Hei,
Huomasin omituisuuksia apple-tililläni, jotka todennäköisesti johtuvat hakkeroinnista tms. tililleni. Tarvitsisin kipeästi apua selvittääkseni mitkä ja mistä nämä ongelmat ovat syntyneet.oletan tietäväni kuka on tässä osallisena. En oikein kykene jumppaamaan apple-tuen kanssa näitä englanniksi, joten jos osaat neuvoa minulle hyvän gurun / liikkeen/ palvelun täältä pks. niin olisin superkiitollinen. Luonnollisesti olen valmis korvaamaankin avusta jotain. Jos täällä voi niin laita yv, jos ei niin koodaa kuitenkin vinkkisi mulle! Kiitti!
Applen tietoturvasta kysymyksiä
Apple-maailman tapahtumia Suomessa ja muualla
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Applen tietoturvasta kysymyksiä
Viesti Kirjoittaja Retua »
-
Re: Applen tietoturvasta kysymyksiä
Viesti Kirjoittaja Machist »
Pääsisikö tällä alkuun?
https://support.apple.com/fi-fi/102560
https://support.apple.com/fi-fi/102560
-
Viesti Kirjoittaja apsev »
Olisi hyvä kertoa muille, millaisia olivat ko.omituisuudet - jotta muutkin osaisivat huomata ne - kiitos!
-
Viesti Kirjoittaja Vili888 »
Tarkkaile muistia. Itsellä tultiin Apple id:n läpi ja meni puhelinkin vilkkuen. Poistin appeja kun enää kello tyyliin työpöydällä ja se vei muistia yli 200gb. Eikä lähtenyt poistamalla. Nyt Surfshark, antivirus sniper ja tekoälyn pyörittämä disk cleaner & valvonta. Esim. CC cleaner olikin enempi PC:lle ja jätti moskaa. Nyt kevyempi käyttää. Jopa identiteetin Surfsharkilla teetätin. / Sähköpostin joka linkittyy omaan. Melvin Jones 22v Arkansasista / Jenkki puh numerolla joka sekin linkitetty. Miksi tuonne oikeaa dataa trolleille / kauppiaille antaa.Retua kirjoitti: ↑3.3.2025 klo 22.50 Hei,
Huomasin omituisuuksia apple-tililläni, jotka todennäköisesti johtuvat hakkeroinnista tms. tililleni. Tarvitsisin kipeästi apua selvittääkseni mitkä ja mistä nämä ongelmat ovat syntyneet.oletan tietäväni kuka on tässä osallisena. En oikein kykene jumppaamaan apple-tuen kanssa näitä englanniksi, joten jos osaat neuvoa minulle hyvän gurun / liikkeen/ palvelun täältä pks. niin olisin superkiitollinen. Luonnollisesti olen valmis korvaamaankin avusta jotain. Jos täällä voi niin laita yv, jos ei niin koodaa kuitenkin vinkkisi mulle! Kiitti!
-
Viesti Kirjoittaja Vili888 »
Tuossa vielä kerran siltä ajalta kuva puhelimen asetus apista jonka tarkistin vikana ja varmenne ei ollut Applen vaan tuntemattoman. Jos Englanti ei taitu, itse varasin soittoajat tuon kaa ja ihan Suomea puhui niin löytyi tuo vika. Puhein meni. Oli sille liikaa. Myös etänä voivat tarkista jos annat.
IMG_2887.png
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka