Toimiiko OpenOffice 2.0.3?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Toimiiko OpenOffice 2.0.3?
Viesti Kirjoittaja Atorox »
Yritin asentaa OpenOfficen tuoreen version (2.0.3), jonka saapi ladattua URLista http://fi.openoffice.org/lataa.html. En saanut ohjelmaa toimimaan mitenkään, se kaatuu melkein heti käynnistyttyään. OO ehtii avata kolme valikkoa työkaluriville, mutta sammuu saman tien. Toimiikohan tuo kellään muullakaan? 2.0.2 toimi mulla ihan kiltisti, mutta uusin ei tunnu pelaavan mitenkään.
Atorox
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Tässä tapauksessa pitäydy toistaiseksi 2.0.2:ssa ja laita palautetta uudemman version toimimattomuudesta.
En ole koettanut vielä 2.0.3 -versiota, joten en tiedä, onko yleinen ongelma.
En ole koettanut vielä 2.0.3 -versiota, joten en tiedä, onko yleinen ongelma.
-
Viesti Kirjoittaja Atorox »
[quote="Juhani L"]Tässä tapauksessa pitäydy toistaiseksi 2.0.2:ssa ja laita palautetta uudemman version toimimattomuudesta.
2.0.2:ssa minun pitääkin pitäytyä, jos en 2.0.3:a saa kuntoon, mutta ajattelin ennen palautteen lähettämistä udella muilta, toimiiko tuo 2.0.3 kellään. Olen mäkin käyttäjänä todella vihreä, joten on ihan mahdollista että olen tehnyt jotain pöljää itse.
2.0.2:ssa minun pitääkin pitäytyä, jos en 2.0.3:a saa kuntoon, mutta ajattelin ennen palautteen lähettämistä udella muilta, toimiiko tuo 2.0.3 kellään. Olen mäkin käyttäjänä todella vihreä, joten on ihan mahdollista että olen tehnyt jotain pöljää itse.
Atorox
-
Re: Toimiiko OpenOffice 2.0.3?
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Atorox kirjoitti:Yritin asentaa OpenOfficen tuoreen version (2.0.3), jonka saapi ladattua URLista http://fi.openoffice.org/lataa.html. En saanut ohjelmaa toimimaan mitenkään, se kaatuu melkein heti käynnistyttyään. OO ehtii avata kolme valikkoa työkaluriville, mutta sammuu saman tien. Toimiikohan tuo kellään muullakaan? 2.0.2 toimi mulla ihan kiltisti, mutta uusin ei tunnu pelaavan mitenkään.
Onhan sulla X11 asennettuna?
OO.o ei ole natiivi OS X-softa vaan se käyttä ikkunoiden piirtämiseen X11-ikkunointia. Voit asentaa X11-ikkunoinnin OS X asennuslevyltä.
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
iPhone 3G 16
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
Re: Toimiiko OpenOffice 2.0.3?
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Eiköhän sillä ole, jos kerran 2.0.2 toimii...matti503 kirjoitti:Atorox kirjoitti:Yritin asentaa OpenOfficen tuoreen version (2.0.3), jonka saapi ladattua URLista http://fi.openoffice.org/lataa.html. En saanut ohjelmaa toimimaan mitenkään, se kaatuu melkein heti käynnistyttyään. OO ehtii avata kolme valikkoa työkaluriville, mutta sammuu saman tien. Toimiikohan tuo kellään muullakaan? 2.0.2 toimi mulla ihan kiltisti, mutta uusin ei tunnu pelaavan mitenkään.
Onhan sulla X11 asennettuna?
OO.o ei ole natiivi OS X-softa vaan se käyttä ikkunoiden piirtämiseen X11-ikkunointia. Voit asentaa X11-ikkunoinnin OS X asennuslevyltä.
-
eiku niin joo.
kahvivajaus.
Mulla ainakin rc7 pelittää ihan hyvin.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mulla ainakin rc7 pelittää ihan hyvin.
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
-
-
hä?
Eiks PPC-versio ollu jo final, eikä toimi. Mä muistelin et ainoostaan Inteliä haluavat joutu ottaan rc:n. 

iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka