Pikkuhiljaa taidan siirtyä Operan puolelle...
Safari hidastunut viime aikoina?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
21 viestiä
• Sivu 1/1
-
Castillo
Safari hidastunut viime aikoina?
Viesti Kirjoittaja Castillo »
Mikä mahtaa olla kun tuntuu että Safari on nykyään hidas: Pidin samanaikaisesti auki Operan versiota 9 ja melkein kaikki samat kirjanmerkkini avautuivat sillä nopeammin. Yksi mikä ei aukee Safarilla nyt lainkaan on MTV3: http://www.mtv3.fi/. Mutta Operalla aukee kevyesti? Aukeeko tuo muilla Safarilla?
Mac Studio M1 Ultra 64GB
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
-
Macco
-
tatu
-
vom
Viesti Kirjoittaja vom »
Mulla on taas eBayn etusivu alkanut takkuilemaan päivityksen jälkeen, ei pääse enää koko sivulle ilman että lataa maailman ääriin asti. Firefoxilla ja Caminolla toimii normaalisti.
Kokeilkaahan: http://www.ebay.com/
MacBook Pro 17" | 2.3 GHz i7 | 16 GB | 500GB SSD
MacBook Pro 15" | 2.5 GHz i7 | 16 GB | 500GB SSD
MacBook Pro 15" | 2.5 GHz i7 | 16 GB | 500GB SSD
-
Jezze
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Hyvin toimii safarilla...lataa vaan 5s. Pistääkäähän softanne kuntoonvom kirjoitti:Mulla on taas eBayn etusivu alkanut takkuilemaan päivityksen jälkeen, ei pääse enää koko sivulle ilman että lataa maailman ääriin asti. Firefoxilla ja Caminolla toimii normaalisti.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
-
Juraca
-
harri
-
Castillo
Jotain häikkää Safariin on jossain päivitysvaiheessa tullut koska nollaus ja safariplistin poisto auttoi MTV3:n kanssa.
Eli siis ne joilla Safari ei näytä MTV3
Nollaa Safari (Safari-valikosta), sulje Safari ja laita roskikseen oman kirjaston Preferences-kansiosta com.apple.safari.plist. Se vaiva tästä kylläkin on että joutuu uudelleen laittamaan omat asetuksensa ja tilapalkit ym. Pitäisi näkyä nyt.
Eli siis ne joilla Safari ei näytä MTV3
Mac Studio M1 Ultra 64GB
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
-
slaakso
-
tved
-
pc vihaaja
Re: Safari hidastunut viime aikoina?
Viesti Kirjoittaja pc vihaaja »
itselläni avautuu kaikki sivut, myös mtv3 ja iltat sanomat.Castillo kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun tuntuu että Safari on nykyään hidas: Pidin samanaikaisesti auki Operan versiota 9 ja melkein kaikki samat kirjanmerkkini avautuivat sillä nopeammin. Yksi mikä ei aukee Safarilla nyt lainkaan on MTV3: http://www.mtv3.fi/. Mutta Operalla aukee kevyesti? Aukeeko tuo muilla Safarilla?![]()
PS. ei safarissa ole mitään vikaa
P.C.V.I.H.A.A.J.A : Pelokas curlingvalmentaja, Vahduttavan Ilmeikäs Hainevänleikkaaja ja Atomivakoilija sekä Anteeksiantamattoman Juhlava Animaattori
Olen armoton halon hakkaaja macilla, ilmoita yksityisviestillä nimesi niin pelataan
Olen armoton halon hakkaaja macilla, ilmoita yksityisviestillä nimesi niin pelataan
-
Castillo
Niin siis postauksessani mainitsin jo nollauksen, joka tekee myös tämän.tved kirjoitti:Safarin valikosta empty cache ajaa saman asian. Samasta valikosta voi tarvittaessa myös resetoida Safarin.slaakso kirjoitti:Itselläni auttoi vastaavaan ongelmaan Safarin cachen tyhjennys.
1. Sammuta Safari
2. Tyhjennä kansio ~/Library/Caches/Safari/
Mac Studio M1 Ultra 64GB
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
-
Castillo
Joo kyllä käytän itsekin vielä Safaria, mutta kyllä turvaudun Operaan välillä. Esimerkiksi tämän sivun ylälaidassa (beige alue) pitäisi olla aakkoset joita klikata - mitään ei näy! : http://www.dolmetsch.com/musictheorydefs.htm -Operalla nuo aakkoset näkyy. Tai käy vaikka Demonoidillapc vihaaja kirjoitti:itselläni avautuu kaikki sivut, myös mtv3 ja iltat sanomat.
