Kone avoimen ikkunan alla, näytössä kulkee tommonen oranssi otus kokoluokkaa 2mm ja se on SISÄLLÄ!! Kulkee kiemuroita ja on hämmentynyt?:?
Yritin ottaa näytöstä kuvan , mutta eihän se olento siihen tarttunut, kun on tuolla alla
Kysymys kuuluu : voiko tuo olento tehdä ongelmia!
Mistä se sinne on päässyt??
P.S. olen selvin päin
EDIT: sain Ixuksella kuvan:
IMG_0385.jpg
IMG_0384.jpg
Nyt se on kadonnut, joko kotiinsa takaisin ,´tai hämähäkkien taivaaseen koneen 44C°:n avustuksella.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut amanita, 9.9.2010 klo 17.04. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Syy:Terävöitetyt kuvat liitetty uudelleen jälkikäteen, kun olivat vielä iPhotossa tallessa. Kone oli PPC iMac
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
iMacin sisällä? Huh huh. Mä työnsin joskus pienenä poikana vanhan Performan sisään hämähäkin. CD asema auki, CD paikoilleen, hämähäkki CD:n päälle ja eikun sisään ja pyörimään! Ei se aiheuttanu ongelmia.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
bloof kirjoitti:iMacin sisällä? Huh huh. Mä työnsin joskus pienenä poikana vanhan Performan sisään hämähäkin. CD asema auki, CD paikoilleen, hämähäkki CD:n päälle ja eikun sisään ja pyörimään! Ei se aiheuttanu ongelmia.
No näin hyvin tutkittu homma kyllä luo uskoa koneen ehjänä säilymiseen!
Mulloli päässyt kanssa joku hämppis iMac g3:n sisään jostain kolosta. Ei aiheuttanut mitään vaaratilanteita. Tommonen oranssi hämähäkki ei kudo verkkoja, joten nou hätä.
Jos siellä olisi isompi hämppis, niin sitten voisi jo hätäillä.
amanita kirjoitti:Onko kukaan koskaan kuunaan kokenut:
Kone avoimen ikkunan alla, näytössä kulkee tommonen oranssi otus kokoluokkaa 2mm ja se on SISÄLLÄ!! Kulkee kiemuroita ja on hämmentynyt?:?
Yritin ottaa näytöstä kuvan , mutta eihän se olento siihen tarttunut, kun on tuolla alla
Jamac kirjoitti: Juujuu se olikin vitsi, emmä saa pannata, isot pojat hoitaa sen
Toivottavasti Isot pojat kestävät vielä topicillisen, nimittän luovutan Juicelle munuaiseni. Tämä on totta. Saatte ensikäden tietoa, kunhan operaatio on ohi.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Salamijakk kirjoitti:
Toivottavasti Isot pojat kestävät vielä topicillisen, nimittän luovutan Juicelle munuaiseni. Tämä on totta. Saatte ensikäden tietoa, kunhan operaatio on ohi.
Kyllä mä asettaisin ehdot että se viina ja tupakka sitten kans pois.
Erño kirjoitti:Tämä on kyllä paras ketju ikinä
Onkos sitä bugia ilmeentynyt sittemmin?
Seuraavana päivänä näytöllä taas sama näky, pieni oranssi kulkija kipittämässä kurveja, Lausahdin jotain sinnepäin, kuin että prkl ,ja lujaa!! Sitten kuitenkin koetin litsata sen ja hyvällä menestyksellä! Tämä kulkija (nyt siis jo edesmennyt ) oli onneksi näytön päällä
Semmosta.
Viimeksi muokannut amanita, 19.6.2006 klo 10.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muffe kirjoitti:Hämä hämähäkki kiipes koneeseen. Tuli omistaja rankka, se hämähäkin vei. Hämähäkki armas jäipäs elohon. Hämä hämähäkki kiipes koneeseen.
*REPS* taas tuli hyvät naurut heh
P.C.V.I.H.A.A.J.A : Pelokas curlingvalmentaja, Vahduttavan Ilmeikäs Hainevänleikkaaja ja Atomivakoilija sekä Anteeksiantamattoman Juhlava Animaattori
Olen armoton halon hakkaaja macilla, ilmoita yksityisviestillä nimesi niin pelataan