Onko jollain käytössä samanmoienen kombinaatio? eli päätelaitteena telewellin adsl+wlan 510v2r boksi ja laajakaistan tajoana Tampereen puhelin (dna). Mulla on kyseinen paketti ja jostain syystä yhteys pätkii suoraan sanottuna ihan paholainen. Mulla on selaimessa päällä semmonen että näen miten dataa liikkuu ja kun suoritan vaikka yhteyden nopeustestiä, missä siirretään muutama mega, niin näkyy kun välilla tavaraa liikkuu ja välillä ei liiku ollenkaan ja sit taas välillä liikkkuu. Lopullinen yhteysnopeus testin mukaan liikkuu jottssain 60-200Kb:n välillä vaikka mulla on meganen liittymä, eli teoreettinen yhteysnopeus on jottain 850 hujakoilla.
Olisinkin kysellyt, että mitähän asetuksia boksista pitää tehdä? Mulle ei annettu mitään muuta ku boksi ja sen käyttöohjeet + tarvittavat kaapelit. Mistään asetuksista eikä mistään kerrottu yhtään mitään. Tampereen puhelimen sivuilla luetellaan yhteensopivat päätelaitteet ja sielä lukee, että kaikki telewellin mallit ja suluissa "vaatii konfigurointia" paholainen ku en tiiä että mitä laitetaan ja mihin!
Asiakaspalevelusta aina sanotaan että asia on ilmoteltu eteenpäin, mutta mitään ei kuulu takaspäin.
Jos joku viisas homppulainen osaisi taas neuvoa. Boksin nokassa Pc ja macci.
Tulipa vuodatettua