Riina kirjoitti:
Himppusen on silikonia/suolaliuosta ylä- ja alahuulessa sekä käsien välissä
Ei kai sentään
Sehän on vaan kateellinen.
Kateellinen mistä? Siitä että tytöllä on ollut varaa pistellä lisukkeita poikia kiinnostaviin kohtiinsa?
Aivan, mut eihän mun tarvii, mullahan on lähes kaikki kohdallaan. Aika hurjaa tuo leikkely on nykypäivänä. Yhdessä lehdessä oli Ashley Simpsonista kuvia eipä tyttöä tunnista siksi samaksi persoonallisen näköiseksi nuoreksi tytöksi kuin ennen
Toinen kysymys: Miksi ihmeessä sinulla on ohjelmat työpöydällä? Minun mielestä Dock on ihan sitä varten että sinne niitä ohjelmia laitettaisiin. (That's so OS9 / windows style)
Toinen kysymys: Miksi ihmeessä sinulla on ohjelmat työpöydällä? Minun mielestä Dock on ihan sitä varten että sinne niitä ohjelmia laitettaisiin. (That's so OS9 / windows style)
ei ne ole siinä lopullisesti, totuttelen vielä, olen vasta/jo kuukauden käyttäny maccia, ehkä ensiviikolla voisi pistää ne pois tuosta...
ei ne ole siinä lopullisesti, totuttelen vielä, olen vasta/jo kuukauden käyttäny maccia, ehkä ensiviikolla voisi pistää ne pois tuosta...
Hyvä niin koska emme hyväksy windowsmaisuutta tai vanhanaikaisuutta! All heill
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
Hyvä niin koska emme hyväksy windowsmaisuutta tai vanhanaikaisuutta! All heill
Leissi kirjoitti:Miten tuon kiintolevyn kuvakkeen saa vaihdettua? Latasin jo kuvakkeen, jonka haluan, mutta miten vaihto?!
Valitse se kuvake ja paina omppu-I. Avautuvassa ikkunassa näkyy ny vasemmalla ylhäällä se kuvake. Klikkaa sitä hiirellä, siihen tulee sininen hehku ympärille. Nyt paina omppu-c (copy) ja valitse se tiedosto, jonka kuvakkeen tahdot vaihtaa. Paina omppu-I jälleen ja ja valitse se kuvake samasta paikasta, jonka haluat korvata. Nyt paina omppu-v (paste) ja kuvake on vaihdettu