Kahdet häät eikä onneksi yhtään hautajaisia
Kuskikin sattuu asumaan meillä

Viesti Kirjoittaja spn »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eikös sun pitäis olla sitä nettibaaria hoitamassa, kukas siellä nyt tarjoilee...Salamijakk kirjoitti:Kävin juuri Kevin Kostnerin kanssa Baarissa. Hän kylmänä siinä sano - harppu mee onkimaan.
Minä siitä suivaantumaan ja Kevin Kostnerilta tajua pois ottamaan ja lähtihän se. Ei se vielä siihen jäänyt. Olin taksijonossa ja Kevin Kostneri hyökkäs mun kimppuun. No minä siinä väistämään ja asfaltille mies pötköttämään. Onneksi saapui taksi.
Joo herrat on viisaita, ne sanoo aina, että ne on töissä ja työkäsitys hämärtyy.amanita kirjoitti:Eikös sun pitäis olla sitä nettibaaria hoitamassa, kukas siellä nyt tarjoilee...Salamijakk kirjoitti:Kävin juuri Kevin Kostnerin kanssa Baarissa. Hän kylmänä siinä sano - harppu mee onkimaan.
Minä siitä suivaantumaan ja Kevin Kostnerilta tajua pois ottamaan ja lähtihän se. Ei se vielä siihen jäänyt. Olin taksijonossa ja Kevin Kostneri hyökkäs mun kimppuun. No minä siinä väistämään ja asfaltille mies pötköttämään. Onneksi saapui taksi.
Huhuja alkoivat kuljettamaan tuttavat, vieraat ja serkut.mikas kirjoitti:Jaa siis herrojen vai rahvaan työkäsitys.. vai sun ja mun?Salamijakk kirjoitti: Joo herrat on viisaita, ne sanoo aina, että ne on töissä ja työkäsitys hämärtyy.
Viesti Kirjoittaja Kal-Torak »
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja amanita »