15,4" MacbookPro Late 2016 Touchbar
Prosessori: 2,6GHz i7
Muisti: 16Gt 2133MHz LPDDR3
Kiintolevy: 250Gt SSD
Näytönohjain: Intel HD Graphics 530, 1536 Mt
Näyttö: 15,4" Retina (2880 x 1800)
Käyttöjärjestelmä: OS X Monterey
Alkuperäinen laturi
Hinta: 500€
Myydään tarpeettomaksi uuden koneen myötä jäänyt kuvauksen mukainen MacBook Pro. Kone toimii yleisesti ottaen oikein hyvin, mutta ei ole enää toki uudenveroinen. Olen ostanut koneen itse uutena heti julkaisun yhteydessä ja olen ainut omistaja.
Akku kestää peruskäytössä edelleen asiallisesti, mutta esim. kuvankäsittelyssä (Lightroom, Photoshop) tai muussa raskaammassa duunissa ilman laturia akku kuluu kyllä sukkelasti.
Butterfly-näppiksen kanssa on välillä ilmennyt jonkin kirjaimen kohdalla "jäykkyyttä" niin että ihan normaalilla painalluksella ei merkkiä ole tullut, vaan on tarvittu vähän jämäkämpi painallus. Tällä hetkellä tällaista vikaa ei ilmene näppäimistöllä, vaan kaikki toimii normaalisti.
Näytön alareunassa olevassa tummassa palkissa lähellä liitoskohtaa runkoon on halkeama (kts. kuva alla). Ei ole siis itse näytössä, näyttöruutu on täysin ehjä.
Lisäksi rungosta löytyy joitain pieniä kolhuja ja kulumia.
Mac2Sell arvioi tällaisen koneen viitehinnaksi 867e. Oma hintapyynti tälle viat huomioonottaen olisi 500e.
Sijaitsee Porissa, nouto etusijalla mutta kulkeutuu tarvittaessa lähimaastoon, ja laitan kyllä postiinkin kun rahat on tilillä.

Yhteydenotot helpoiten ja nopeiten vaikka WhatsAppin kautta numerosta o4o 185 8513
-Benjamin
EDIT: Kone myyty!