No onkos se käyrä ja mihin suuntaan?Muffe kirjoitti:WOHOOOOO!!!![]()
![]()
Sain vihdoinkin uuden MacBookin. <3

![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja power »
No onkos se käyrä ja mihin suuntaan?Muffe kirjoitti:WOHOOOOO!!!![]()
![]()
Sain vihdoinkin uuden MacBookin. <3
Viesti Kirjoittaja juharju »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Huhhuh. Ei nää ekat Intel-mäkit kuulosta hyvältä.juharju kirjoitti:Pitää itsekkin hieman avautua.
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Kuumuus on ominaisuus, jotkut käyvät vielä sitäkin kuumempina – ne siis huoltoon tai palautukseen. Muut ongelmat ovat harvinaisempia, mutta säännöllisesti niitä esiintyy. On mielenkiintoista, että Intel -prossut markkinoitiin yleisölle alhaisella virrankulutuksella, minkä minä miellän myös käyttölämpötilaan. Nyt porukka paistaa aamupalapekoneitaan MBP:n päällä.mercury kirjoitti:Huhhuh. Ei nää ekat Intel-mäkit kuulosta hyvältä.juharju kirjoitti:Pitää itsekkin hieman avautua.
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Ei se Mäkki taidakaan olla niin hyvä kuin väitetään. MacBook vaikuttaa sudelta, kun siitä noin paljon löytyy perusvikoja. Mini sentään toimii.Muffe kirjoitti:No voi v***u. Kone oli melkein 2 viikkoa MacHuollon käsissä kannen vaihdettavana (se harmaa jossa hiiri ja näppis on) koska se oli käyrä. Tänään saan vihdoinkin koneen käsiini ja vasta kotona huomaan että "Kele tääkin irvistää voi v***u!!". Vihainen soitto MacHuoltoon ja tuloksena "Ei me sille mitään voida." ja applen tuen numero. Soitto sitten Applen tukinumeroon josta sanotaan että ilmoittavat MacHuollolle asiasta jonka pitäisi soittaa mulle huomenna, lähettää joku hakemaan kone, sitten MacHuollon pitää todeta kone vialliseksi jonka jälkeen kone lähtee Applelle. Sitten Applelta lähtee kone e-pisteeseen josta se pitää kai hakea tai sitten toimittavat. Ei muuten muttakun olisi pitänyt ottaa kone mukaan matkalle että voisi katsoa muutaman leffan lentomatkoilla koska isän läppärin akku ei kestä yhtäkään leffaa.![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Fifi »
Käyttiksestä en ole lukenut tai kuullut kenenkään sanovan pahaa. Harmi vain että sen mukana on pakotettu ostamaan paketin, jota kaikki eivät kenties halua...kaulahuivi kirjoitti:Ei se Mäkki taidakaan olla niin hyvä kuin väitetään.
Viesti Kirjoittaja lemantra »
Viesti Kirjoittaja stuffe »
Ja milläs oireilla meni takuuseen? Oletuksena siis että takuun piiriin meni. Itsekin viem'ässä piakkoin konetta huoltoon tuon sirinän takia, mutta jotain muutakin olen havainnut. Kuumuus tietenkin, vähän mullakin kansi käyrä, tosin se ei haittaa pätkääkään, yksi kuollut pikseli. Siinäpä se taitaa ollajuharju kirjoitti:Nyt on MBP viety huolettavaksi. Toivottavasti tulee kuntoon ja ei saa kolhuja huoltopöydällä. Pari kertaa olen käyttänyt Machuollon palveluksia, mutta nyt päädyin viemään ostopaikkaan. Ensi viikolla pitäisi kone olla taas hyppysissä.
Viesti Kirjoittaja juharju »
- Kone käy aivan tajuttoman kuumana. iCurven päällä ihan normaali surffaus nostaa lämmöt 70 asteeseen tai yli.stuffe kirjoitti:Ja milläs oireilla meni takuuseen? Oletuksena siis että takuun piiriin meni. Itsekin viem'ässä piakkoin konetta huoltoon tuon sirinän takia, mutta jotain muutakin olen havainnut. Kuumuus tietenkin, vähän mullakin kansi käyrä, tosin se ei haittaa pätkääkään, yksi kuollut pikseli. Siinäpä se taitaa olla
Viesti Kirjoittaja pnuu »
Minkäslaisista lämmöistä ihmiset ovat laittaneet koneen huoltoon?juharju kirjoitti: - Kone käy aivan tajuttoman kuumana. iCurven päällä ihan normaali surffaus nostaa lämmöt 70 asteeseen tai yli.
Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Joo, Tiikeri on hyvä. Minulla toimii tosi hyvin Mac minissä. Ja onhan sitä Dellillä taas lämpöongelmia.Fifi kirjoitti:Käyttiksestä en ole lukenut tai kuullut kenenkään sanovan pahaa. Harmi vain että sen mukana on pakotettu ostamaan paketin, jota kaikki eivät kenties halua...kaulahuivi kirjoitti:Ei se Mäkki taidakaan olla niin hyvä kuin väitetään.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”