Vaikuttaa näpsäkältä systeemiltä, ja saa tarvittaessa reippaasti lisää tallennustilaa. "Tilasin" tuon jo maksamalla Kickstarter -maksun. Toivottavasti päätyy tuotantoon saakka

Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Ötsi Vik »
Viesti Kirjoittaja Jultsu »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
On. Samoin kuin dongleissa. Jos tuosta olisi johdollinen versio, jossa tarpeeksi liitäntöjä kaikille mahd. vehkeille, niin olisi asiallinen.Mailia kirjoitti:Onko ideana siis jättää tuo paikoilleen koneeseen? Koska itse näen tuossa sen ison riskin, että kolahtaa ylä/alaosaan ja laitos vääntyy porteissa, tuhoten jomman kumman.
Tuon mainosvideossa kehuttiin, että voisi olla koko ajan paikoillaan, mutta minulla on nyt käytössä saman näköinen liitäntätelakka, jota en ainakaan uskalla juurikin tuon pelon vuoksi kiinni läppäriä laukussa kuljettaessani. Eli en myöskään suosittelisi. Mutta on tuo selkeästi vaivattomampi käyttää, kuin erikseen kaivaisi ensin liitäntätelakan, ja sitten erikseen hännällisen levyn. Yksi vaihe siis vähemmän.Mailia kirjoitti:Onko ideana siis jättää tuo paikoilleen koneeseen? Koska itse näen tuossa sen ison riskin, että kolahtaa ylä/alaosaan ja laitos vääntyy porteissa, tuhoten jomman kumman.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Saahan noita levyjä jo ihan tarkoituksenmukaisilla johdoilla ja rei'illä. Esimerkiksi vaikka WD My Passport SSD, jossa on USB-C portti ja USB-C -johto.arttula kirjoitti:Mutta on tuo selkeästi vaivattomampi käyttää, kuin erikseen kaivaisi ensin liitäntätelakan, ja sitten erikseen hännällisen levyn. Yksi vaihe siis vähemmän.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”