![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Tuo kannattaa varmaankin katsoa manuaalista.Salamijakk kirjoitti: Eli kuinka syvä reikä tuohon kumpuun kannattaa tehdä, jotta voi läskin imaista pois?
-
Viesti Kirjoittaja mcfinn »
Älä valita jos on hellettä, se vasta v***** kun sataa räntää tai vettä. SItä paitsi saaristossa ainakin oli tosi siistiä ku oli kaunis ilma ja otti vähän lebeniä merta ihaillen.Verottaja kirjoitti:Joo huomenna se paska tosiaan alkaa..Ja ensiviikolle on luvattu samanlaista hellettä kuin nyt.. paholainen
(\ /)
(O.o)
(> <)
It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see.
(O.o)
(> <)
It's all fun and games 'till someone loses an eye, then it's just fun you can't see.
-
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Kerran on "nappikaupassa" jäänyt pennit saamatta, kun ostamani videokamera meni heti ostoäivänä rikki.Tonppa kirjoitti:Meinaapi ketuttaa, että josko myydään/ostetaan tavaraa, niin ei voi selvitellä asioita tahi olla yhtään aktiivisemmin yhteyksissä.
nimim. myydystä tavarasta rahat edelleen saamatta, ja toisesta tavarasta myyjä ei viitsi nähtävästi oikein myymään tuotettansa..kele..
On muuten flunssakin, ei oo kivaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Tää kai kuuluis tonne "kummallisten unien" puolelle, mutta mua v**tutti niin mielettömästi sen jälkeen kun mä heräsin, niin laitetaan sit tänne.
Mä näin jotain sellasta unta, missä mä olin kaupassa kattelemassa erilaisia pelejä. Siellä oli jotain ihan outoja kauhupelejä, mitä ei oo olemassakaan, sitten jotain räiskintäpelejä ja muita sellaisia. Mut sit mä näin ne! Kaks lisälevyä Oblivioniin! Yhdessä oli vaan jotain pikkusälää, turhaa sellasta, mut toisessa tuli jotain uusia taikoja ja MULTIPLAYER! Mä ostin sen ja lähdin kotiin asentamaan omalle koneelle. Mä heräsin just siinä asennuksen loppuvaiheessa. Sitä ei voi sanoin kuvailla miten paljon mua v**tutti siinä vaiheessa. Teki mieli iskee pää seinästä läpi.

Mä näin jotain sellasta unta, missä mä olin kaupassa kattelemassa erilaisia pelejä. Siellä oli jotain ihan outoja kauhupelejä, mitä ei oo olemassakaan, sitten jotain räiskintäpelejä ja muita sellaisia. Mut sit mä näin ne! Kaks lisälevyä Oblivioniin! Yhdessä oli vaan jotain pikkusälää, turhaa sellasta, mut toisessa tuli jotain uusia taikoja ja MULTIPLAYER! Mä ostin sen ja lähdin kotiin asentamaan omalle koneelle. Mä heräsin just siinä asennuksen loppuvaiheessa. Sitä ei voi sanoin kuvailla miten paljon mua v**tutti siinä vaiheessa. Teki mieli iskee pää seinästä läpi.

-
Viesti Kirjoittaja CkoDa »
yritin saada Ipodia toimimaan Windows Xp:ssä 6h jonka jälkeen vihdoin hymyilin ensimmäisen kerran
siinä ajassa lensi vit, per, saa, hel ja melkeen ipod. kunnes tajusin et se on tää maanalaisen paikan XP. no onneks sain pc:n myytyä
ei muuta kun macbook tilaamaan. (kunhan palkka tulee).
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Seikka on salaatti...
-= Ipod U2 video 30G
-= Ipod U2 video 30G
-
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
On se vaan hyvä että se radio-psykiatri Pekka Sauri lopetti sen ohjelmansa (oliko se yölinja?) Meinaan näitten nykyajan traumojen kanssa menisi Saurilta sormi kyynärpäitä myöten suuhun..Tuurihaukka kirjoitti:Tää kai kuuluis tonne "kummallisten unien" puolelle, mutta mua v**tutti niin mielettömästi sen jälkeen kun mä heräsin, niin laitetaan sit tänne.
Mä näin jotain sellasta unta, missä mä olin kaupassa kattelemassa erilaisia pelejä. Siellä oli jotain ihan outoja kauhupelejä, mitä ei oo olemassakaan, sitten jotain räiskintäpelejä ja muita sellaisia. Mut sit mä näin ne! Kaks lisälevyä Oblivioniin! Yhdessä oli vaan jotain pikkusälää, turhaa sellasta, mut toisessa tuli jotain uusia taikoja ja MULTIPLAYER! Mä ostin sen ja lähdin kotiin asentamaan omalle koneelle. Mä heräsin just siinä asennuksen loppuvaiheessa. Sitä ei voi sanoin kuvailla miten paljon mua v**tutti siinä vaiheessa. Teki mieli iskee pää seinästä läpi.![]()
![]()
![]()
"Medias in res"
-
-
Viesti Kirjoittaja bandha »
Kesäloma loppui, koska pomo toivoi että lopetan loman viikkoa aikaisemmin. Tosin mitään duunia ei ole tarjolla, joten päivät sujuu surffatessa ainakin seuraavat kaksi viikkoa... Tosin tällä hetkellä alkuperäisen suunnitelman mukaan pitäisi olla fisustamassa hangossa kaveriporukalla.
Työvoimatoimiston ja monen rekryfirman sivut on muuten määritelty sopimattomiksi tämän firman nettiasetuksissa ja niihin ei pääse etsimään jotain hyödyllisempää tekemistä, mielenkiintoista...
Työvoimatoimiston ja monen rekryfirman sivut on muuten määritelty sopimattomiksi tämän firman nettiasetuksissa ja niihin ei pääse etsimään jotain hyödyllisempää tekemistä, mielenkiintoista...
-
-
-
Viesti Kirjoittaja ballo »
työnteko kesällä on persiistä...mitään ei tapahdu....aika ei kulu....duunin koneella ei pääse juuri mihkään sivuille..... 

