![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
kauhee duuni tulee jos kaikki levyt pitää järkkää ja bändit jne.
Viesti Kirjoittaja CkoDa »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tuosta nyt ei oikein saanut mitään selvää, mutta oliko niissä fileissä ID3 tagit kunnossa, että iTuneskin voisi tunnistaa artistin, albumin ja biisin nimen? Ja miten ne on iTunesin asetukset ja miten ne lisäsit iTunesin kirjastoon?CkoDa kirjoitti:Mites tällanen hurja juttu. kun ei ennen oo ollu tota ipodii eikä viel pahemmin kokemusta itunesista. kun mulla on musa kansio missä helposti pääteltnä on kaikki musiikkija mä siirrän sieltä 34gigaa itunesiin, niin se ei pahemmin mitään kansioita ja alihakemistoi rakenna vaan kaikki on yhtä pötköö. entäs kun sen siirtää ipodille onks ne kaikki viel samaa pötköö? ne kumminki oli kaikki nätisti kansioissaan.
Viesti Kirjoittaja joonahe »
joo kyllä itunes jotenki ne tunnisti ainakin suurimman osan siis albumin sun muun mukaan. mut mites ku ne siirtää ipodiin? tuleeko sinne automaattisesti albumit vai pitääkö ne ite sinne värkätä?MacFinn kirjoitti:Tuosta nyt ei oikein saanut mitään selvää, mutta oliko niissä fileissä ID3 tagit kunnossa, että iTuneskin voisi tunnistaa artistin, albumin ja biisin nimen? Ja miten ne on iTunesin asetukset ja miten ne lisäsit iTunesin kirjastoon?CkoDa kirjoitti:Mites tällanen hurja juttu. kun ei ennen oo ollu tota ipodii eikä viel pahemmin kokemusta itunesista. kun mulla on musa kansio missä helposti pääteltnä on kaikki musiikkija mä siirrän sieltä 34gigaa itunesiin, niin se ei pahemmin mitään kansioita ja alihakemistoi rakenna vaan kaikki on yhtä pötköö. entäs kun sen siirtää ipodille onks ne kaikki viel samaa pötköö? ne kumminki oli kaikki nätisti kansioissaan.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jos sulla on iTunesissa kappaleista tiedot tyyliin biisin nimi, levy, artisti ja genre, niin biisit löytyy iPodista automaattisesti näiden mukaan järjestettynä eri valikoista.CkoDa kirjoitti:mut mites ku ne siirtää ipodiin? tuleeko sinne automaattisesti albumit vai pitääkö ne ite sinne värkätä?
mercury kirjoitti:Jos sulla on iTunesissa kappaleista tiedot tyyliin biisin nimi, levy, artisti ja genre, niin biisit löytyy iPodista automaattisesti näiden mukaan järjestettynä eri valikoista.CkoDa kirjoitti:mut mites ku ne siirtää ipodiin? tuleeko sinne automaattisesti albumit vai pitääkö ne ite sinne värkätä?
En ole itse kokeillut noita kuvia kun ei siinä ole mun mielestä niin järkeä, mut kokeile painaa sitä pientä kolmio-ympyrässä-nappia sen kansikuvakohdan yläpalkissa. Se vaihtaa soivan ja valitun/valittujen välillä. Vedä sitten siihen kuva kun se näyttää valitun/valitut.CkoDa kirjoitti:sitten, kokeilin ettiä albumin kuvia netistä ja liitin niitä albumeihin mut pitääkö ne jokaiseen biisiin laittaa erikseen? kotin maalata koko levyn ja sit vetää sen kuvan sinne alakulmaan mis lukee et vedä kuva tänne. mut se tulee vaan sen soivan biisin kuvaks, eli kun vaihtaa jonku toisen biisin samalta levyltä ni se ei ilmesty sinne.
AI HÄH?!?!?!? meni ohi ku luoti junamercury kirjoitti:En ole itse kokeillut noita kuvia kun ei siinä ole mun mielestä niin järkeä, mut kokeile painaa sitä pientä kolmio-ympyrässä-nappia sen kansikuvakohdan yläpalkissa. Se vaihtaa soivan ja valitun/valittujen välillä. Vedä sitten siihen kuva kun se näyttää valitun/valitut.CkoDa kirjoitti:sitten, kokeilin ettiä albumin kuvia netistä ja liitin niitä albumeihin mut pitääkö ne jokaiseen biisiin laittaa erikseen? kotin maalata koko levyn ja sit vetää sen kuvan sinne alakulmaan mis lukee et vedä kuva tänne. mut se tulee vaan sen soivan biisin kuvaks, eli kun vaihtaa jonku toisen biisin samalta levyltä ni se ei ilmesty sinne.
Siis sulla on siinä iTunesin vasemmassa alakulmassa tällainen:CkoDa kirjoitti:AI HÄH?!?!?!? meni ohi ku luoti juna
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
asiaa.MacFinn kirjoitti:Noihin kuviin kannattaa käyttää Widgettiä.
http://www.liquidx.net/albumartwidget/
Sillä saa kaikki kuvat joko biisin tai albumiin.
joo nyt hokasin. saa sen toimii sillain kun esim yhessä biisis on se kuva niin valitsee sen ja painaa hiiren oikeel namiskal ja kopioi, sit maalaa ne albumin biisit ja menee taas tohon kuva kohtaan ja kopioi. sit se kysyyki haluutko kaikkii liittää kuvan.mercury kirjoitti:Siis sulla on siinä iTunesin vasemmassa alakulmassa tällainen:CkoDa kirjoitti:AI HÄH?!?!?!? meni ohi ku luoti juna
Tolla kuvassa vasemmassa yläkulmassa olevalla kolmio-ympyrässä-napilla voi vaihtaa kahden tilan välillä. Toimiiko jos klikkailet sitä niin että se näyttää valitun biisin eikä soivaa biisiä?
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”