Ipod ja Equalizer
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ipod ja Equalizer
Viesti Kirjoittaja ogc »
Niin sanokaapas omia mielipiteitä että mitä EQ asetusta käytätte, ite oon nyt koittanu ettiä että mikä olis sellanen yleishyvä, rock ja elektronic vaikuttaa hyviltä mutta niissä tuntuu bassot joskus särkevän ainakin noilla ipodin alkuperäisillä nappikuulokkeilla. Puhdas ja muuten hyvä ääni on tullu kun laittaa diskanttien vahvistuksen. Mutta onko parempia vaihtoehtoja ?
-
- Ylläpitäjä
Re: Ipod ja Equalizer
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ainä kun jytä raikaa, käytän "pop"-asetusta.ogc kirjoitti:Niin sanokaapas omia mielipiteitä että mitä EQ asetusta käytätte, ite oon nyt koittanu ettiä että mikä olis sellanen yleishyvä, rock ja elektronic vaikuttaa hyviltä mutta niissä tuntuu bassot joskus särkevän ainakin noilla ipodin alkuperäisillä nappikuulokkeilla. Puhdas ja muuten hyvä ääni on tullu kun laittaa diskanttien vahvistuksen. Mutta onko parempia vaihtoehtoja ?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Perfect asetus mullaa....ohjeet miten sen saa löytyy netistä.
Jaa jaa luulin että kyse oli itunesin equalisaattorista.
Jaa jaa luulin että kyse oli itunesin equalisaattorista.
Viimeksi muokannut Jezze, 8.7.2006 klo 16.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
-
-
-
Viesti Kirjoittaja iTekonen »
Hmm... itse ostin tollaset samanlaiset. Alkuun tuntui että pää hajoaa ku bassoa oli aivan liikaa. Mulla oli aina päällä bass reduce. Nykyään niitten bassontoisto tuntuu melko normaalilta suoralla EQ:llakin. En tiedä häviääkö kuulo korvasta vai toisto plugeista.Skarsnak kirjoitti:Yritän sisäänajaa Kossin Spark Plugeja, joten diskanttivahvisteinen on päällä. Tekisi mieli heittää tosin noi Plugit suoraan roskikseen, ei kai halvalla voi saada hyvää, tai sitten vaatii vaan runsaasti totuttelua.
Totutteluahan niiden käyttö vaati alkuunsa kyllä. Vaihdoin omiini Shuren kuuset tilalle, eivätpä ne paljoa vaikuttaneet.
-
-
Viesti Kirjoittaja Donza »
Nuo Plugit on kyllä aika kauheat. Koss Porta Pro kuulokkeille hain nappeja kaveriksi lenkkeilyyn yms. mutta nuo olivat kyllä virhehankinta. Ennemmin käyttää vaikka iPodin mukana tulevia kuulokkeita. Sonyn MDR-EX71SL kuulokkeet olivat loistavat hintaansa nähden mutta ajan kuluessa kuulokkeiden johdon eriste alkoi kulua irti. Melkein tekisi mieli toinen pari ostaa nuita, mutta epäilen että Sony olisi tuota tyyppivikaa korjannut.iTekonen kirjoitti:Hmm... itse ostin tollaset samanlaiset. Alkuun tuntui että pää hajoaa ku bassoa oli aivan liikaa. Mulla oli aina päällä bass reduce. Nykyään niitten bassontoisto tuntuu melko normaalilta suoralla EQ:llakin. En tiedä häviääkö kuulo korvasta vai toisto plugeista.Skarsnak kirjoitti:Yritän sisäänajaa Kossin Spark Plugeja, joten diskanttivahvisteinen on päällä. Tekisi mieli heittää tosin noi Plugit suoraan roskikseen, ei kai halvalla voi saada hyvää, tai sitten vaatii vaan runsaasti totuttelua.
Totutteluahan niiden käyttö vaati alkuunsa kyllä. Vaihdoin omiini Shuren kuuset tilalle, eivätpä ne paljoa vaikuttaneet.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka