Otsikon kone myynnissä.
M1 perusmalli 8GB muistilla ja 256GB SSD:llä. Värinä Space Gray eli tähtiharmaa.
Olen ostanut koneen Gigantista 28.8.2021. Kuitti löytyy. Koneessa tullut mukana myös joku Elcare jatkotakuu 5 vuotta (näkyy kuitissa).
Kone on hyvässä kunnossa, ei jälkiä/vaurioita. Kuvassa kyllä näkyy sormenjälkiä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kone sijaitsee (kotonani) Turun keskusta-alueella ja sitä voi halutessaan rauhassa testata. Myyn vain noudolla ja vain käteisellä tai tilisiirrolla/MobilePaylla siten, että koneen saa mukaansa vasta kun rahat ovat kädessä tai näkyvät tilillä/MobilePayssa (oma pankki on OP, joten käytännössä vain OP:n sisäiset siirrot näkyvät heti). Todistukseksi ei riitä tilisiirtokuitti tai kuvakaappaus tai edes kännykän sovelluksella tehty tilisiirto vaikka näkisin sen tekemisen. Vasta kun rahat näkyvät minulla, kaupat syntyy. Dansken sovelluksellahan näitä huijauksia jo tehtiinkin eikä näissä oikein voi olla liian varovainen.
HINTA 750€/tarjoa!
EDIT: Myynnissä myös muualla. Eli tämän jälkeinen lause ei päde enää, jätän sen kuitenkin näkyviin.
HUOM. Ei tällä hetkellä myynnissä muualla. Mikäli ei synny nopeita kauppoja ja laitan myyntiin myös muualle, päivitän ilmoitusta tältä osin.
PS. Olen uusi foorumin käyttäjä ja ensimmäinen viesti, joten noutokaupat kasvotusten kaikille paras vaihtoehto (luotettavuus). Enkä jaksaisi edes nähdä vaivaa postitukseen. Tarvittaessa voin ottaa kuvan jossa mukana joku lappu nimimerkillä/päivämäärällä tms, mutta kone nyt tulee nähtyä joka tapauksessa kun kauppoja tulee tekemään.