Varastettu iPod Mini, pinkki
Sana on (melkein) vapaa.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Varastettu iPod Mini, pinkki
Viesti Kirjoittaja Murskasarvi »
Siis multa on pöllitty tuollainen, onko mitään mitä vois tehdä esim. sarjanumeron perusteella mikä nostaisi löytymismahdollisuutta edes promillella?
-
- Ylläpitäjä
-
Re: Varastettu iPod Mini, pinkki
Viesti Kirjoittaja harri »
Tuota samaa kysytään lähes päivittäin Applen iPod-keskustelualueilla ja vastaus on aina sama: Rikosilmoitus poliisille, ei muuta.Murskasarvi kirjoitti:Siis multa on pöllitty tuollainen, onko mitään mitä vois tehdä esim. sarjanumeron perusteella mikä nostaisi löytymismahdollisuutta edes promillella?
Itse esim. sain takaisin kamerajalustani, joka pöllittiin murtautumalla autooni ja putkahti esiin kun ko. voro jäi muuten kiinni ja jalustani löytyi pöllittyjen kamojen varastosta. Olin siis tehnyt rikosilmoituksen automurrosta kytille.
Onko esim. kotivakuutuksesta mahdollista saada tuota iPodiasi korvattua?
ps. Pöllittiinkö se _oikeasti_ vai hukkasitko itse sen?
-Harri
-
No vähän siltä välitlä. Jätin sen salille pukukaappiin, mutta olin viimeinen joka salilta lähti, ovet olivat jo lukossa kun poistuin. Paikalle jäi vain vastaanoton työntekijä. Seuraavana aamuna ei laitetta kuulemma löytynyt kaapista, joten sen on vienyt joko siivooja tai sitten vastaanoton henkilö.
Siis Hiekkaharjun Crossi oli sali (Vantaalla siis), tapahtui 1.7.2006.
Tiedän, en usko sitä koskaan enää näkeväni, ei kai siinä itse laitteessa edes lue sarjanumeroa missään?
Siis Hiekkaharjun Crossi oli sali (Vantaalla siis), tapahtui 1.7.2006.
Tiedän, en usko sitä koskaan enää näkeväni, ei kai siinä itse laitteessa edes lue sarjanumeroa missään?
Viimeksi muokannut Murskasarvi, 3.7.2006 klo 19.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
-
-
Viesti Kirjoittaja freemem »
Lienee helpompaa katsoa se nanon paketista, on pohjassa tarrassa.gramdel kirjoitti:Nyt sitten vain kysyt sarjanumeron laitteen varastaneelta, niin voit postata sen tänne, jolloin varkaalla on ainakin hankalampaa saada masiinaa myydyksi.Muffe kirjoitti:iPod Nanossa lukee sarjanumero ainakin takana.
/---
ap
-
-
Ei taida olla oikein vakuuttava selitys vakuutusyhtiöllekään :-(Murskasarvi kirjoitti:No vähän siltä välitlä. Jätin sen salille pukukaappiin
Eli ole hieman huolellisempi sitten seuraavan kanssa.
Tuollaisiin kaappeihinhan ei kannata _koskaan_ jättää mitään arvoesineitä.
Itse otan tennishallillani aina video-iPodini pesuhuoneseenkin mukaani, kun käyn suihkussa/saunassa pelin jälkeen. Ja pelin aikana se on tietenkin mukanani kentällä (ei tosin korvilla).
-Harri
-
O RLY?harri kirjoitti:Ei taida olla oikein vakuuttava selitys vakuutusyhtiöllekään :-(Murskasarvi kirjoitti:No vähän siltä välitlä. Jätin sen salille pukukaappiin
Eli ole hieman huolellisempi sitten seuraavan kanssa.
Tuollaisiin kaappeihinhan ei kannata _koskaan_ jättää mitään arvoesineitä.
Itse otan tennishallillani aina video-iPodini pesuhuoneseenkin mukaani, kun käyn suihkussa/saunassa pelin jälkeen. Ja pelin aikana se on tietenkin mukanani kentällä (ei tosin korvilla).
-Harri
Olipahan sentään lukot kaapissa, ei sinne kukaan murtautunut ollut. En tietenkään jättänyt sitä aukinaiseen kaappiin tahallani! Mutta: Kuten voit lukea, tilanteessa oli erityisolosuhteet, en sentään unohtanut sitä sinne keskellä päivää. Eikä ole vakuutusta niin eipä tarvi enää koko juttua ajatella, oli ja meni, toivottavasti hyvään tarkoitukseen.

-
-
Mutta seuraavalla kerralla _voi_ myös murtatutua. Tai moniin pukuhuonekaappeihin ei tarvitse edes murtautua, koska niihin on olemassa ylimääräsisiä avaimia, joilla kaappi aukeaa siististi jälkiä jättämättä.Murskasarvi kirjoitti:Olipahan sentään lukot kaapissa, ei sinne kukaan murtautunut ollut.
Sorry, jos kuulostan isällisen neuvovalta, mutta olen elämäni aikana hukannut sen verran tavaraa (osan omaa tyhmyyttäni), etten halua toisten tekevän välttämättä samoja virheitä uudestaan.
-Harri
12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka