Myydään keväällä 2005 ostettu iBook G4:
1.2 GHz, 512 Kt L2-välimuistia
256 Mb muistia
30 Gt Ultra ATA -kovalevy
Combo-asema
12,1" näyttö (ei yhtään "kuollutta pikseliä")
ATI Mobility Radeon 9200, 32 Mt näyttömuistia
10/100BASE-T Ethernet ja 56K modeemi
Airport Extreme -kortti
FireWire 400, 2 nopeata USB 2.0 porttia
Pidetty hyvänä; akun kesto normaalikäytössä yhä 4 - 5 tuntia.
Mukana alkuperäinen pakkaus, ohjeet, ohjelmat.
Mainittakoon, että näppäimistön N-kirjaimessa kirjain on osittain kulunut näppäimestä. Muutoin hyvässä kunnossa; esim. kannet on kiillotettu iCleaner-puhdistusaineilla. Laitteen mukana tulee Tucanon Second Skin -suojalaukku (harmaa).
Hintapyyntö: 500 euroa. iBook sijaitsee Helsingissä.
Yhteydenotot voi tehdä tämän foorumin, sähköpostin (mescagnus@yahoo.com) tai kännykän (040 7077272) välityksellä.
(Huom! Olen lomalla ja Helsingissä jälleen keskiviikkona 2.8. Kännykästä tavoittaa ennen sitä parhaiten.)
M: [Myyty] iBook G4 1,2 GHz, 12.1"
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: [Myyty] iBook G4 1,2 GHz, 12.1"
Viesti Kirjoittaja KMA »
-
-
Missä myyjät luuraa?
Viesti Kirjoittaja JR 50 »
Nämä vesselit myy näitä romppeitaan siellä sun täällä eikä vaivaudu vastaamaan mihinkään yhteydenottoihin. Hintaa voi yrittää kalastella lisää heittelemällä verkkoja joka vesiin, mutta hinta asettuu kuitenkin 500-650 haarukkaan tolle laitteelle.
-
RE: Missä myyjät luuraa?
Viesti Kirjoittaja KMA »
Hei JR 50!
Kuten myynti-ilmoituksessani mainitsin, olin huvilalla lomailemassa ja palasin tiistai-iltana Helsinkiin. Olen koneen ääressä ensimmäistä kertaa vasta nyt perjantain jälkeen; sähköposteja on tullut. Tekstiviesteihin olen vastannut
Useampi henkilö on ollut iBookin kiinnostunut hankkimaan. Mitään tarjouskilpaa en aloita, vaan myyn koneen tuohon 500 euron hintaan ostajalle, jonka kanssa kaupat vaivattomimmin ja kätevimmin järjestyvät!
Olen yhteydessä kiinnostuneisiin keskiviikkona.
Ja vielä tarkennuksena: iBook on ostettu 28.5.2005, kuitti on, alkuperäinen pakkaus, levyt, ohjekirjat ja mukana tulleet piuhat jne.
Klaus
Kuten myynti-ilmoituksessani mainitsin, olin huvilalla lomailemassa ja palasin tiistai-iltana Helsinkiin. Olen koneen ääressä ensimmäistä kertaa vasta nyt perjantain jälkeen; sähköposteja on tullut. Tekstiviesteihin olen vastannut

Useampi henkilö on ollut iBookin kiinnostunut hankkimaan. Mitään tarjouskilpaa en aloita, vaan myyn koneen tuohon 500 euron hintaan ostajalle, jonka kanssa kaupat vaivattomimmin ja kätevimmin järjestyvät!
Olen yhteydessä kiinnostuneisiin keskiviikkona.
Ja vielä tarkennuksena: iBook on ostettu 28.5.2005, kuitti on, alkuperäinen pakkaus, levyt, ohjekirjat ja mukana tulleet piuhat jne.
Klaus
-
Viesti Kirjoittaja ispi »
vieläkö myymättä
hakisin tänään tai huomenna
yritän soittaa
mun numero 0456734532
tai sähkäri ispiss@jippii.fi
hakisin tänään tai huomenna
yritän soittaa
mun numero 0456734532
tai sähkäri ispiss@jippii.fi
-
Re: M: Myydään iBook G4 1,2 GHz, 12.1"
Viesti Kirjoittaja JR 50 »
Niinkuin aiemmin totesin kalastellaan täällä aika "sameissa vesissä". Tämäkin ilmoitus katosi aika vilkkaasti HuutoNetistä ennen tarjosajan päättymistä.Yhteydenotot voi tehdä tämän foorumin, sähköpostin (mescagnus@yahoo.com) tai kännykän (040 7077272) välityksellä.
(Huom! Olen lomalla ja Helsingissä jälleen keskiviikkona 2.8. Kännykästä tavoittaa ennen sitä parhaiten.)
Yllättävän moni "tunnustaa" ostaneensa sopimattoman laitteen, mutta ykskaks löytyykin asiantuntemusta heittää tarkka analyysi laitteesta.
Yhteyksien pitäminen nykylaitteilla näyttää myös olevan kateissa.
-
Viesti Kirjoittaja timodeus »
Tämän myyjän kanssa kaupat sujuivat todella mallikkaasti, yhteydenpito oli "loman" jälkeen mallikasta. Täytyy näin julkisesti kehua kun on tullut näköjään pyyhkeitäkin.
Itse kyllä ymmärrän että välillä pitää lomaa, silloin ei viitsi todellakaan olla puhelimessa homehtumassa, sitä saa harrastaa varmasti itse kukin ihan riittävästi.
Toki myynti-ilmoituksen jättämistä juuri ennen lomaa voi pitää jossainmäärin ajattelemattomana, mutta antoipa se hyvää aikaa mahdollisille ostajille miettiä kauppoja 8)
Itse kyllä ymmärrän että välillä pitää lomaa, silloin ei viitsi todellakaan olla puhelimessa homehtumassa, sitä saa harrastaa varmasti itse kukin ihan riittävästi.
Toki myynti-ilmoituksen jättämistä juuri ennen lomaa voi pitää jossainmäärin ajattelemattomana, mutta antoipa se hyvää aikaa mahdollisille ostajille miettiä kauppoja 8)
-
JR 50:lle...
Viesti Kirjoittaja KMA »
Toki siinä vaiheessa, kun ostaja on koneelle löytynyt (2 pv ennen tarjousajan umpeutumista), se on syytä poistaa Huuto.netistä, joka olisi velvoittanut myymään iBookin esimerkiksi 510 euroa tarjonneelle.
Koneen suosio kiinnostuneiden osalta yllätti
iBook sai hyvän uuden kodin
Timodeukselle kiitokset vaivattomasta kaupanteosta!
Koneen suosio kiinnostuneiden osalta yllätti

iBook sai hyvän uuden kodin

8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka