Apple Care
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
-
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Aiemmin eräät oheislaitteet piti ostaa esim PPC:n kanssa samaan aikaan (esim Applen näyttö) jos halusi nämä liittää pöytäkoneen Apple Careen. Nyt Applen 23 tuuman Studio Displayllekin löytyi oma Apple Care, jonka hankin kuukausia näytön oston jälkeen.
Edelleenkään ei ole selvinnyt olisiko mahdolllista liittää Applen Airportit pöytäkoneen protection Planiin. Viim. mainittu lisätakuu kylläkin päättyy tänä kesänä joten ei siitä suurta ongelmaa enää muodostu.
Edelleenkään ei ole selvinnyt olisiko mahdolllista liittää Applen Airportit pöytäkoneen protection Planiin. Viim. mainittu lisätakuu kylläkin päättyy tänä kesänä joten ei siitä suurta ongelmaa enää muodostu.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Riina »
Mun iMacille tuli vuosi täyteen ekapäivä tätä kuuta. Kesäkuun lopulla tilasin Apple caren Apple storesta, jonka sain neljäs päivä. Sit samana iltana netin kautta aktivoimaan carea, joka ei sitten onnistunutkaan.
Ilmoitti takuuajan päättyneen. Onneksi aktivointi onnistui soittamalla Apple carelle. Luulin et olin tilannut Apple caren liian myöhään.
Sit kuumeisesti miettimään et miten mä asian esitän, kun luulin et siellä langanpäässä puhutaan lontoota, suomeksihan sieltä vastattiin, niin sanatkin meinas hukkua.
En sattunut olemaan kotona kun TNT kävi soittelemassa kelloa. Soitin sinne ja sovin uutta aikaa, niin sanoivat että voivat toimittaa myös töihin vaikka olin ilmoittanut kotiosoitteen. Kyselin hämmästyksissäni kuinkas tämä nyt onnistuu, kun ei aikaisemmin ole. Mies tokas vaan et nää on näitä Applen "kotkotuksia"
Mä kun luulin et ilmoitettua toimitus osoitetta ei voi vaihtaa. Onks tuo muuttunut vai aina ollut näin? ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ilmoitti takuuajan päättyneen. Onneksi aktivointi onnistui soittamalla Apple carelle. Luulin et olin tilannut Apple caren liian myöhään.
Sit kuumeisesti miettimään et miten mä asian esitän, kun luulin et siellä langanpäässä puhutaan lontoota, suomeksihan sieltä vastattiin, niin sanatkin meinas hukkua.

En sattunut olemaan kotona kun TNT kävi soittelemassa kelloa. Soitin sinne ja sovin uutta aikaa, niin sanoivat että voivat toimittaa myös töihin vaikka olin ilmoittanut kotiosoitteen. Kyselin hämmästyksissäni kuinkas tämä nyt onnistuu, kun ei aikaisemmin ole. Mies tokas vaan et nää on näitä Applen "kotkotuksia"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Sanoisin että käytännöt ovat vaihdelleet..Riina kirjoitti:En sattunut olemaan kotona kun TNT kävi soittelemassa kelloa. Soitin sinne ja sovin uutta aikaa, niin sanoivat että voivat toimittaa myös töihin vaikka olin ilmoittanut kotiosoitteen. Kyselin hämmästyksissäni kuinkas tämä nyt onnistuu, kun ei aikaisemmin ole. Mies tokas vaan et nää on näitä Applen "kotkotuksia"Mä kun luulin et ilmoitettua toimitus osoitetta ei voi vaihtaa. Onks tuo muuttunut vai aina ollut näin?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Nykyään taitaa taas olla laskutus- ja toimitusosoite molemmat valittavissa, ja TNT-kuskin kanssa voi puhelimitse sopia aika paljon. Ehkä vaikka treffit..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mika on salaa ruvennu sivutoimiseksi TNT:n kuskiksi erikoisalanaan tyttöjen nimellä tehdyt tilaukset...mikas kirjoitti:TNT-kuskin kanssa voi puhelimitse sopia aika paljon. Ehkä vaikka treffit..![]()
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ääh, yritän parhaani mukaan olla tekemättä off-topiccia.Repe Ruutikallo kirjoitti:Mika on salaa ruvennu sivutoimiseksi TNT:n kuskiksi erikoisalanaan tyttöjen nimellä tehdyt tilaukset...mikas kirjoitti:TNT-kuskin kanssa voi puhelimitse sopia aika paljon. Ehkä vaikka treffit..![]()
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Eli mulle on kuski aina soittanut, jos en ole toimitusosoitteessa. Kerran soitti jo ennen toimitusyritystä, mikä oli hyvä, kun en taaskaan olisi ollut paikalla. Toi sitten sinne minne pyysin. Tästä TNT:stä oli muuten oma ketjunsakin taannoin. Foorumihaku kenties..?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka