Katso vähän tarkemmin niitä "tutkimuksia", ei siedä päivänvaloa. Nyt pitää saada tieteen tekeminen kunniaan ja saada taas haastaa ja keskustella muuten ei ole toivoa paremmasta. Lukekaa ja tutkikaa, ei yksittäiset linkit riitä mihinkään joten en lähde siihen kisaan. Ei ne asiat tällä palstalla ratkea, veikkaisin että ehkä noin 10 vuoden kuluttua vasta tullaan oikean tiedon kanssa ulos?
Vasta-aineiden suuri määrä ei kerro edelleenkään immuunijärjestelmän suojan tasosta, kirjoitti kuka tahansa mitä vaan. Enemmän ei todellakaan ole parempi ja nuo ovat vain pieni osa immuunijärjestelmäämme mutta noitahan on helppo mitata ja sitä saa mitä mittaa vaikkei niillä sitten tekisi mitään tai ne olisi turhia vallitsevaa kantaa vasten ja joskus ovat myös haitallisia järjestelmällemme. Nyt vedetään meidän mahtavalta rokotusjärjestelmältä matto alta ja sillä tulee olemaan huonot seuraukset kun ihmisiltä loppuu usko myös oikeasti toimiviin rokotuksiin. Tällä hetkellä tietty kulttimainen usko edelleen vallitsee mutta muutosta tapahtuu ja tämä heilahdus taas kääntää asiat liiaksi toiseen laitaan.
Itsekin olen ehkä koronani sairastanut, positiivinen oli PCR testi, ja se kesti tasan 24 tuntia ja en ole mikään nuori sälli enää. Tuttavapiirissä pääkaupunkiseudulla toimivia korkeissa viroissa olevia "lääkäreita" ja tutkijoita jotka eivät uskalla puhua.

Eihän tämä oikeasti kerron mitään ja voinhan myös valehdella mutta en sitä ole vuosiin enää tehnyt koska ei valehtelemalla voita mitään. Kertomalla totuuden, niin kuin itse sen näkee, saa tietty aina vihamiehiä mutta se on oikeastaan niiden ongelma. Itse olen aikani käyttänyt etsimällä hoitokeinoja rokotehaittoja vastaan sekä varsinaisen taudin aiheuttamiin haittoihin ja valonpilkahduksia on nähtävillä joten älkää menettäkö toivoanne jos kuulutte ko ryhmiin!
PS. En ole tällä palstalla kovin aktiivisesti koska olen aika menevää tyyppiä joten en aina vastaa kuin vasta kuukausien jälkeen, jos sittenkään.