Kiitän. Lepo. ;-)*Tiedusteluryhmänjohtaja napsauttaa asennon ja vetää lippaan joukkueenjohtajalle*
Vai että Hoikankankaalla?Saako kysyä, missä olit palvelemassa, paitsi Haminassa?
Itsehän olin koko vuoden Kajaanissa.
Itse olin varusmiehenä Säkylässä (PorPr) ja Haminassa, kesävänskänä köysillä laskeutumassa Kaartin Kunniakomppaniassa eli 1.K (silloin joskus kun Kaartin Pataljoonaa ei vielä ollut yhdistetty UudJP:n kanssa Kaartin Jääkärirykmentiksi. Ja kesämörhöt palvelivat vänrikin ja kersantin arvoilla ;-) ). Kertaamassa pääosin pääkaupunkiseudulla, osa Vekaralla, kh-päiviä 60 hujakoilla. Lähiösissi siis.
Tämä Oberleutnant on kuitenkin ilmeisesti viimeisen kerran johtanut asutuskeskustiedustelijoitansa. Viimeksi kertaamassa oman PowerBookin ja kameran kanssa, eli tiedustelu vaihtunut tiedotukseen, PARSA läppäriin, tähystyspaikkojen perustelu lehden taittamiseen. No, kameraa tuli käytettyä tiedustelijanakin.
Ne, jotka luulevat allekirjoittaneen ylläolevasta tunnistavansa, pistäkää mailia profiili-kohdasta löytyvään osoitteeseen; vain n00bit hihkuu nimiä keskustelupalstoilla 8)
Joo. Pari kertaa tuli saatua 34 osumaa, kerran 35, sitten alkoi kyllästyttääJanttereita pitäs munkin vielä ampua enemmän. Ois kiva suorittaa se tarkk'ampujakoulutus.