Ei sitten pahemmin voi päivä alkaa...
Herään siihen, kun melkein koko perhe parveilee mun huoneessa. Jos äiti olis tullu sinne, niin sitten olis ollu koko perhe samassa huoneessa.
Niin että oikein hyvää huomenta vaan kaikille.
Hyvää huomenta...
Sana on (melkein) vapaa.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hyvää huomenta...
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
-
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Okei, nyt on jo ilta mutta postaan silti tähän. Aamu oli kerrassaan luksus mutta koska ketään tuskin kiinnostaa, jätän tarkemmat selostukset nyt pois.
Rippikoulusta tuli mieleen oma konfirmaatio tässä joku vuosi taaksepäin. Siinähän lapset polvistuu alttarille ja jokaisen kummi tulee siihen taakse tekemään jotain jota en nyt muista. Käsi sojossa siinä kuitenkin ollaan ja jossain vaiheessa pitää sanoa lapsen koko nimi kun siinä jotain siunaillaan.
Siinä kun kyykötin alttarilla niin siinä mun vieressä oli yks jätkä, Joonas. Joonaksen kummina oli semmonen nuori, vähän yli 20-vuotias jätkä joka näytti kunnon rockabilly heebolta. Sit kun oli tämän heebon vuoro sanoa kummilapsensa nimi, ei hän sanonutkaan mitään. Hetki odoteltiin kunnes pappi sanoi hiljaa "sano hänen nimensä". Tyyppi mietti hetken ja sanoi ryhdikkäästi "Hänen nimensä." Tuli pieni hiljainen hetki, minä ja pari muuta tyyppiä revettiin hiljaa nauruun siinä alttarilla ja pappi tokas siihen "Noh, Joonas, ..." ja aloitti sen siunauslorun.
Rippikoulusta tuli mieleen oma konfirmaatio tässä joku vuosi taaksepäin. Siinähän lapset polvistuu alttarille ja jokaisen kummi tulee siihen taakse tekemään jotain jota en nyt muista. Käsi sojossa siinä kuitenkin ollaan ja jossain vaiheessa pitää sanoa lapsen koko nimi kun siinä jotain siunaillaan.
Siinä kun kyykötin alttarilla niin siinä mun vieressä oli yks jätkä, Joonas. Joonaksen kummina oli semmonen nuori, vähän yli 20-vuotias jätkä joka näytti kunnon rockabilly heebolta. Sit kun oli tämän heebon vuoro sanoa kummilapsensa nimi, ei hän sanonutkaan mitään. Hetki odoteltiin kunnes pappi sanoi hiljaa "sano hänen nimensä". Tyyppi mietti hetken ja sanoi ryhdikkäästi "Hänen nimensä." Tuli pieni hiljainen hetki, minä ja pari muuta tyyppiä revettiin hiljaa nauruun siinä alttarilla ja pappi tokas siihen "Noh, Joonas, ..." ja aloitti sen siunauslorun.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
-
Viesti Kirjoittaja pc vihaaja »
*hih*bloof kirjoitti:Okei, nyt on jo ilta mutta postaan silti tähän. Aamu oli kerrassaan luksus mutta koska ketään tuskin kiinnostaa, jätän tarkemmat selostukset nyt pois.
P.C.V.I.H.A.A.J.A : Pelokas curlingvalmentaja, Vahduttavan Ilmeikäs Hainevänleikkaaja ja Atomivakoilija sekä Anteeksiantamattoman Juhlava Animaattori
Olen armoton halon hakkaaja macilla, ilmoita yksityisviestillä nimesi niin pelataan
Olen armoton halon hakkaaja macilla, ilmoita yksityisviestillä nimesi niin pelataan

-
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Höpömpöppöö. Menet yhdeltä nukkumaan ja heräät yhdeltä. 12 unta. Yöllä on muutenkin kivaa kesäisin, kun ei aurinko polta ja vesi on mukavan lämmintä.bloof kirjoitti:hitsinpitsi, pitäisköhän heräillä vähän aikasemmin. Menee niin iso osa päivästä hukkaan kun herää joskus klo 13.
-
Viesti Kirjoittaja AkuMies »
Itse olen kääntänyt rytmiä tässä hieman, ensi viikolla lähden töihin rehua tekemään enoni tilalle. Kuuden tunnin siirto herätyksessä aikaisemmaksi. 8)bloof kirjoitti:hitsinpitsi, pitäisköhän heräillä vähän aikasemmin. Menee niin iso osa päivästä hukkaan kun herää joskus klo 13.
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Mäkin oon aatellu, että pitäis herätä aikasemmin, kun klo 10:25. Jos heräis klo 8, olis paljon enemmän aikaa tehdä kaikenlaista kivaa, kuten tsillailla parvekkeella 8)bloof kirjoitti:hitsinpitsi, pitäisköhän heräillä vähän aikasemmin. Menee niin iso osa päivästä hukkaan kun herää joskus klo 13.
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Kesäyöt on kyllä jotain niin parasta! Viime kesänä (ja aiempinakin) lähettiin vaan kavereiden kanssa yöllä ulos. Skeittaamaan tai muutenvaan chillaamaan. Ihan parasta kun on hiljasta ja valosaa, ei tuule ollenkaan ja joskus loppuyöstä (aamusta) alkaa jo aurinko nousta. Tänä kesänä tullu kans tuota yöulkoilua harrastettua. Yö muutenkin otollisin aika esim. skeittaukselle, päivällä 30°C helteessä ei meinaa kauhesti sitäkään jaksaa.Erño kirjoitti:Höpömpöppöö. Menet yhdeltä nukkumaan ja heräät yhdeltä. 12 unta. Yöllä on muutenkin kivaa kesäisin, kun ei aurinko polta ja vesi on mukavan lämmintä.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mä oon miettinyt samaa. Tossa vähän aikaa sitten heräilin siinä 12-15 aikaan ja menin nukkumaan aamuviideltä. Nyt taas normaalirytmissä onneksi.bloof kirjoitti:hitsinpitsi, pitäisköhän heräillä vähän aikasemmin. Menee niin iso osa päivästä hukkaan kun herää joskus klo 13.

12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka