TC PowerCore 2.0 OS X valmis.
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
TC PowerCore 2.0 OS X valmis.
Viesti Kirjoittaja Jone »
En löytänyt sitä vanhaa juttua enää täältä. Mutta enivei nyt se on saatavilla myös Macille TC:n sivuilta. Ilmainen ja 20h demoaikaa kaikille extraplugeille.
-
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Vissiinki ihan yhtä buginen ku xp-versio. En ajatellu päivittää vaikka mitä tulis. 1.9.6 on pelannu tosi hyvin ja noi loppumattomat demot passaa mulle paremmin. Voi jatkaa sitä kokeilua tarvittaessa ja öhm vaikka pamauttaa diracin deltalla läpi plugarista sopivassa välissä. ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Päivittäminen tulee kyseeseen siinä vaiheessa mulla, jos esim. logic alkaa kenkkuilee powercoren plugien kanssa tai jos pitäis ostaa joku uus plugi mikä vaatii 2.0:n.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Päivittäminen tulee kyseeseen siinä vaiheessa mulla, jos esim. logic alkaa kenkkuilee powercoren plugien kanssa tai jos pitäis ostaa joku uus plugi mikä vaatii 2.0:n.
-
Minä arvelin kokeilla ja uutta UADia kanssa. Mulla on nimittäin ongelma. Kun lisää PCore ja UAD plugeja Nuendo-mixiin, niin äänikortin external fx loopissa olevat ulkoiset "digitaai"efektit alkaa rupista ja paukkaa. Kello pysyy koneissa, mutta jotenkin samplet ei oo ojennuksessa. Joku latency compensation kai näiden kaikkien välillä. Nyt on vähän aikaa räpeltää, niin eiku testimään.
-
-
-
fxpansion
Viesti Kirjoittaja rock777 »
Just sain oman tc:n koneeseen ja näköjään tossa tuli mukana toi warpperi että ei olis tarvinnu ostaa fxpansionia vst-audiounit.... arvatkaa ottaako päähän....jos joku jostai syystä tarvii, myyn viiteen kymppiin pois.
-
Voi järkytys!
Viimein oli sopiva rakonen kokeilla tuo 2,0 kunnolla. Ja sinne meni 995€ MD3 dynamiikka on niin tolkuton ettei sitä plugia voi olla hankkimatta. Aiemmin on vaan sivusta seurannut sen käyttöä itse System 6000:lla mutten ole itse kokeillut käyttää. Vähän kallishan tuo on mutta eipä oikein rautanakaan saa tommosta tuolla rahalla.
Samaa hommaa pajalla hoitaa Focusriten MixMaster ja Dramerin MasterFlow, mutta kaukana on nuo ominaisuudet ja soundi mitä tuo MD3 tarjoaa.
Viimein oli sopiva rakonen kokeilla tuo 2,0 kunnolla. Ja sinne meni 995€ MD3 dynamiikka on niin tolkuton ettei sitä plugia voi olla hankkimatta. Aiemmin on vaan sivusta seurannut sen käyttöä itse System 6000:lla mutten ole itse kokeillut käyttää. Vähän kallishan tuo on mutta eipä oikein rautanakaan saa tommosta tuolla rahalla.
Samaa hommaa pajalla hoitaa Focusriten MixMaster ja Dramerin MasterFlow, mutta kaukana on nuo ominaisuudet ja soundi mitä tuo MD3 tarjoaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Joo MD3 + Brickwall on aika lyömätön pari masteroinnissa, jos ei system6000:n MD4:ää pääse käyttämään. Itselläkin käynyt mielessä, että pitää tuo MD3 hommata lähitulevaisuudessa. Master X3:lla olen omia pikamastereita tehnyt, mutta kun kattoo audioeditorissa jälkeenpäin sitä aaltomuotoa, niin jo siitä pelkästään näkee, että MD3 tekee kaiken nätimmin. 2.0 softwareen en ole vieläkään päivittänyt, enkä päivitä ennenkuin tulee joku uus plugari joka sen ehdottomasti vaatii. 1.9.6 toimii mulla tosi hyvin. Ensin vaikutti että noi uudet 20 tunnin demot on ihan hyvä juttu mutta kuitenkin omalla kohdalla toimii paremmin että voin palata testaamaan myöhemminkin noita demoja, vaikka sitten mutettavatkin vähän väliä.
MD3:n hinta on muuten ihan powercore-kortinkin kanssa halvempi kuin että ostaisi esim. erillisenä finalizerin tms vaikka edes käytettynä.
MD3:n hinta on muuten ihan powercore-kortinkin kanssa halvempi kuin että ostaisi esim. erillisenä finalizerin tms vaikka edes käytettynä.
-
Totta, eikä Finalizer96k edes pärjää soundissa saati käytettävyydessä, paitsi ehkä livenä.
Silmämääräisesti katseltuna MD3:n liiskaama aaltomuoto muistuttaa kovasti Apogeen SoftClipin muodostamaa lyttäystä, soundaakin aika samalle.
Erityisesti se on mukavaa että M/S säätely on niin helppoa ja nopeaa. Laitojen ja monon kompurointi on myös ässää.
Silmämääräisesti katseltuna MD3:n liiskaama aaltomuoto muistuttaa kovasti Apogeen SoftClipin muodostamaa lyttäystä, soundaakin aika samalle.
Erityisesti se on mukavaa että M/S säätely on niin helppoa ja nopeaa. Laitojen ja monon kompurointi on myös ässää.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka