Missä mun Lacie?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
-
Risuja ja ruusuja
Viesti Kirjoittaja Hobo »
Tässä on Lacie saanut jo niin paljon risuja, että huh... On kuitenkin tuotava tiedoksi, että kevät-talven alkunikottelun jälkeen (huhtikuu) levyni on toiminut ihan moitteetta. mutta älkää kysykö miksi. Paljon oon käyttänyt ja siirrellyt tiedostoja talteen ja takaisin kokeilujen lomassa. Että antaisin sille armon.
-
Re: Risuja ja ruusuja
Viesti Kirjoittaja aripee »
Vähän myöhään.Hobo kirjoitti:Tässä on Lacie saanut jo niin paljon risuja, että huh... On kuitenkin tuotava tiedoksi, että kevät-talven alkunikottelun jälkeen (huhtikuu) levyni on toiminut ihan moitteetta. mutta älkää kysykö miksi. Paljon oon käyttänyt ja siirrellyt tiedostoja talteen ja takaisin kokeilujen lomassa. Että antaisin sille armon.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja toveri »
Täälä on yksi LaCie (300 gb/usb 2.0) lähdössä huoltoon kolme päivää ostamisen jälkeen. Käynnistettäessä ja Macin tai PC.n kylkeen liitettäessä tiiliskivestä kuuluu outo vanhan modemin dial up-efekti.
Koko prosessi lähti liikkeelle jumiutuneesta tiedonsiirrosta kovolle. Huoltokeikka lienee väistämätön?

Koko prosessi lähti liikkeelle jumiutuneesta tiedonsiirrosta kovolle. Huoltokeikka lienee väistämätön?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

Viimeksi muokannut toveri, 25.7.2006 klo 18.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Re: LaCie ja Macally
Viesti Kirjoittaja macqmin »
Itse itseäni editoiden: Macally 3.5" FirewireB (800) and USB2.0 combo HDD external storage enclosure ja siihen itse sijoitettu "sopivan" merkkinen ja kokoinen itse valittu kiintolevy on kyllä myös Mac-käyttäjän valintamacqmin kirjoitti:Lacien kotelon sisään voi jokainen vaihtaa haluamansa kiintolevyn jos levy sattuu rikkoutumaan takuuajan jälkeen.
Maxtorin huonoon kestävyyteen en ota sen enempää kantaa, käytössäni on ollut kaiken merkkisiä levyjä, ovat kestäneet yleensä ihan sen minkä voi olettaakin. Takuuvaihtoon on mennyt joku, mutta hyvin satunnaisesti, eivätkä Maxtorit ole mielestäni olleet sen huonompia kuin muutkaan. Ulkoisessa kotelossa käyttö kylläkin asettaa levyn erilaiseen rasitukseen kuin koneen kotelon sisään sijoitetun kiintolevyn.
Ulkonäöllisesti LaCie on kyllä Mac-käyttäjän valinta. 8)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
LaCien tapauksessa takuuaika on 2 vuotta jonka aikana kiintolevyä ei itse pidä mennä vaihtamaan koteloon, mutta Macallyn sisään saa mielin määrin vaihtaa levyn tarvittaessa, itse kotelolla on takuu tietääkseni 1 vuosi... mutta kyllä kiintolevy sisällä joutuu kovemmalle kuin kotelo. LaCiessa on ehkä järeämmät kuoret kuin Macallyssa ja 500GB mallissa tuuletinkin mutta Macally on taas pienikokoinen vastaavasti vaikkakin ilman tuuletinta... Valinnan vapaus onneksi kuitenkin on ja jokainen äänestää loppuviimeksi rahapussillaan...

From scratch to dust...
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka