Eihän tätä 12 Pro Max Pacific Bluen kanssa mitenkään voi perustella, mutta 13 Pro Max Graphite lähti Telialta tilaukseen.
15.06 ostoputki läpi, 15.14 aikaleima Telian seurannassa "tilaus vastaanotettu".
Applelta lähti "Baby Blue" värityksellä oleva 13 Pro 256gb tilaukseen. Toimitusaika näyttää olevan ensi perjantai, eli tulee luultavasti jo torstaina. Samaan aikaan tilattu sininen nahkakuori tuleekin sitten jo tiistaina.
Google Pixel 9 Pro XL + iPhone 16 Pro w/Clicks keyboard case
Framework Laptop 13" (AMD)
Tesla Model Y
Ei tuo ihan smoothisti mennyt Applen omien sivujenkaan kautta. Välillä joutui painelemaan nappeja useampaan kertaan ja lopusi pankin sivuilta varmistuksen annettua paluu Applelle antoi thank_you loppuisen URL:in, mutta sivu oli nginx virhe. Onneksi tuli kymmenen minuuttia myöhemmin sähköposti että tilaus on OK. 27.9 tarjosi toimitusajaksi pro 512:lle.
Pro Max graffiti Powerin kautta. Tilaus läpi ensimmäisen minuutin aikana ja vahvistus spostiin 15:01. Näyttää, että lähtisi keskusvarastolta liikkeelle vasta 24.9. eli toimitus vasta seuraavalla viikolla. Onkos tuo joka geneerinen kirjaus vai viivästyykö nuo toimitukset tosiaan?
Pudeman kirjoitti: ↑17.9.2021 klo 15.59
Pro Max graffiti Powerin kautta. Tilaus läpi ensimmäisen minuutin aikana ja vahvistus spostiin 15:01. Näyttää, että lähtisi keskusvarastolta liikkeelle vasta 24.9. eli toimitus vasta seuraavalla viikolla. Onkos tuo joka geneerinen kirjaus vai viivästyykö nuo toimitukset tosiaan?
Se riippuu ihan siitä saavatko malleja varastoon. Tällä hetkellä jälleenmyyjät eivät tiedä/saa kertoa mitä ja minkä verran saavat laitteita.
Google Pixel 9 Pro XL + iPhone 16 Pro w/Clicks keyboard case
Framework Laptop 13" (AMD)
Tesla Model Y
Elisalta lähti Pro Max 256 musta tilaukseen n. klo 15.10. Osuuspankin maksunappi ei vaan meinannut toimia ja painelin sitä monta kertaa kunnes sitten päästi läpi. Nyt mulla näkyy oma elisassa yksi maksettu ja kolme odottamassa maksua , ja erikoista kyllä, sieltä ei voi perua noita vahinkoylimääräisiä, pelkästään jo maksetun voi peruuttaa. Kai ne sieltä aikanaan häviävät sitten...
Mä tilasin 13 Pro silver 256. Telialta loppujen lopuksi sain tilattua, DNA:lta aina ollut kaikki, mutten päässyt läpi.
Mulla melko laho X, jonka tilasin aikanaan myös ennakkotilauksella, siksi halusin saada näin nopeasti tämän tilattua. Ylhäällä ei pyyhkäisy toimi aina ja näyttö pirstaleina. Tulisipa ensi perjantaiksi. Nyt metsästämään lompakko-tyylistä kuorta, onko suosituksia?
Noin klo 15:23 lähti Elisalta tilaukseen sininen Pro Max 256. Näinköhän tulee vau-efekti, kun vaihtuu 7 plus tähän. Sormenjälkitunnistusta tullee ehkä alussa ikävä, mutta iPad Pron kanssa siihen on jo jokseenkin tottunut.
iPhone 13 Pro Max
Apple TV 4
Apple Watch Ultra
iPad 12.9" 2020 256GB + Magic Keyboard Case
arathorn kirjoitti: ↑17.9.2021 klo 21.17
Noin klo 15:23 lähti Elisalta tilaukseen sininen Pro Max 256. Näinköhän tulee vau-efekti, kun vaihtuu 7 plus tähän. Sormenjälkitunnistusta tullee ehkä alussa ikävä, mutta iPad Pron kanssa siihen on jo jokseenkin tottunut.
Aivan varmasti tulee. Mä olin ihan leuka lattiassa kun vaihdoin 6S Plussan iP 12:een.
Sanotaan ettei tyhmyydellä ole rajoja. On sillä: Kanada ja Meksiko.
Mrcoke kirjoitti: ↑18.9.2021 klo 11.32
13 pro max grafiittina tuli tilattua Applelta eilen kolmen jälkeen. Eiköhän se perjantaina saavu.
Mitä näytti ennakoiduksi toimitusajaksi sinulla? Itse en ole ennen ennakkotilaillut, mutta nyt uuden iPhonen tarve on melko kriittinen, niin ehdin joskus parikymmentä minuuttia yli kolmen laittamaan Applelta itseltään 256 gigaisen grafiitti maxin tilaukseen ja 2-3 viikkoa eli 5. - 12.10. ennakoi toimitusaikaväliksi.
Moikka. 24.9 näytti ennakkotietona ja pikatoimituksella. Kun tilailin siinä 15.05 - 15.10 välillä, niin myös 256 näytti toimitusta 24.9. Päädyin itse kuitenkin 128 gigaiseen.
Viimeksi muokannut amanita, 18.9.2021 klo 22.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Nyt lähdin ekaa kertaa mukaan ennakkotilaamaan. Iphone 13 Pro 128Gt. Mitä mieltä, onkohan tää iso hyppäys tästä IPhone 6 Plussasta? Mikä kaikki on muuttunut?
Nyt menossa neljäs akku ja toinen näyttöpaneeli. Kameran vaihdoin kerran, kun tarkennus meni rikki pudotuksesta. Kyllä nää laitteet tuntuu ainakin käyttöä ja vuosia kestävän, perushuolloilla.