Olen käyttänyt lukuisia Apple-laitteita ja ikinä ei ole ollut minkäänmoista ongelmaa, edellinenkin iPhone rokkasi seitsemän vuotta ennen kuin jouduin ostamaan uuden.. Mutta ihan h*lvetin mukavaa, että maksoin tästä 11 Pro Maxista yli tuhat euroa ja laite on aivan jumissa ja sekaisin hieman reilun VUODEN jälkeen. Takuukin on jo tietysti mennyt umpeen. Huoltoonkaan en voi mokomaa viedä, koska laitteessa on tärkeitä kuvia/videoita joita en ole varmuuskopioinut ja huollossa yleensä tyhjennetään koko laite. Ennen 11-mallin ostamista olin kyllä lukenut erinäisistä 11-malliin liittyvistä ongelmista ja valmistusvirheistä joita monilla oli ollut, mutta ajattelin, että minä en saa ko. mallista maanantaikappaletta - ilmeisesti sitten kuitenkin sain. SIM-korttia en haluaisi poistaa ja laittaa takaisin, kun pelko p*rseessä, että kaikki tiedostotkin häviää sitten.
Osaako kukaan kertoa, että miten ton laitteen saisi taas päälle ja rokkaamaan normaalisti? Edelleen vaan jumittaa tossa Apple-logossa. Että hyvää vappua vain itse kullekin...