Taas ongelma iPodin kanssa. Elikkäs kytkettyäni iPodin USB-porttiin, laite ilmoittaa että sen ohjelmisto pitäisi päivittää. Olen ohittanut päivittämisen sen jälkeen aina, kun edellinen soittimeni rikkoontui sen yhteydessä. Nyt asia rupesi kuitenkin jurppimaan ja ajattelin että totta helkutissa tuo laite nyt pitää pystyä päivittämään ja klikkasin päivitä saraketta. Päivitys alkaa ja päivitys sarakkeessa lukee "päivitän firmware-kuvaketta, odota hetki..." ja tästä eteenpäin homma ei etene, vaan tuo sama teksti lukee tuossa vaikka maailman loppuun. Nyt jos irrotan iPodin niin se menee oletettavasti rikki, niinkuin viimeksikin, joten nyt on nopiaan hyvät neuvot kalliit.
Minulla on PC ja XP.
iPodin päivitys
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPodin päivitys
Viesti Kirjoittaja ruubensson »
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja CkoDa »
näkyykö siinä ipodissa että se päivittyy? siihen muistaakseni tulee se ompun kuva ja sit siinä menee se päivitys palkki. aika kakka homma jos menee rikki. eks siinä sit oo takuuta? lähettää applelle ja sanoo et jämähti kesken päivityksen.
Seikka on salaatti...
-= Ipod U2 video 30G
-= Ipod U2 video 30G
-
Re: iPodin päivitys
Viesti Kirjoittaja moonshade »
Minulla oli vähän samanlainen homma tuossa pari viikkoa sitten kun päädyin sukulaiseni 60 gigasta laittamaan kuntoon(musiikkia sisään). Huomattuani, että siinähän on vanha softa hain supportin sivuilta päivityspaketin, jonka seurauksena sain lopulta ipodista enää ulos kuvan kansiosta ja osoitteen supporttiin. Päivityssofta ilmoitti vain, että firmwaren päivitys epäonnistui tms. eikä kone tunnistanut koko laitetta enää. Hetken paniikin ja parin tietokoneen boottauksen jälkeen sain ipodin irti koneesta ja pukattua takaisin ja päivityssoftankin vielä tunnistamaan ipodin. Laitoin ainoana vaihtoehtona kylmästi restoren (yritin myös välissä updatea uudestaan huonolla tuloksella) ja kaikeksi onneksi se sai taas laitteen toimimaan ja softakin oli päivittynyt! 8)ruubensson kirjoitti:Taas ongelma iPodin kanssa. Elikkäs kytkettyäni iPodin USB-porttiin, laite ilmoittaa että sen ohjelmisto pitäisi päivittää. Olen ohittanut päivittämisen sen jälkeen aina, kun edellinen soittimeni rikkoontui sen yhteydessä. Nyt asia rupesi kuitenkin jurppimaan ja ajattelin että totta helkutissa tuo laite nyt pitää pystyä päivittämään ja klikkasin päivitä saraketta. Päivitys alkaa ja päivitys sarakkeessa lukee "päivitän firmware-kuvaketta, odota hetki..." ja tästä eteenpäin homma ei etene, vaan tuo sama teksti lukee tuossa vaikka maailman loppuun. Nyt jos irrotan iPodin niin se menee oletettavasti rikki, niinkuin viimeksikin, joten nyt on nopiaan hyvät neuvot kalliit.
Minulla on PC ja XP.
Eli suosittelen omalla kokemuksellani kokeilemaan sitä restorea omaan laitteeseesi.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka