Olen omistanut iPod minin jo pari vuotta ja tähän asti olen käyttänyt iTunesia pc:llä pelkästään musiikkien siirtoon koneelta podiin. Musiikkien kuuntelut olen hoitanut toisella ohjelmalla.. Nyt kun sain viikko sitten uuden MacBookini, niin käyttäisin mielelläni iTunesia myös musiikin kuunteluun koneella. Kyselin oikeastaan samaa asiaa jo MacBook keskustelussa, mutta täältä todennäköisesti saan vastauksen kysymykseeni..
Eli ongelmana on soittolistat, miten soittolistat kannattaa/kuuluu tehdä niin, ettei satunnaiset iTunesiin lisäämäni kappaleet sotke podin soittolistoja? Eli siis haluan tietyt musiikit podiin, mutta kotona tulee kuitenkin kuunneltua myös sellaista musaa, mitä ei kuitenkaan välttämättä halua podiin seuraavalla kerralla kun sen laittaa koneeseen kiinni... MacBook keskustelussa joku ehdotteli, että tekisin pelkän iPod soittolistan iTunesiin, hyvä idea, mutta silloinhan en saa podiin soittolistoja, pelkästään yhden listan, jonka alta kaikki musiikki löytyy... Saanko tehtyä iTunesiin ns. erilaiset profiilit iPodille ja koneella oleville musiikeille?
Saako iTunesin jotenkin toimimaan niin, että kun soittolistasta poistaa kappaleen, niin se poistaisi kappaleen myös Kirjastosta? Tämä helpottaisi iPodin soittolistojen päivittelyä...
Toivottavasti ei tullut liian epäselvää tilitystä ja suuresti arvostan sitä, joka ongelmaani kertoo toimivan ratkaisun!