--------------------------------------------------------------
iMac 27"
MacBook Pro 13"
Mac mini
iBook 12" (G3)
iPhone 3G
iMac 27"
MacBook Pro 13"
Mac mini
iBook 12" (G3)
iPhone 3G
-
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
1. Tämän hetkinen vireys taso kopsuttaa kupoliin
2. Fakking muistikortti pamahti kamerasta viiden päivän sisään ja vei kuvia mukanaan.
3. Koko kesäloma mennyt töitä tehdessä.
4. Kaiuttimet poksuu niin, että smooth Jazzin tunnelma katoaa kuin pieru saharaan.
5. kaikki maksaa..
2. Fakking muistikortti pamahti kamerasta viiden päivän sisään ja vei kuvia mukanaan.
3. Koko kesäloma mennyt töitä tehdessä.
4. Kaiuttimet poksuu niin, että smooth Jazzin tunnelma katoaa kuin pieru saharaan.
5. kaikki maksaa..
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Olet väärässä. Mm. seksuaalinen nautinto, juokseminen, hengittäminen, auringonlaskun katsominen, nukkuminen, kirjojen lainaus ja kirkossa käyminen on kaikki ilmaista huvia. Monet hyödylliset asiat on ilmaisia, niitä ei vaan osaa arvostaa. Saat ison haavan käteesi? Tuleeko verta? aijai. Onneksi reilun viikon päästä haava on umpeutunut ja tilalla on uutta ihoa. Kaikki ilmaiseksi! Hajuaistisi ylläpitäminenkään ei maksa mitään. Näitä riittää.Jouna- kirjoitti:5. kaikki maksaa..
Mua vähän harmittaa ku loma loppuu kohta.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Sä unohdit warettamisen, joka on ilmaista (ja laitonta) ja tekee monista asioista ilmaisia 8)bloof kirjoitti:Olet väärässä. Mm. seksuaalinen nautinto, juokseminen, hengittäminen, auringonlaskun katsominen, nukkuminen, kirjojen lainaus ja kirkossa käyminen on kaikki ilmaista huvia. Monet hyödylliset asiat on ilmaisia, niitä ei vaan osaa arvostaa. Saat ison haavan käteesi? Tuleeko verta? aijai. Onneksi reilun viikon päästä haava on umpeutunut ja tilalla on uutta ihoa. Kaikki ilmaiseksi! Hajuaistisi ylläpitäminenkään ei maksa mitään. Näitä riittää.
-
Viesti Kirjoittaja Tajuste »
amen 8)Tuurihaukka kirjoitti:Sä unohdit warettamisen, joka on ilmaista (ja laitonta) ja tekee monista asioista ilmaisia 8)bloof kirjoitti:Olet väärässä. Mm. seksuaalinen nautinto, juokseminen, hengittäminen, auringonlaskun katsominen, nukkuminen, kirjojen lainaus ja kirkossa käyminen on kaikki ilmaista huvia. Monet hyödylliset asiat on ilmaisia, niitä ei vaan osaa arvostaa. Saat ison haavan käteesi? Tuleeko verta? aijai. Onneksi reilun viikon päästä haava on umpeutunut ja tilalla on uutta ihoa. Kaikki ilmaiseksi! Hajuaistisi ylläpitäminenkään ei maksa mitään. Näitä riittää.
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Oikeestaan waretus kävi mielessä, mutta koska se on kovin kyseenalaista ja siihen tarvitaan kalliit tietotekniikkalaitteet, jätin sen listalta pois.Tuurihaukka kirjoitti:Sä unohdit warettamisen, joka on ilmaista (ja laitonta) ja tekee monista asioista ilmaisia 8)
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Noo, jos oikein lähdetään kiertelemään ja saivartelemaan, niin ei noitakaan elämän iloja voida ilmaisiksi laskea. Mites ihosi uusiutuu jos sinulla ei ole varaa ostaa ruokaa? Ruokakin tuppaa maksamaan, ja näin euroaikana hinnatkin tuntuvat osittain tuplaantuneen.bloof kirjoitti:Olet väärässä. Mm. seksuaalinen nautinto, juokseminen, hengittäminen, auringonlaskun katsominen, nukkuminen, kirjojen lainaus ja kirkossa käyminen on kaikki ilmaista huvia. Monet hyödylliset asiat on ilmaisia, niitä ei vaan osaa arvostaa. Saat ison haavan käteesi? Tuleeko verta? aijai. Onneksi reilun viikon päästä haava on umpeutunut ja tilalla on uutta ihoa. Kaikki ilmaiseksi! Hajuaistisi ylläpitäminenkään ei maksa mitään. Näitä riittää.Jouna- kirjoitti:5. kaikki maksaa..
Noh, tämä nyt on lähinnä vain pikkuasioihin takertumista
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I can resist everything except temptation.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Heh. Talo myydään ihan vaan siksi, että ei ole varaa asua siinä enään. Joku rivitalo kolmio on halvempi.Skarsnak kirjoitti:Jahas, nyt Erno on jo taloaan myymässä, että saa sen iMacin ostettuaErño kirjoitti:Vieraita ihmisiä ramppaa talossa. Arsesta. Mutta miten saat myytyä talon ilman että kukaan näkee sitä ensin...Eikös kesätyörahojen pitänyt riittää?
Ja kyllä ne työrahat loppujen lopuksi riittivätkin.
Insomnia on takapuoli jos se sattuu omalle kohdalle!
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka