Tulee ihan mieleen Blues Brothersin Blues Mobilesince86 kirjoitti:jos mä omistaisin ajokortin ja _haluaisin_ auton niin se olis=
ja just vielä tollanen kähjänen. Joskus jollain oli Oulussa ton henkinen kaara. Respect!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja alspe »
Täytyy kyllä sano, että oot erikoisjannuspiidi78 kirjoitti: Niin puhuin vielä tarkennuksena 3:n Compact mallista. Se on aivan aavistuksen tuunattuna aika siisti 8)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Riina »
Tää oli kait mulle tarkoitettu kyssäri? Mun mielestä toi on hieno peli. Joka mulla on todellakin tarkoitus hankkia lähitulevaisuudessa. Mulla on tällä hetkellä 8-vuotta vanha Ford Mondeo V6, joka toimii kuin unelma. Se hakkaa monet saman ikäiset autot ja uudetkin menen tullen. On tullut usempia uusia autoja koeajattua, ja jokin niissä mättää, ajettavuus, melu, laatuvaikutelma jne... Varsinkin "karvalakki" malliset autot yleensäkin ovat vähän niin ja näin. Onhan niitä tietenkin hienonpiakin ja parempia autoja kun Ford, mutta onko monellakaan tavantallaajalla mahdolisuus niitä hankkia. Sorry kun tuli nyt vähän vaahdottua.sulo-wilen kirjoitti:Mikä tuossa viistonokkataunuksessa kiehtoo??![]()
Itse olen sitä mieltä, että: Ford 100 vuotta, eikä vieläkään.
Olivathan voortin poijaat aikanaan edellä, mutta se oli aiemmin se.
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Eikö sulla hyvä mies ole pakastinta, jääpalalevyjä sinne vedellä täytettynä ja odota puoltoistatuntia sitten READYSalamijakk kirjoitti:Olen himoinnut jääpalakonetta kotiin. Hotellissa käyn aina käytävän jääpalakoneella vaikka ei tarviskaan. 300€ tämä kotimalli
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
On siinä toyotamies, joka kuuntelee BMW:n hiljaisuutta.Macchiavelle kirjoitti:Eikö sulla hyvä mies ole pakastinta, jääpalalevyjä sinne vedellä täytettynä ja odota puoltoistatuntia sitten READYSalamijakk kirjoitti:Olen himoinnut jääpalakonetta kotiin. Hotellissa käyn aina käytävän jääpalakoneella vaikka ei tarviskaan. 300€ tämä kotimalli
Viesti Kirjoittaja AkuMies »
Tai odotat että talvi yllättää ja ulkoa vaan keräilemään, kyllä sitä nestettä kiinteänä löytyy!Macchiavelle kirjoitti:Eikö sulla hyvä mies ole pakastinta, jääpalalevyjä sinne vedellä täytettynä ja odota puoltoistatuntia sitten READYSalamijakk kirjoitti:Olen himoinnut jääpalakonetta kotiin. Hotellissa käyn aina käytävän jääpalakoneella vaikka ei tarviskaan. 300€ tämä kotimalli
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Ei ole toyotaa eikä bemaria.. Tietysti se on hienompaa kavereiden kesken näytää elintasoa.. pakastimeen en sorru..Salamijakk kirjoitti:On siinä toyotamies, joka kuuntelee BMW:n hiljaisuutta.Macchiavelle kirjoitti:Eikö sulla hyvä mies ole pakastinta, jääpalalevyjä sinne vedellä täytettynä ja odota puoltoistatuntia sitten READYSalamijakk kirjoitti:Olen himoinnut jääpalakonetta kotiin. Hotellissa käyn aina käytävän jääpalakoneella vaikka ei tarviskaan. 300€ tämä kotimalli
Tää asia on ihan eri svääreissä, siis tunnepohjalla. You know.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Jean, se on vain jääpalakone! Ei mun tarvi pröystäillä elintasolla, elin on tasolla. Sitä paitsi olen viisas, jos Samuli Edelmanin lauluun on uskominen. Ei mun arvot liiku rahassa, vaan jääpalakoneessa. Luettuani viestin, integroidun siihen. no mitä tässä sanos. Sauna on lämmin, nielen pääsiäismämmin otan juhannuskännin myöhäisen. Olette aika epeleitä homputtajat. rakastan teitä sakssa.Macchiavelle kirjoitti:Ei ole toyotaa eikä bemaria.. Tietysti se on hienompaa kavereiden kesken näytää elintasoa.. pakastimeen en sorru..Salamijakk kirjoitti:On siinä toyotamies, joka kuuntelee BMW:n hiljaisuutta.Macchiavelle kirjoitti:Eikö sulla hyvä mies ole pakastinta, jääpalalevyjä sinne vedellä täytettynä ja odota puoltoistatuntia sitten READYSalamijakk kirjoitti:Olen himoinnut jääpalakonetta kotiin. Hotellissa käyn aina käytävän jääpalakoneella vaikka ei tarviskaan. 300€ tämä kotimalli
Tää asia on ihan eri svääreissä, siis tunnepohjalla. You know.Kuitenkin ostaisin jääkaappi-pakastin yhdistelmän jossa on se jääpalakone integroituna eikun muki vaan alle.. jääkaapin sitten voi varata täysin Chrysalis samppanjalle ja pakastimen sitten vaikka väkeville juomille, joista saa kivoja jäisiä scnapseja kun samppanja alkaa turvottamaan.. tulee tietysti upean hiotun metallin näköisenä, että voidaan kavereille näyttää mitä se pesimisvietti oikein tarkoittaa