PS. ei safarissa ole mitään vikaa
Mac Studio M1 Ultra 64GB
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
iPad Air 12,9" M2 128GB
iPhone 15 plus
-
pc vihaaja
Aika ihme, kun itselläni ainakin toimii aivan kaikki sivut loistavasti.Castillo kirjoitti:Joo kyllä käytän itsekin vielä Safaria, mutta kyllä turvaudun Operaan välillä. Esimerkiksi tämän sivun ylälaidassa (beige alue) pitäisi olla aakkoset joita klikata - mitään ei näy! : http://www.dolmetsch.com/musictheorydefs.htm -Operalla nuo aakkoset näkyy. Tai käy vaikka Demonoidillapc vihaaja kirjoitti:itselläni avautuu kaikki sivut, myös mtv3 ja iltat sanomat.
PS. ei safarissa ole mitään vikaaja kokeile vaihtaa kategoriaa: Safari pyörittää palloa hyvän tovin prossutehot 100% - Operalla vaihtuu heti.
P.C.V.I.H.A.A.J.A : Pelokas curlingvalmentaja, Vahduttavan Ilmeikäs Hainevänleikkaaja ja Atomivakoilija sekä Anteeksiantamattoman Juhlava Animaattori
-
ApplePower
Viesti Kirjoittaja ApplePower »
Kuin myös täällä, jokin on Safarin päivityksessä mennyt ns.mönkään, kait, ennen toiminut tuo kategorian vaihto ongelmitta tuolla Demonoidissa, nyt vain rantapallo pyörii tovin ennen kuin kategoria vaihtuu.Castillo kirjoitti:Tai käy vaikka Demonoidillaja kokeile vaihtaa kategoriaa: Safari pyörittää palloa hyvän tovin prossutehot 100% - Operalla vaihtuu heti.
iPhone 14 Pro Max
-
pc vihaaja
ApplePower kirjoitti:Kuin myös täällä, jokin on Safarin pCastillo kirjoitti:Tai käy vaikka Demonoidillaja kokeile vaihtaa kategoriaa: Safari pyörittää palloa hyvän tovin prossutehot 100% - Operalla vaihtuu heti.
äivityksessä mennyt ns.mönkään, kait, ennen toiminut tuo kategorian vaihto ongelmitta tuolla Demonoidissa, nyt vain rantapallo pyörii tovin ennen kuin kategoria vaihtuu.
minulla ei rantapallotkaan pyöri paitsi joissain isommissa sivuissa mutta joku mättää,
Ja olisi kiva tietää mikä nimittäin ikuset bugit alkaa ottamaan päähän ja pahasti, Firefoxia käyttämään.
-
ompputetteri
-
pc vihaaja
elämme kovia aikoja
Esimmäinen kerta kun joku applen oma ohjelma pätkii ![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
toivotaan että apple korjaa asian, mutta elämme kovia aikoja ystävä hyvä.
toivotaan että apple korjaa asian, mutta elämme kovia aikoja ystävä hyvä.
-
mercury
Re: elämme kovia aikoja
Viesti Kirjoittaja mercury »
Parempi ois olla kommentoimatta tätä, mutta en vaan pysty... Monet ohjelmaversiot ois saanut jäädä kokonaan tekemättä Applelta, yksi järkyttävimmistä OS X -aikana oli iMovie 3.pc vihaaja kirjoitti:Esimmäinen kerta kun joku applen oma ohjelma pätkii
-
pc vihaaja
No nyt myönän safari sekoilee,
Kesti 2 minuuttia ennen kuin safari reagoi
ollenkaan hompun sivuilla siihen että painoin VASTAA
Kesti 2 minuuttia ennen kuin safari reagoi
ollenkaan hompun sivuilla siihen että painoin VASTAA
-
Thelenius
Viesti Kirjoittaja Thelenius »
Minunkin Safari alkoi hidastella heti 1.4.7-päivityksen jälkeen, ei mitenkään dramaattisesti, mutta silleen "mitähän tämä nyt tahmaa".
Mitkä kaikki asetukset se plistin poistaminen hävittää?
(MTV3.fi toimii kyllä ihan normaalisti minulla.)
Mitkä kaikki asetukset se plistin poistaminen hävittää?
(MTV3.fi toimii kyllä ihan normaalisti minulla.)
iMac 27'' ("late 2012") 2,9GHz Intel Core i5 – OS X 10.13 High Sierra
21 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka