![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Olihan se vähän kummallista, jos iPodille annettaisiin ihan virallisesti elinaikaa vain neljä vuotta. (Vaikka mun miälestä sekin on ihan riittävän pitkä aika.)
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kyllä mun mielestä saisi kestää paljon pidempään. Mulla on itselläni käytössä heinäkuussa 2002 julkistettu 20 gigan malli enkä näe mitään syytä alkaa vaihtamaan sitä uudempaan isoon iPodiin. Vastaavasti pienempänä iPodina meillä on originaali iPod mini, eikä siinäkään ole mitään puutteita tarpeisiin nähden. Toi 2002-vuoden iPod täytti juuri neljä vuotta, ja akkukin kestää vielä ~7 tuntia.MacAntti kirjoitti:Olihan se vähän kummallista, jos iPodille annettaisiin ihan virallisesti elinaikaa vain neljä vuotta. (Vaikka mun miälestä sekin on ihan riittävän pitkä aika.)
Viesti Kirjoittaja nikoh »
Kun luki sen alkuperäisen sitaatin kokonaisuudessaan niin oli jokseenkin päivän selvää että siinä tarkoitettiin epämääräisesti vuosia, ei mitään spesifiä vuosimäärää. Aivan uskomaton haloo noussut tästäkinMacAntti kirjoitti:Nyt Applen edustaja vetää sanojaan takaisin ja väittää sanoneensa iPodin kestävän vuosia (for years).
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”