Kuva oli rikki, mutta eli jotain tämän näköistä vaiJezze kirjoitti:Tyytyisin häneen:

Viesti Kirjoittaja mercury »
Kuvalinkki ei toimi mutta kyseessä on kuitenkin Golf R32. Veljellä oli sellainen vähän aikaa sitten, ja se oli aika syvältä. Vietti valtaosan ajasta huollossa kun voimansiirrossa ja muuallakin oli milloin mitäkin vialla.Jezze kirjoitti:Tyytyisin häneen:
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Huono tuuri jos sai maanantai version...ja kyllä minä pistämäni kuvan nään ihan hyvin.mercury kirjoitti:Kuvalinkki ei toimi mutta kyseessä on kuitenkin Golf R32. Veljellä oli sellainen vähän aikaa sitten, ja se oli aika syvältä. Vietti valtaosan ajasta huollossa kun voimansiirrossa ja muuallakin oli milloin mitäkin vialla.Jezze kirjoitti:Tyytyisin häneen:
Työmatkoja oli sellaiset 400km suuntaan, ja oli siinä sitten ollut kiva omistaa tuollainen auto joka lepää pajalla odottamassa varaosia Saksasta, ja yrittää sitten keksiä jotain kyytiä.
Auto meni vaihtoon aika äkkiä.
Jostain syystä kaikki meidän suvulla olleet Volkswagenit on olleet maanantaikappaleita. Hirveästi ongelmia ovien ja takakontin lukkojen toiminnasta alkaen. Minä päätin vuonna 2001 että ei koskaan enää. Sitten päätin 3 vuotta myöhemmin että ei koskaan enää Chrysleriä.Jezze kirjoitti:Huono tuuri jos sai maanantai version...
Tuolla saitilla on jonkinlainen hotlinkityksen esto. Jos kuvan linkillä yrittää avata suoraan uudessa ikkunassa, tulee ensin paikan logo ja sitten automaattinen ohjaus etusivulle.Jezze kirjoitti:ja kyllä minä pistämäni kuvan nään ihan hyvin.
Viesti Kirjoittaja iPixie »
Kuin myös...Riina kirjoitti:Aivan, mä hämmästyin kans kun eka kerran tätä luin, luulin et täällä tosiaan ois ollu niitä oikeita himon kohteita. Mut täähän onkin asiallinen foorumiwanders kirjoitti: Kun kysymys kuuluu: Himon kohteet, niin kyllä mulle tulee ihan muut jutut mieleen.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Plug & play -mies... niin tietysti... tässäpä viikon oivaltavin oivallus!iPixie kirjoitti:Oikea mies kyllä kelpaa ilman sitä materiaa...Kunhan on plug & play ja Mac yhteensopiva 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Taholtani oivallukselle täydet pisteet, toteutuessaan lienee Macittarelle " Dream come True" 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Plug & play -mies... niin tietysti... tässäpä viikon oivaltavin oivallus!iPixie kirjoitti:Oikea mies kyllä kelpaa ilman sitä materiaa...Kunhan on plug & play ja Mac yhteensopiva 8)
Viesti Kirjoittaja iPixie »
Ja itse mietin että viitsinkö niin vanhaa (siis itse ensimmäisen kerran käytin jo pari vuotta sitten...) juttua tähän laittaakaan... 8)amanita kirjoitti:Taholtani oivallukselle täydet pisteet, toteutuessaan lienee Macittarelle " Dream come True" 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Plug & play -mies... niin tietysti... tässäpä viikon oivaltavin oivallus!iPixie kirjoitti:Oikea mies kyllä kelpaa ilman sitä materiaa...Kunhan on plug & play ja Mac yhteensopiva 8)![]()
Viesti Kirjoittaja SamuliS »
Viesti Kirjoittaja pc vihaaja »
Niin se voi olla paras seuraavan sukupolven konsoli, siis unissasiErño kirjoitti:Pöh! Pleikkarin aika on ohi! Revolution tulee olemaan paras seiuraavan sukupolven konsoli!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja biblo »
Taitaa olla kokemuksia monestakin autosta?Jezze kirjoitti:kakka auto....tuulilasi on niin matala ettei liikenne valoja nää vaikka penkki on matalimmassa asennossa ja penkki on liian leveä ja liian vähän sivutukea....liikaa muovia siällä. Keula kiva.ompputetteri kirjoitti:http://www.dieselstation.com/wallpapers ... 0C-002.jpg
tuommonen ois kiva joskus omistaa
Chrysler 300C
Noi kommentit sopii muuten aika hyvin Chrysler PT Cruiseriin.biblo kirjoitti:Taitaa olla kokemuksia monestakin autosta?Jezze kirjoitti:kakka auto....tuulilasi on niin matala ettei liikenne valoja nää vaikka penkki on matalimmassa asennossa ja penkki on liian leveä ja liian vähän sivutukea....liikaa muovia siällä. Keula kiva.
Sonyn ilmoituksen mukaan perusmalli 499 euroa ja tykimpi malli 599 euroa.KinZZa kirjoitti:Kuka sen tietää, kuinka paljon PS3 maksaa, kun se Suomessa julkaistaan. Toivotaan kuitenkin, että hinta laskee.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Voi, mun C4-Sitikka kuluttaa pahimmillaan yli 20 litraa sadalla, jos kiihdyttää jyrkkään ylämäkeen... Keskikulutus on silti yhä 6,8...mercury kirjoitti:Oli muuten ihan jees auto, mutta oviongelmien, pikkuvikojen, käyntiongelmien ja bensasyöppöyden + huollon tason takia meni vaihtoon. Ovet ei toimineet välillä oikein mitenkään talvella ja bensaa meni pahimmillaan 13 litraa satasella. Huoltoa tarvittiin kun osaa hajosi päntiänään, mutta palvelutaso ei paikallisessa ollut kovin kummoinen. Nyt auto on menossa jo kolmannelle omistajalle, kun ilmeisesti toinen omistaja ei jaksanut sitä kuin puolitoista vuotta.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja alspe »
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Ihan kivasti noi M6 vanteet vois sopii toho 850csialspe kirjoitti:Lisää BMW-himoja. Tuossa hieman photaroitu e31 850i.
Ps. Sori Remotion jos näet tämän, että lainasin kuvaasi :-)
http://www.remotion.1g.fi/kuvat/hupi/850Csi.jpg/full