Maksutapa: käteinen mobilepay
Toimitustapa:ostaja noutaa
iPhone 4 on (käyttämätön) apple certified refurbished laite joka on maannut kaapissa. Eli todella hyvässä kunnossa.
iPhone 4S:ään on vaihdettu takakansi ja poistettu toimivana käytöstä äidin uuden 6S:n alta viime vuoden talvella.
Mieluiten molemmat kerrallaan vaikka 30€ yhteensä. MYYTY
Toiseen saa mukaan laturin ja käyttämättömät applen kuulokkeet
MYYTY: iPhone 4 ja 4s
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: iPhone 4 ja 4s
Viesti Kirjoittaja acxer »
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut acxer, 1.2.2021 klo 15.35. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-
Re: M: iPhone 4 ja 4S [espoo]
Viesti Kirjoittaja HD1080 »
Kelpaisi mulle kun sattuu jopa olemaan käyttöä tuollaiselle. 40€ posteineen voisin maksaa, mutta ei ilmeisesti taida onnistua...?
-
Tällä hetkellä ei ole mitään järkevää laatikkoa missä lähettää.HD1080 kirjoitti:Kelpaisi mulle kun sattuu jopa olemaan käyttöä tuollaiselle. 40€ posteineen voisin maksaa, mutta ei ilmeisesti taida onnistua...?
-
Viesti Kirjoittaja welmuii »
Postistahan noita saa, 2-3€ hintaan. Jos ostaja maksaa, niin onko ongelmaa?
-
Viesti Kirjoittaja HD1080 »
Niin ja R-kioskillakin on oma Ärräpaketti, eli siis laatikko jonka hinnassa on kuljetusmaksu mukana.welmuii kirjoitti:Postistahan noita saa, 2-3€ hintaan. Jos ostaja maksaa, niin onko ongelmaa?
Joku PK-seudun ”en postita” -myyjä voisi kertoa, että miten tuo tapa voi olla jotenkin hankalampi kuin autoilla ostajan kanssa sovittuun paikkaan X, kellonaikaan XX.XX? Siis silloin kun on kyseessä puhelin, podi tai pädi, jotka sellaiseen Ärrälaatikkoon sujuvasti mahtuvat.
Viimeksi muokannut HD1080, 31.8.2019 klo 16.56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Harri S »
Miksi sitä myytävää tarvii johonkin kuskata? Ihan kotoa tulevat noutamaan silloin kun myyjälle sopii.
Noissa ”maksan ennen postitusta” on mukava odotella muutama päivä rahoja ja sitä ostajaa joka katosi kuin pieru saharaan.
En tällä kuitenkaan tarkoita juuri tässä ketjussa olevia myyjiä/ostajia.
PK seudulla tavara tekee kauppansa ilman lähettelyjä ja rahojen odottelua, ihan kotona ostajaa odotellen.
Ei tarvi pakata, välpätä yms.
Tarjonta ja kysyntä on sen verran kovaa että oikein hinnoiteltu tavara tullaan hakemaan sieltä mistä myyjä haluaa.
Riittikö vastaukseksi?
Juu ja oon postitellut ja odotellut. Toki joku postitus maakuntiin on mennyt ihan luvatunkin mukaisesti.
Noissa ”maksan ennen postitusta” on mukava odotella muutama päivä rahoja ja sitä ostajaa joka katosi kuin pieru saharaan.
En tällä kuitenkaan tarkoita juuri tässä ketjussa olevia myyjiä/ostajia.
PK seudulla tavara tekee kauppansa ilman lähettelyjä ja rahojen odottelua, ihan kotona ostajaa odotellen.
Ei tarvi pakata, välpätä yms.
Tarjonta ja kysyntä on sen verran kovaa että oikein hinnoiteltu tavara tullaan hakemaan sieltä mistä myyjä haluaa.
Riittikö vastaukseksi?
Juu ja oon postitellut ja odotellut. Toki joku postitus maakuntiin on mennyt ihan luvatunkin mukaisesti.
Viimeksi muokannut Harri S, 31.8.2019 klo 19.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Itse asiassa nykyisin meillä vedetään nää kaikki jutut läpi pelkästään tunteella-
-
No ihan samahan voi päteä myös nouto kaupoilla. Odotellaan ostajaa saapuvaksi kotona ja sitten ostajaa ei koskaan näy, kun muutti mielensä ja ei jaksanut ilmoittaa siitä myyjälle.
Sitä paitsi paketin lähettely on nykyisin niin vaivatonta, ettei tarvitse edessä postissa jonotella, kun vie koodilla Smartpost lokeroon. Se on ihan henkilöstä kiinni puoltaako postitusta vai noutoa.
Sitä paitsi paketin lähettely on nykyisin niin vaivatonta, ettei tarvitse edessä postissa jonotella, kun vie koodilla Smartpost lokeroon. Se on ihan henkilöstä kiinni puoltaako postitusta vai noutoa.
-
Joo eiköhän tää offtopicci tässä langassa riittäis jo
-
Mikä offtopic? Täällä on kiinnostuneita ostajia ihmettelemässä miksi ei postitus onnistu, valoja nyt.acxer kirjoitti:Joo eiköhän tää offtopicci tässä langassa riittäis jo
-
No saapahan lanka ilmaista bumppia. Jatkakaa ![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Kauppapaikan säännöt:
Kaupankäynti
Kaupankäynti
- Myyjä päättää vapaasti kenelle sekä millaisella hinnalla ja ehdoilla tuotteensa myy.
”Assumption is the mother of all fuck ups.” Travis Dane
-
Viesti Kirjoittaja Mrcoke »
Kannan korteni kekoon. Itsekin suosin noutokauppaa. Kun minä myyn, tuote haetaan joko kotiparkkikselta/kadunkulmasta tai vaihtoehtoisesti duunipaikan parkkikselta.
Kun itse ostan, niin joko neuvottelen myyjän tuomaan tuotteen, tai noudan itse.
Vaihdoissa sitten tapauskohtaisesti. Esim puolivälissä matkaa huoltiksella. Jos vaihdot minun aloitteestani, tarjoan kahvit (esim läppäreiden testaukset yms) tai jos vaihdot vastapuolen aloitteesta, hän tarjoaa kahvit.
pidetään homma yksinkertaisena.
Voisin itsekin nämä noutaa hintapyynnöllä, mutta hetkeen ei ole asiaa Espooseen ja välimatkaa on "vain" 35km suuntaansa.
Kun itse ostan, niin joko neuvottelen myyjän tuomaan tuotteen, tai noudan itse.
Vaihdoissa sitten tapauskohtaisesti. Esim puolivälissä matkaa huoltiksella. Jos vaihdot minun aloitteestani, tarjoan kahvit (esim läppäreiden testaukset yms) tai jos vaihdot vastapuolen aloitteesta, hän tarjoaa kahvit.

Voisin itsekin nämä noutaa hintapyynnöllä, mutta hetkeen ei ole asiaa Espooseen ja välimatkaa on "vain" 35km suuntaansa.
iPhone 12 pro
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka