Kiitos vastaajille, nyt voin polttaa 1200 euroa turvallisin mielin
Tuo osoitejuttu tuskin on mikään kovin vakava, koska tuo osoitteen "katuosuus" kiinnostanee ainoastaan TNT:tä. Yritän kuitenkin löytää tuon mainitun ketjun.
no mä ainakin laitoin siihen viesti kenttään pelkän sen tilaus seuranta numeron, nimen ja osotteen. mun viite numero oli pelkkä 0 eikä se hyväksyny sitä. näin se ainakin mulla toimi
aika outoo. tuli setilaus vahvistus ja porukka on sanonu et tulee paris päiväs. ni mulle lupaili viikon lopussa vasta vaikka perjantaina tilasin. tuliskohan jenkkilästä asti???
ootellaan ja ihmetellään.
Tilasin torstaina applestoresta macbookin ja laitoin sen reference numberin siihen viitekenttään. Eli laitoin tilinumeron, saajan, summan ja vitteeseen sen numeron. Viestikenttään en mitään. Ajattelin, että kyllä verkkopankki herjaa jos se ei oo viitenumero, koska niin on aina aiemmin tapahtunut, ja mitään herjausta ei kuulunut ja seuraavana päivänä oli tullut jo vahvistus, että maksu on mennyt perille (mulla pankkina myös nordea).
Eli pitäiskö munki nyt soittaa sinne asiakaspalveluun, vai laitanko sormet ristiin ja toivon parasta?
Oisin tässä tilailemassa iPodia ensimmäistä kertaa tuolta apple storesta ja nyt on vähän "ongelmia" tämän tilaamisen kanssa, kun tässä kysytään tätä toimitusosoitetta ja puhelinnumeroa (tuota daytime phone), kun alitan siihen kännykän numeron, olkoon sen nyt vaikka 050 12345678, niin tuossa vahvistus kohdassa ei näy tuota 050 -osaa. Ja vähän pelottaa tilaille jos häviääkin tommonen 209e taivaan tuuliin. Eli pelkäänkö turhaan tuota puhelinnumero asiaa?
Ja kannattaa seurata tilauksen etenemistä apple storessa. Jos ei satu olemaan kotona kun tavaraa on yritetty toimittaa, kannattaa ottaa yhteyttä suoraan kuljetusfirmaan (esim TNT) ja sopia uusi toimitusaika.
levittyvä kirjoitti:Oisin tässä tilailemassa iPodia ensimmäistä kertaa tuolta apple storesta ja nyt on vähän "ongelmia" tämän tilaamisen kanssa, kun tässä kysytään tätä toimitusosoitetta ja puhelinnumeroa (tuota daytime phone), kun alitan siihen kännykän numeron, olkoon sen nyt vaikka 050 12345678, niin tuossa vahvistus kohdassa ei näy tuota 050 -osaa. Ja vähän pelottaa tilaille jos häviääkin tommonen 209e taivaan tuuliin. Eli pelkäänkö turhaan tuota puhelinnumero asiaa?
Minäkin pähkäilin tuon tilauksen kanssa, ja etenkin tuo kännykän numeron kanssa. Pieni epäilys heräs kun kännykän alku numerot hävis samalla tavalla. Mutta tilaus tuli sovitusti, soittivat oikeaan numeroon ja tililtäkin lähti sovittu summa rahaa vain. Ja aioin tilata apple storelta uudelleenkin Vaivatonta on.