Koska et pysty ajattelemaan järkevästi floodatessasi.Erño kirjoitti:Duh. Miksen heti tajunnutJuhaM kirjoitti: Laatikko, käyttöohje...

[/sarkasmi]
Viesti Kirjoittaja Guisep »
Taitaa homma olla niin, että apple shippaa ensin omat tilauksensa ja jos koneita jää yli niin niitä lähetellään jälleenmyyjille. Eikä tunnu tuo varimporttikaan olevan poikkeus jälleenmyyjien joukossa, toukokuun puolella tilasin omani. Kone on saamieni tietojen mukaan kulkeutunut alkuviikon aikana Irlannista Saksaan ja on nytten jossain Saksan lentokentän ja Tampereen välillä..iQ020 kirjoitti:Pakko vastata tähän ketjuun, koska itselläni oli niin KÄSITTÄMÄTTÖMÄN vaikeaa saada tämä kannettava (iloisesti tästä nyt kummiski kirjottelen viikolla 24 valmistetusta 2.0ghz macbookistani) Eli asiaan tilasin tampereen macpeople(.fi) yrityksestä macbookin 20.5.06... ja loppujen lopuksi nyt eilen peruin tilaukseni, koska eilen liikkeessä käydessäni heillä ei vielläkään ollut mitään tietoa milloin kone mahtaisi tulla. Kävelin pyynikillä olevaan varimporttiin ja sain suoraan hyllystä mukaani haluamani koneen. summa summarum: jotenkin tuntuu, että näitä toimitus ongelmia on vain jollaikin yrityksillä ?
Viesti Kirjoittaja Akiki »
Sama täällä, että tampereen varimportista tilailin oman macbookkini jo toukokuun puolella ja kohta aattelin perua koko tilauksen jossei ala kuulua sitä konetta. Mistä muuten sait kuulla, että kone on jo matkalla tänne kun ite oon soitellu niin aina ovat sanoneet vaan että ei ole mitään tietoo koska tulee. Toivon vaan että pitäs paikkaansa toi tieto ja että oma kone olis samassa kuormassaiQ020 kirjoitti: Taitaa homma olla niin, että apple shippaa ensin omat tilauksensa ja jos koneita jää yli niin niitä lähetellään jälleenmyyjille. Eikä tunnu tuo varimporttikaan olevan poikkeus jälleenmyyjien joukossa, toukokuun puolella tilasin omani. Kone on saamieni tietojen mukaan kulkeutunut alkuviikon aikana Irlannista Saksaan ja on nytten jossain Saksan lentokentän ja Tampereen välillä..
Kunhan nyt huomenna tulee tai sitten kyllä kärähtää hihat ja marssin kauppaan ostamaan pc-läppärin
Viesti Kirjoittaja Tumedz »
Viesti Kirjoittaja JuhaM »
Käsittääkseni liikkeet kehoittavat soittamaan siihen applen numeroon.Tumedz kirjoitti:Onko tuolla storessa siis nopeampaa toimintaa, kun tarkoituksena olisi ostaa tuo MacBook (2.0GHz, 1gb RAM, 80gb kovo). Monilla ollut kuukauden toimitusaikoja laitteissa.!
Mietityttää vaan jos koneessa ilmenee jotakin ongelimia, olisi niistä helpompi puhua liikkeessä kuin soittaa? jonnekkin ulkomaille.. En tunne tosin käytäntöä tuollaisisa takuukorjauksissa..
Voiko rikkinäisen/viallisen bookin viedä lähimmälle jälleenmyyjälle, joka rupeaa hoitamaan asiaa, vai pitääkö kaikki hoitaa itse?
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Hyvä valinta! MacBook on kyllä ihan mainio laite.Gleb kirjoitti:Kohta liittyy tämäkin poika Mac-käyttäjien joukkoon, viikko sitten Apple Storesta tilaamani MacBook pitäisi TNT:n mukaan huomenna saapua.
Enköhän minä ole täällä viikonloppuna kyselemässä tyhmiä.
