Applen sivuilta: "Apple Watchin ja iPhonen palveluntarjoajan on oltava sama."
Mitäs, jos onkin Saunalahti (Elisa) puhelimessa? Tuleeko noille aviokriisi?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Vain Telialta toistaiseksi Suomessa, sinne itsekin juuri vaihdoin ja vartoilen luuriin uutta SIMiä voidakseni heti kellon saapuessa hankkia mobiiliyhteyden siihen.arttula kirjoitti:Hei, onkos nyt tosiaan niin, ettei Apple Watchin cellular -versiota saa, kuin Telian liittymällä? Ja silloin pitäisi olla iPhonessakin Telia, jotta suostuvat yhteistyöhön?
Applen sivuilta: "Apple Watchin ja iPhonen palveluntarjoajan on oltava sama."
Mitäs, jos onkin Saunalahti (Elisa) puhelimessa? Tuleeko noille aviokriisi?
Viesti Kirjoittaja samii81 »
Viesti Kirjoittaja chrome »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Viesti Kirjoittaja ttdriver »
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Jos tietäisin, että soittaja on lapsi, en TAATUSTI vastaisi!Andreas66 kirjoitti: Jos soittaja on lapsi, on vastattava.
No sinähän olet oikein professional vanhempi sitten.arttula kirjoitti:Jos tietäisin, että soittaja on lapsi, en TAATUSTI vastaisi!Andreas66 kirjoitti: Jos soittaja on lapsi, on vastattava.
Viesti Kirjoittaja Kon4 »
Viesti Kirjoittaja jpsuominen »
Ei ole ja ei ole. Todistettavasti maailmasta löytyy lapsia joista on kasvanut kohtalaisen täyspäisiä aikuisia vaikka eivät lapsuudessaan olleetkaan 24/7 yhteydessä vanhempiinsa. Ja todistettavasti ihmiset ovat nyrjäyttäneet nilkkojaan ennen iPhonen ja Apple watchin olemassaoloa ja selvinneet hengissä.Andreas66 kirjoitti:Jos soittaja on lapsi, on vastattava. Jos itse metsälenkillä nyrjäyttää nilkkansa niin ettei pysty kävelemään kuutta kilometriä, on apua saatava. Molemmat pätee omaan tilanteeseen, molempia on tapahtunut.
Viesti Kirjoittaja telkkari »
Viesti Kirjoittaja telkkari »
Viesti Kirjoittaja Sendaa »
Normaalilla käytöllä tuolla menee suhteellisen helposti sen 1,5 päivää.arttula kirjoitti:Hei, mitenkäs olette toteuttaneet tuon Watchin latauksen? Ymmärtääkseni toiminta-aika on n. 18h. Jos tuota olisi kuitenkin tarkoitus käyttää valveillaoloaikana (kommunikaatio ym.) ja myös nukkuessa (unenaikaisten juttujen seuranta), niin milloin tuon lataaminen siis käytännössä tapahtuisi?
Kuluttiko tuo e-sim kellon akkua minkä verran wnemmän ?ttdriver kirjoitti:Itse olen päättänyt irtisanoa kellossa olevan liittymän. Käytäntö on osoittanut, että minun tapauksessani pelkkää kelloa tulee käytettyä niin vähän puhumiseen, että siitä ei kannata maksaa 7.90 kuukaudessa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”