Minkälaisia tiedostoja tuo Texturi tekee? Voiko sillä tallentaa ihan .txt:ksi, vai onko joku toinen ohjelma, joka vastaisi tuttua notebookia? Entä sen vakiokuvankäsittelyohjelman laita.. saako sillä noita tuttuja formaatteja (jpg, gif..) vai onko sillä jotkut omat formaatit. (Huomaa, etten ihan hahmota, mitkä asiat on näitä microsoftin mulle tähän asti ainoina oikeina totuuksina syöttämiä juttuja, ja mitkä nyt vaan on oikeesti universaaleja, ja samoja mäkeissä ja ..näissä) Eli kysymys käytännössä: jos teen mäkilläni jotain tiedostoja, niillä mäkin ohjelmilla niin voinko lähettää niitä kaverilleni niin että se pystyy ne availemaan winkkariohjelmillaan?
Toinen kysymys: Netistä ladattavat pikkuohjelmat. Esim joillain valokuvapalveluilla on pikkuinen ohjelma, joka pitää ladata koneelle ja sitten sillä lähettää ne kuvansa (esim. Digiposti). Onko tämän kaltaiset ohjelmat yleensä käypiä mäkissä myös?
Ja muutenkin netin ilmaisohjelmista maceille. Onko niistä joku näppärä lista jossain?
Yksi vielä: Näppäinoikotiet. Onko ne siis eri ohjelmissa erilaiset? Onko kuitenkin joitakin jotka olis aina tai melkein aina samat? Onko niissä joku logiikka? Vai pitääkö vaan opetella ulkoa eri ohjelmien jutut?
Kiitos taas. Mulla on ympärilläni paljon vannoutuneita PCistejä (isä, isoveli, kavereita), jotka kovasti yrittävät saada mua järkiini. Musta tuntuu kuitenkin että se on menoa nyt. Sit voin näyttää niille kieltä kun ne tappelee tän rähjän kanssa (Eilenkin piti käynnistää monta kertaa uudestaan kun viis minuuttia avaamisen jälkeen tämä vaan pysähtyi joka kerta. Jotain kertoo myös se, että tarkoituksenani oli lukea mailit, ja viidessä minuutissa olin päässyt aina vasta siihen vaiheeseen että näin siellä olevan neljä uutta viestiä.) Ennen ei juuri naurattanut, kun en paremmastakaan tiennyt, ja luulin että tuon kaiken kanssa pitää vaan elää.