Viesti Kirjoittaja Legge »
Minun käsittääkseni koneen voi viedä valtuutettuun Applen huoltoon, vaikka olisi Storesta ostettu. Käytännöstä en tosin tiedä, kun ei ole vielä yhtään Omppua paukahtanut (kop, kop...).JuhaM kirjoitti:Käsittääkseni liikkeet kehoittavat soittamaan siihen applen numeroon.Tumedz kirjoitti:Onko tuolla storessa siis nopeampaa toimintaa, kun tarkoituksena olisi ostaa tuo MacBook (2.0GHz, 1gb RAM, 80gb kovo). Monilla ollut kuukauden toimitusaikoja laitteissa.!
Mietityttää vaan jos koneessa ilmenee jotakin ongelimia, olisi niistä helpompi puhua liikkeessä kuin soittaa? jonnekkin ulkomaille.. En tunne tosin käytäntöä tuollaisisa takuukorjauksissa..
Voiko rikkinäisen/viallisen bookin viedä lähimmälle jälleenmyyjälle, joka rupeaa hoitamaan asiaa, vai pitääkö kaikki hoitaa itse?
Viesti Kirjoittaja hellekim »
Sama juttu täällä. Olisi hienoa saada tietää missä tuo kone on menossa.Akiki kirjoitti:Sama täällä, että tampereen varimportista tilailin oman macbookkini jo toukokuun puolella ja kohta aattelin perua koko tilauksen jossei ala kuulua sitä konetta. Mistä muuten sait kuulla, että kone on jo matkalla tänne kun ite oon soitellu niin aina ovat sanoneet vaan että ei ole mitään tietoo koska tulee. Toivon vaan että pitäs paikkaansa toi tieto ja että oma kone olis samassa kuormassaiQ020 kirjoitti: Taitaa homma olla niin, että apple shippaa ensin omat tilauksensa ja jos koneita jää yli niin niitä lähetellään jälleenmyyjille. Eikä tunnu tuo varimporttikaan olevan poikkeus jälleenmyyjien joukossa, toukokuun puolella tilasin omani. Kone on saamieni tietojen mukaan kulkeutunut alkuviikon aikana Irlannista Saksaan ja on nytten jossain Saksan lentokentän ja Tampereen välillä..
Kunhan nyt huomenna tulee tai sitten kyllä kärähtää hihat ja marssin kauppaan ostamaan pc-läppärin
Viesti Kirjoittaja Donza »
Viesti Kirjoittaja Japi »
Viesti Kirjoittaja salipmac »
'Japi kirjoitti:Itsekin olen nyt uusi macbookin omistaja. Minulle kävi aika hyvä tuuri, kun en joutunut odottamaan tuota konetta mitään paria viikkoa..
Viesti Kirjoittaja pnuu »
Olisipas tuon tiennyt päivällä... Noh, säästääpähän muutaman kymmenen euroa, kun kone, näppis ja minidvi-dvi -piuha tulevat apple storesta. Eikä varsinaisesti ole mikään hoppu, kone tulee kun tuleesalipmac kirjoitti:=>sama vika täällä, iltapäiväl kävin officeline ruoholahden kadul,
hyllystä suoraan sai macbook valkoisia... eipä tarvinnut odotella eka mackkini
ihan
Viesti Kirjoittaja Japi »
Itse sain tuon macbookin kivasti tuolla applestore-hinnalla. Vaikka tuon varimport-sivuston mukaan tuo olisi pitänyt olla vähän kalleempi. Jotenkin vaan tuntui, ettei nuo myyjätkään tienneet mihin hintaan tuota macbookia pitäisi myydäpnuu kirjoitti:Olisipas tuon tiennyt päivällä... Noh, säästääpähän muutaman kymmenen euroa, kun kone, näppis ja minidvi-dvi -piuha tulevat apple storesta. Eikä varsinaisesti ole mikään hoppu, kone tulee kun tuleesalipmac kirjoitti:=>sama vika täällä, iltapäiväl kävin officeline ruoholahden kadul,
hyllystä suoraan sai macbook valkoisia... eipä tarvinnut odotella eka mackkini
ihan
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”