Google ilmeisesti tarjoamassa nyt kaikkiin Android TV pohjaisiin laitteisiin Apple TV -sovelluksen. No ei vielä omassa Bravissa löytynyt, mutta odotellaan tovi.
Apple TV:n tulisi nyt löytyä Android TV -laitteille nyt Google Play -kaupan kautta. Sovelluksen pitäisi olla saataville kaikille vähintään 8.0 Oreo -version laitteille.
Erittäin paljon kiitoksia muistutuksesta! Minulla on uusiutumassa 14.7.2021 vuoden ilmaisjakson jälkeen maksulliseksi, 5,99 €/kk. Tosiaan vähällä käytöllä, pitää katkaista. Kun For All Mankind kausi 3 tulee, otan kyllä takaisin.
iPhone 15 Pro, iPad Pro 11” M4, MacBook Pro 14” M2, Apple TV 4K
Kyllä tuolta voisi leffoja vuokrata, pitäisi hommata vain se Apple TV boksi, jotta saisi telkkusta kuvan ulos. Mutta muutoin tuo kk-maksullinen sisältö ei ole oikein napannut, eikä oikein meinaa muuallakaan napata, Netflix on vain kimppatilauksen takia ollut pidempään voimassa, muuten laittaisin senkin vähäksi aikaa kiinni. Eniten on tullut Viaplayta viime aikoina katseltua.
Mac Book Pro 15" i9 (2019) 16GB, 512GB SSD
iPhone 11 Pro Max 256GB Silver
Ongelmakohta, silloin kun viimeksi oli tilaus voimassa, oli ”kuvaileva tekstitys”.
Saako sen jotenkin pysymään pois, niin ettei sitä tarvitse joka kerta säätää erikseen pois päältä? Hermot ei kestä säätöä.
Kun äsken katselin Apple TV+:n asetuksia LG:n töllöstä, niin sen mukaan ei näyttäisi olevan mahdollista ottaa ”kuvailevaa tekstitystä” pois, vaan lukee ”käytössä”.
Jos sitä ei saa pysyvästi pois, niin jätän tilauksen uusimatta.
Joo, on päällä jatkuvasti. En löydä kohtaa mistä saisi pois. Tehranin toisen kauden olisin katsonut, jos tuon kuvailevan tekstityksen saisi kokonaan pois.
Mun nähdäkseni kaikissa ymmärtämissäni kielissä on saatavilla vain kuvaileva tekstitys. Minua tuo ei haittaa, kun about viiden minuutin välein tulee myös teksti tyyliin ”musiikki loppuu”. Eihän tuota edes huomaa. AppleTV laitteena.
LG:n AppleTV+ appissa Asetukset - Käyttöapu - Tekstitys ja kuvaileva tekstitys on tosiaan valinta harmaana 'Käytössä'.
Mutta, sivulla lukee myös: "Poista kuvaileva tekstitys käytöstä muuttamalla kuvailevan tekstityksen asetusta laitteellasi."
Omassa AppleTV:ssä ei ole tuo asetus päällä, enkä kyllä ole kuvailevaan tekstitykseen törmännyt. En ole kokeillut käyttää LG:n appia näkyykö siellä kuvaileva tekstitys.
Jaha. 7,99€ joulukuusta lähtien. Tälle kävi kuten Disneylle tilataan sitten kuukaudeksi jos katsottavaa kertyy. For All Mankindin ja Teheranin takia ei kannata tuollaisia lunnaita pulittaa.
ssufin kirjoitti: ↑1.11.2022 klo 6.48
Jaha. 7,99€ joulukuusta lähtien. Tälle kävi kuten Disneylle tilataan sitten kuukaudeksi jos katsottavaa kertyy. For All Mankindin ja Teheranin takia ei kannata tuollaisia lunnaita pulittaa.
Itselläni on "ilmainen" Apple TV+ Apple Musicin opiskelijatilauksen kautta, mutta eipä sieltä tule tällä hetkellä mitään katsottua. For All Mankind, Teheran ja Pachinko ovat kyllä kiinnostavia, mutta tällä hetkellä ei ole aikaa katsoa niitä - tai oikeastaan halua raivata omaa kalenteria niiden katsomiseen. Severancen, Ted Lasson ja Foundationin uusia kausia odotellessa.
Ötsi Vik kirjoitti: ↑3.11.2022 klo 18.03
Jahas, kiitos. Josko siellä olisi jotain katsottavaa.
Ainakin Seen kaksi ensimmäistä kautta ja Tehranin ensimmäinen kausi oli mieleeni.
Nyt pääsee katsomaan See 3. kausi ja Tehranin 2. kausi, muuten ei erityisemmin Apple TV + tarjonta kolahda. The Mosquito Coast vaikuttaa hyvältä myös.
Mulla oli vuoden Apple TV+. Katsoin paljon kaikkea. Mietin vaan onko tullut lisää mitään mielenkiintoista toukokuun jälkeen, jolloin mun tilaus loppui. Ted Lasso oli tosi kova, sekä muutama aivan älyttömän hyvä musadokkari: Watch The Sound, 1971: The Year That Music Changed Everything, Beastie Boys Story.
Sanotaan ettei tyhmyydellä ole rajoja. On sillä: Kanada ja Meksiko.
Laitetaan viimeiset tiedossa olevat koodit jakoon, itse sain lunastettua vaikka tullut käytettyä Apple TV+ palvelua ilmaiskoodeilla aikamoisen monta kertaa.
Tilauksen peruutus onnistuu luonnollisesti heti. Jos jokin koodeista valittaa, että tarjous käytetty niin kannattaa kokeilla toista.