Myyty hyväkuntoinen MacBook Pro - Retina 15" - Mid-2014 mallia, paremmasta päästä speksattu.
i7 2.5Ghz (Quad-Core Intel)
NVIDIA GeForce GT 750 M (2Gb)
16Gb 1600MHz GDDR3 muistia (2x 8Gb)
500GB SSD levy.
Ostettu tämän vuoden tammikuussa toiselta HO:n käyttäjältä, joka oli ostanut itse v. 2017 alkuperäiseltä omistajalta, täältä samasta paikasta. Toinen omistaja oli vaihdattanut näytön MCaren takuuhuollossa. Itselläni nyt ollut käytössä melkein vuoden, lähinnä työasioissa (sähköposti, internet, Netflix, etc). Todella hyvin on toiminut ja näppis tässä mallissa yksi parhaimmista mitä Apple:lla on ollut. Asentanut Catalina Beta:n ja on toiminut todella sulavasti, aivan kuten uusi kaupasta ostettu.
Yleiskunnosta sen verran, että kopassa on muutamia naarmuja, varsinkin kulmissa. Kuvissa on pahimmat jäljet näkyvillä - myös väri on haalistunut osasta kulmasta (???). Takakannessa on muutama painauma sekä naarmu ja yksi kumitassuista on pikkaisen irti. Näytön päällä on muutama tarra päällä - saaneen varmasti pois ilman sen pahempaa jälkeä. Sisältä n. 1kk sitten on putsattu paineilmalla.
Tehty CoconutBattery testi ja alkuperäinen akku on 1949 päivää (23.12.2019) vanha ja siinä on 803 sykliä - noin. 82.3% kapasiteettia jäljellä. Akku jaksaa pitää hauskaa n. 4-5 tuntia. Tämän voisi ehkä jossain vaiheessa vaihtaa uuteen, sillä yksi pieni ongelma, jonka olen huomannut on kun konetta on kantanut töistä kotiin (varsinkin nyt talvella) ja latausta on 20-30% jäljellä - kone saattaa sammua kun sen laittaa uudelleen päälle. Korjaantuu kun laittaa laturin kiinni - olen lukenut, että vanha akku on syynä. Apple:n Retina 15" takaisinkutsu ei koske tätä mallia.
Mitä sisältyy kauppaan?
Itse kone, alkuperäinen Apple laturi (pitkällä (uusi) sekä lyhyellä johdolla varustettu), Magic Mouse (langaton), Pro Mouse (OG, jos haluat

Hinta: 790€
Vaihdossa voin ottaa harkita MBP Retina 13", mutta ajatuksena on kuitenkin myydä suoraan pois.
Kuvat alla. Vastaan mielelläni kysymyksiinne, ja laitan lisää kuvia YV:nä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tämä tuote on nyt myyty.