spiidi78 kirjoitti:matteus/2 kirjoitti:Sennheiser HD 25-1:set, mutta niitä ei taida enää saada (?), yleensäkin tuo Senkkujen HD sarja tuntuu olevan aika pätevää kamaa.
Ääni Sennheiser HD 25-1:lle täältä myös. Parhaat luurit mitä oon päässäni pitänyt. Ainut, et silmälasipäisille kuulemma tuntuu ilkeeltä. Itelläkin meni pari päivää kun tottu, mut sen jälkeen en oo avoimia enää päähäni laittanut. Ja saahan noita vielä? Ovat vain HD 25 nimellä. Itseasiassa katoin, niin molemmat Senkut mitä oon ostanu (toiset aivan tuliterät) luki laatikossa HD 25 ja luureissa HD 25-1
Ainiin ei sitten kannata sekottaa siihen halvempaan SP malliin, se on huomattavasti huonompi.
Kyllä Sennheiserin
HD 25-1:tä saa vielä. Ei se malli katoa mihinkään, onhan tuo sentään liki DJ-standardi. Oon soittanut Senkuilla Dj-keikkaa niin baarissa, kotona kuin klubeillakin nyt muutaman vuoden.
Luurit pysyy hyvin päässä, soundi on vahva. Tuotantotyöskentelyssä luurit ovat myös erinomaiset, tosin lämpimällä kelillä saattaa korvalehdet puskea hikeä urakalla.
Soundissa Sennheiser jää jälkeen esim. Sonyn
MDR-7506:lle, joka ehkä paras luuri mitä oon käyttänyt. DJ-käytössä tuo minimoi jokaisen virheen, sillä kuulet AIVAN KAIKEN. Äänen erottelukyky on jotain aivan muuta, kun mihin olen Sennheisereilla tottunut.
Ennen Senkkuja mulla oli käytössä Pioneerin
SE-DJ5000 käytössä. Luurit ovat painavat, eivät purista päätä, joten esim päätä alaspäin painaessa (lue: katse mikseriin) ne tapaavat tippua / muuttaa asentoa päässä.
Kun vaihdoin Pioneereista Sennheisereihin, teknisesti soittamiseni pomppasi about valovuoden eteenpäin. Nyt odotan samaa Sennheisereista Sonyyn siirtyessä.