Meikkis täällä duunissa valvoo muiden "vointeja". Joutaa tässä kaikkea tyhmää horista, ettei nukahtais. Mukavia loppuyön unia niille, jotka ovat autuaasti höyhensaarilla.
Yksinäistä.....
Sana on (melkein) vapaa.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Riina
Yksinäistä.....
Viesti Kirjoittaja Riina »
on näköjään täälläkin. Kaikki ovat menneet jonnekin, nukkumaan?!?
Joku saattaa olla kiikaroimassa tipusia näin aamu neljän aikaan. (Mies puolisia kun täällä enemmän on)
Meikkis täällä duunissa valvoo muiden "vointeja". Joutaa tässä kaikkea tyhmää horista, ettei nukahtais. Mukavia loppuyön unia niille, jotka ovat autuaasti höyhensaarilla.![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Meikkis täällä duunissa valvoo muiden "vointeja". Joutaa tässä kaikkea tyhmää horista, ettei nukahtais. Mukavia loppuyön unia niille, jotka ovat autuaasti höyhensaarilla.
-
MarQ
-
Jouna-
-
Riina
-
Tuurihaukka
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Ei kuitenkaan kannata nukkua liian vähän eikä todellakaan liian pitkään. Mun kaveri on aina ihan sekasin sillon kun se on nukkunu liian pitkään. Sama juttu sillon kun se on nukkunu liian vähän. Mäkin kerroin yhtä hulluja juttuja kuin se mun kaveri sillon, kun mä olin nukkunu liian pitkään. Muuten se oli ihan siedettävää, mut pikkusisko meinas kuolla nauruun.
-
bloof
Viesti Kirjoittaja bloof »
YLE:n yöradio on loistava. Usein näin kesällä kun lomaa on, tulee valvottua yöhön ja jossain vaiheessa kuunneltua yöradiota.
Viime yönäkin olin veneellä, järvi höyrysi kun vesi oli lämmennyt päivällä niin paljon. Uin siinä lämpimässä vedessä, istuin veneessä ja kuuntelin yöradiota. Ulkona hiljaista, edessä tyyni järvi joka höyryää tasaisesti. Sopivan hämärää. Kesäkesäkesä, ah. Kohta tämäkin ihanuus ohi, pitää nauttia kun tätä vielä on.
Viime yönäkin olin veneellä, järvi höyrysi kun vesi oli lämmennyt päivällä niin paljon. Uin siinä lämpimässä vedessä, istuin veneessä ja kuuntelin yöradiota. Ulkona hiljaista, edessä tyyni järvi joka höyryää tasaisesti. Sopivan hämärää. Kesäkesäkesä, ah. Kohta tämäkin ihanuus ohi, pitää nauttia kun tätä vielä on.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
Riina
Viesti Kirjoittaja Riina »
Tuo olikin hyvä idea, pitääkin lomalla joku yö kuunnella. Joskus aikoinaan kun oli koko kesän saikulla, tuli yöradiota kuunneltua, kun kivut eivät antaneet nukkua.bloof kirjoitti:YLE:n yöradio on loistava. Usein näin kesällä kun lomaa on, tulee valvottua yöhön ja jossain vaiheessa kuunneltua yöradiota.
Ai miten ihanaa. Tuo kuullostaa satumaisen kauniilta, kuin suomi filmistä. Voi kun mäkin pääsisinbloof kirjoitti: Viime yönäkin olin veneellä, järvi höyrysi kun vesi oli lämmennyt päivällä niin paljon. Uin siinä lämpimässä vedessä, istuin veneessä ja kuuntelin yöradiota. Ulkona hiljaista, edessä tyyni järvi joka höyryää tasaisesti. Sopivan hämärää. Kesäkesäkesä, ah. Kohta tämäkin ihanuus ohi, pitää nauttia kun tätä vielä on.
Viimeksi muokannut Riina, 7.7.2006 klo 8.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Fakap
-
bloof
Viesti Kirjoittaja bloof »
Taas oli kyllä siistiä kun kävin äsken yksin ulkona kiertelemässä. Hiljaista ja viileää kuuman hellepäivän jälkeen. Auringonkajastus näkyy horisontissa eikä ketään näy missään, kaikki kadut autioita.
Mitäkö teen nyt? Menen takapihan terassille, isken grillin lämpimäksi, laitan siihen muutaman makkaran, otan kylmää juotavaa ja nautin kesäyöstä. Pitää kattoo jos sais jostain radion siihen, vois yöradioo kuunnella. Elikkä, nauttimaan kesäyöstä, moi.
Mitäkö teen nyt? Menen takapihan terassille, isken grillin lämpimäksi, laitan siihen muutaman makkaran, otan kylmää juotavaa ja nautin kesäyöstä. Pitää kattoo jos sais jostain radion siihen, vois yöradioo kuunnella. Elikkä, nauttimaan kesäyöstä, moi.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka