antrant kirjoitti:Täälläkin on tietysti ehditty jo vinkua hinnasta, mutta kertokaapa ihmeessä vastaavien speksien laite, joka irtoaa edullisempaan hintaan? Sony WF-1000XM3 on aika lähellä, hinta 249e, vaan eipä nekään varsinaisesti vakuuta arvostelujen perusteella.
Itse olen tovin jo pohtinut vastamelukuulokkeiden ostamista, vaihtoehtoina Sonyn WF- ja WH-1000XM3. Sonyn nappeja en uskaltanut saamiensa arvostelujen perusteella ostaa —-x—-klip—-x—-
Minusta ihan viisasta jättää ostamatta. Mulla oli WF-1000X:t, enkä suosittele Sonyn budseja kenellekään. Bassot mölisi vaikka sääti ohjelmalla, ja toinen kuuloke pätki usein. Lenkille lähtiessä kannatti bootata ensin puhelin, tai napit mykistyivät hetken päästä kokonaan. Kolme kertaa tuli firmware-päivitys mutta ongelmat pysyivät. Asetusohjelmassaan oli lisäksi valinta ”laadukas ääni” tai ”luotettava yhteys”. Siitä äänenlaatu-tilaa ei voinut käyttää koskaan, koska yhteys pätki niin pahasti. Käytin Iphone X:n kanssa noita melkein vuoden.
Sitten kun toinen nappi putosi pihahommissa, en lopulta viitsinyt edes etsiä sitä kovin ponnekkaasti. Eli ei enää nappeja joissa ei ole jotain varmistusta putoamiselle, eikä etenkään Sonya tänne. Powerbeats Pro-napeissa on sellainen korvanlehden taa tuleva sanka, joten sellaiset kiinnostaa.
Mulla on ollut myös Samsungin budsit, ja 1.gen airpodsit, joissa kaikissa on väliin sitä ongelmaa että putoavat korvasta jos jokin osuu siihen. Jonkun toisen korvilla tai käytöllä tilanne voi olla toinen, mutta mulla näin.
Ai niin, puheluissa Sonyn napeista toimi vain toinen. En tiedä oliko se joku asetusongelma, enkä viitsinyt edes tutkia.
Ai niin2: puhelinta ei voinut pitää takataskussa tai yhteys Sonyihin pätki. Puhelin rintataskussa yhteys toimi
Ai niin3: tässä hetken muisteltuani yhteistä matkaani Sonyn wf-1000x nappien kanssa tahdon vielä painottaa että älkää nyt jum****ta ostako sellaisia.
Ainiin4: tilasin just Powerbeats Pro:t kun alkoi harmittaa niin saakelisti