin hommaan.
Sitten tilasin Roxiolta lisä paketin joka maksoi 20€. Niitä tuli kaksi yht 40 €. Myös kaikki tietoturva ohjelmat ja nopeutus ohjelmat. Yht 139€. Millä helvetillä senkin maksan. Selittivät vaan, että minulla on toinen sähköpostiosoite millä tilattu. Jos olisi, niin kaine siihen olisivat laskun lähettäneet. Nykyään nuorilla on englanninkieli hanskassa. Sitten vittuillaan,että miks tilasit.
Macissakin kaikki ohjelmat melkein eng. Kielisinä, eikä niiitä voi edes kopioida Google kääntäjään, ellet kirjoita itse. Kyllä tämäkin on eräänlaista vittuilua. Kun olisi edes lapsia paikkakunnalla, niin pyytäisin niiltä apua. Kaikki maailmalla, eikä ne kerkiä.
keljuttaa tämä koko rulianssi.
George N.