Heipä hei omenaihmiset. Näin kesätyöpalkan tultua olen aikeissa ostaa iPod 5G:n, 30-gigaisena. Köyhänä opiskelijana tahtoisin sen tietenkin mahdollisimman halvalla. Muistelen joskus talvella kuulleeni, että iPodin hinta olisi tässä joskus kesällä tippumassa alemmas. Näin varmaankin tapahtuu ainakin jos Apple julkaisee jotain uusia malleja. Näyttää kuitenkin pysyneen tuo hinta samana jo pitkän aikaa.
Eli tiedätteköhän tällaisista huhuista mitään, onko mahdollista että hinta tulisi lähiaikoina alaspäin? Olisi aika ikävää ostaa iPod ja sitten seuraavalla viikolla huomata että sen saisikin jo puolet halvemmalla. Kannattaako odotella vai pistänkö tilauksen vetämään?
Ja kysynpä tässä samalla että onko jotain edullisempaa paikkaa ostaa iPod kuin Applen oma nettikauppa?
30-gigaista iPodia ostamassa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
30-gigaista iPodia ostamassa
Viesti Kirjoittaja gyroskooppi »
-
-
Viesti Kirjoittaja Jöysmä »
Vaikka se hinta tippuisikin, niin en usko että se paljoa tippuu. Kyseessä on kuitenkin niin uutta tekniikkaa, ja iPodille ei tällä hetkellä ole kilpailijoita ainakaan tässä video versiossa. Itse ostin oman iPod 30gb video laitteen pari tuntia sitten, hinta oli se 329 josta sain 9 euroa alennusta. Tällä hetkellä ainakaan kaupoista (turussa) ei saa halvemmalla.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja S-T-P »
Kannattaa seurata myös esim. huuto.nettiä, jossa näköjään myydään ajoittain ulkomailta tuotuja uusia laitteita avaamattomassa paketissa merkittävästi normaalihintaa halvemmalla. Itse ostin juuri näin toimien uuden laitteen avaamattomassa paketissa ja muovit päällä hintaan 256e.
-
Viesti Kirjoittaja JoM »
Mistä EDU-versiosta? Itellä kans ois 30gb iPodin hankinta eessä ja hintoja olen vertailemassa. Ainakin Suomen apple Storessa on 329€.data kirjoitti:Tuosta hinnan muutoksesta ei ole tietoa, mutta iPodeja on ollut Gigantissa 299e alennuksessa. Applestoren EDU-versiossa malli on 302,56e, joten sieltä sinuna tilaisisin, kerta tulee kummiski suoraan kotiovelle. Kun tilasin omani toimitus kesti storesta 4 päivää.
-
Viesti Kirjoittaja alspe »
Storen oikeassa reunassa education savings tms. Pitää olla ainakin soulun sähköpostiosoite.JoM kirjoitti:Mistä EDU-versiosta? Itellä kans ois 30gb iPodin hankinta eessä ja hintoja olen vertailemassa. Ainakin Suomen apple Storessa on 329€.data kirjoitti:Tuosta hinnan muutoksesta ei ole tietoa, mutta iPodeja on ollut Gigantissa 299e alennuksessa. Applestoren EDU-versiossa malli on 302,56e, joten sieltä sinuna tilaisisin, kerta tulee kummiski suoraan kotiovelle. Kun tilasin omani toimitus kesti storesta 4 päivää.
MB Pro 13" i5, iPod Classic, iPhone 6, iPad Air 1
-
Viesti Kirjoittaja JoM »
Kiitoksia.. Niin tää on se opiskelija alennus.. Hyvä ku saa tommosenki eli ei muuta ku iPodia tilaukseen..alspe kirjoitti:Storen oikeassa reunassa education savings tms. Pitää olla ainakin soulun sähköpostiosoite.JoM kirjoitti:Mistä EDU-versiosta? Itellä kans ois 30gb iPodin hankinta eessä ja hintoja olen vertailemassa. Ainakin Suomen apple Storessa on 329€.data kirjoitti:Tuosta hinnan muutoksesta ei ole tietoa, mutta iPodeja on ollut Gigantissa 299e alennuksessa. Applestoren EDU-versiossa malli on 302,56e, joten sieltä sinuna tilaisisin, kerta tulee kummiski suoraan kotiovelle. Kun tilasin omani toimitus kesti storesta 4 päivää.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka