Apple ID -ongelma
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Apple ID -ongelma
Viesti Kirjoittaja hjk2000 »
Olen nyt törmännyt sellaiseen ongelmaan että yritin ostaa tinderissä plus version Apple ID:tä käyttäen niin rahat lähti tililtä mutta sitten tuli ilmoitus että minulla on ostoja voimassa eikä tuota aktivoitukaan, mistä tämä mahtaa johtua? Pitääkö minun poistaa nykyinen Apple ID ja tehdä uusi vai mistä tämä mahtaa johtua? Olen näissä täysin tietämätön mutta kuulin että täältä saattaisi löytyä neuvoa?
-
- Ylläpitäjä
Re: Apple ID ongelma
Viesti Kirjoittaja egoste »
Mistä tuo ilmoitus tuli? AppStoresta, Tinder Appissa?
Jos sinulla on jo aktiivinen ”Pro” tili, niin voi olla että ”aktivoituu” kun edellinen menee umpeen.
Jos sinulla on jo aktiivinen ”Pro” tili, niin voi olla että ”aktivoituu” kun edellinen menee umpeen.
-
Viesti Kirjoittaja hjk2000 »
Vastaus tuli tinder apissa, ei mulla ole mitään aktiivista tunnusta. Toi oli nyt jo toinen kerta kun noin kävi. Mulla oli tili aiemmin prepaid liittymän kautta ja sitä kautta joskus mulla oli tuo pro versio, lisäksi oon tässä joku aika sitten vaihtanut Apple id:tä…voiko tuon nykyisen Apple id tilin hävittää ja tehdä uuden vai mikä tässä nyt mahtaa kiikastaa? Tietämys näissä asioissa on häpeällisen huono
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Yleensä ottaen ei ole hyvä ajatus perustaa uutta ID:tä ja hylätä vanha. Ja en kyllä usko, että AppleID on se, joka tässä takkuaa. Joku asetus/valinta on väärin.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Onko siellä Tinderissä sinulla jokin tunnus? Kun varmaankin on niin onko se tunnus sama kuin millä aiemmin aktivoit Pro-käytön.
Jos tunnus on sama, niin se on sidoksissa ehkä vanhaan prepaid-numeroosi tai johonkin sähköpostiisi. Tai sitten jos käytit Applen sähköpostia, niin sitten siihen.
Kokeile pääsetkö siellä Tinderissä muokkaamaan tunnuksesi tietoja nykytilannetta vastaavaksi.
Myös sovelluksen poisto ja sen uudelleen asentaminen voi auttaa. Jos sovellus on maksullinen, se on maksettuna korvamerkitty sille AppleID:lle, jolla se on AppStoresta ladattu. Jos olet kirjautuneena AppStoreen jollain toisella AppleID:llä, sovellus - maksutonkin - täytyy ’ostaa’ uudestaan, jotta se olisi päivitysten ym. piirissä.
Jos tunnus on sama, niin se on sidoksissa ehkä vanhaan prepaid-numeroosi tai johonkin sähköpostiisi. Tai sitten jos käytit Applen sähköpostia, niin sitten siihen.
Kokeile pääsetkö siellä Tinderissä muokkaamaan tunnuksesi tietoja nykytilannetta vastaavaksi.
Myös sovelluksen poisto ja sen uudelleen asentaminen voi auttaa. Jos sovellus on maksullinen, se on maksettuna korvamerkitty sille AppleID:lle, jolla se on AppStoresta ladattu. Jos olet kirjautuneena AppStoreen jollain toisella AppleID:llä, sovellus - maksutonkin - täytyy ’ostaa’ uudestaan, jotta se olisi päivitysten ym. piirissä.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka