Onko muilla ollut tänään samaa ongelmaa? Joudun manuaalisesti merkkaamaan viestit luetuksi. Hassuinta on vielä se, että osa merkkaantuu luetuiksi ja osa ei. Vielä hassumpaa se, että jos merkkaan jonkun manuaalisesti luetuksi ja siihen tulee uusi viesti, joudun taas merkkaamaan sen uudelleen. Eli ne on aina samat threadit jotka temppuilee.
Cookie-asetukset on samat kuin ennenkin, enkä mihinkään muuhunkaan ole kajonnut. Onko vika minussa vai jossain muussa. Kiitän jo ennakkoon
Minulla myös pysyvät lukemattomina niin kauvan että käyn sen avaamassa. (edit: tai sitten vaan sekoilen... )
Aika usein on myös koko homppu poissa intternjetin kartalta.
Niin siis minulla nimenomaan se ongelma, että ne ei merkkaannu luetuiksi, kun avaan ne. Näinhän sen kuuluisi toimia ja toimikin vielä toissapäivään asti.
Mulla taas tämä palsta on jostain syystä pysyvästi luettuina, vaikka en olisi lukenutkaan. Aloin ihmetellä asiaa, kun pariin kuukauteen ei (muka) tullut tänne yhtään uutta viestiä...
Lare kirjoitti:Mulla taas tämä palsta on jostain syystä pysyvästi luettuina, vaikka en olisi lukenutkaan. Aloin ihmetellä asiaa, kun pariin kuukauteen ei (muka) tullut tänne yhtään uutta viestiä...
Tuohon auttaa yleensä keksien poisto selaimesta. Siellä on jostain syystä varmaan livahtanut väärä päivämäärä.
Nyt toimii taas itsellä, niin kuin ennenkin, ja mihinkään en kajonnut. Henkimaailman juttuja.
Ja taas alkoi sama oireilu. Kyseessä on tietyt threadit vain. Tällä hetkellä esim. Myynti-palstan Turmericin ilmoitukset ei merkkaantuneet luetuiksi, eikä myöskään pari muuta threadia. Aina kun tulee uusi viesti, niin lukeminen ei auta. Hassua.
Jopas on jännät keksit. Sinun keksien poisto auttoi mullakin ! Tämä nimittäin on eka viesti tällä palstalla joka näkyi uutena. Jotenkin ilmeisesti oma viesti vaikuttaa asiaan.
Keksien poisto ihan hyvä vinkki, mutta en ymmärrä mirten se voi vaikuttaa yhteen palstaan erikseen.
Vähän samanlaista ongelmaa täälläkin. Viestit merkkaantuvat luetuiksi itsestään kun käytän HOmppua usealta eri koneelta. Onko tämä ominaisuus?
(Omenamehu.orgissa lukemattomat viestit säilyvät lukemattomina, vaikka kävisikin eri koneilta sitä lukemassa.)
On vähän hankala seurata viestiketjuja, kun ei muista mihin on viimeksi jäänyt
Minullakin (kaikki) viestit merkkaantuvat automaattisesti luetuiksi. Keksit on poistettu useaan kertaan jne. Mulla vaan riittää etusivulla tai Katso uudet viestit -haussa piipahtaminen, niin eipäs enää ole yhtään uutta. Tämä on ikävää…
Olisi ihan kiva omenamehuhoopoilun ohessa lukea tätäkin lautaa, mutta tuo viestien luetuksi merkkaantuminen on piikki lihassa. Onko mitään toivoa saada tähän parannusta? Ylläpito?
manu kirjoitti:Olisi ihan kiva omenamehuhoopoilun ohessa lukea tätäkin lautaa, mutta tuo viestien luetuksi merkkaantuminen on piikki lihassa. Onko mitään toivoa saada tähän parannusta? Ylläpito?
Itsellä pelasti tuo keksien poisto. Koitapa sinäkin?
Vaikka ylläpito tekisi mitä, niin vialliset keksit ei teidän selaimistanne poistu ennenkuin ne itse poistetaan.
manu kirjoitti:Olisi ihan kiva omenamehuhoopoilun ohessa lukea tätäkin lautaa, mutta tuo viestien luetuksi merkkaantuminen on piikki lihassa. Onko mitään toivoa saada tähän parannusta? Ylläpito?
Itsellä pelasti tuo keksien poisto. Koitapa sinäkin?
Vaikka ylläpito tekisi mitä, niin vialliset keksit ei teidän selaimistanne poistu ennenkuin ne itse poistetaan.
Koikeilin ja taas menivät kaikki viestit
Onko tämä phpBB:n ominaisuus? Esimerkiksi Mehu (SMF) ja DVD plaza (vBulletin) säilyttivät lukemattomat viestit keksien poistosta huolimatta. Ilmeisesti noissa tallennetaan tieto lukemattomista palvelimelle, kun taas täällä kekseihin?
Valitettavasti minun pitää todeta, että ei mitään hajua mitä asialle voi tehdä. Samaan olen törmännyt muillakin phpbb2 -foorumeilla, eli viestit merkkaantuvat luetuiksi.
Itselläni on ikuinen kirjaantuminen päällä ja lueskelen näitä viestejä ainoastaan kotikoneelta, jolloinka en ole törmännyt ongelmiin.
EDIT: Manu, vaikka todennäköisesti hyödytöntä, kokeiles vielä jollain toisella selaimella, jolla et ole ennen käynyt HO:ssa, jos sellaista koneessasi on. esim ie5?
Viimeksi muokannut NeNithelo, 5.8.2006 klo 17.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NeNithelo kirjoitti:Valitettavasti minun pitää todeta, että ei mitään hajua mitä asialle voi tehdä. Samaan olen törmännyt muillakin phpbb2 -foorumeilla, eli viestit merkkaantuvat luetuiksi.
Itselläni on ikuinen kirjaantuminen päällä ja lueskelen näitä viestejä ainoastaan kotikoneelta, jolloinka en ole törmännyt ongelmiin.
Tämäpä ikävää, täytyy kai sitten rajoittaa homppuilu yhdelle koneelle.
Kiitos tiedosta
NeNithelo kirjoitti:
Ikuinen kirjaantuminen, onko tämä sama kuin kirjaa minut aina sisälle. Kuinka se toimii? En vielä ole päässyt perille siitä kuinka se toimii
NeNithelo kirjoitti:
Ikuinen kirjaantuminen, onko tämä sama kuin kirjaa minut aina sisälle. Kuinka se toimii? En vielä ole päässyt perille siitä kuinka se toimii
Rasti siihen sisäänkirjautuessa, ja ei tarvitse joka kerta kirjoittaa käyttäjätunnusta & salasanaa. Toimii mainiosti, jos koneesi on vain sinun käytössäsi - tai toimiihan se kaikille samalla tavalla, saattaa vaan olla että nimimerkiltä "Riina" alkaa tulla tosi levotonta juttua jossain vaiheessa kun "joku vaan" pääsee koneelle ja alkaa säveltää HO:aan juttua sun nimissä
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
power kirjoitti:Rasti siihen sisäänkirjautuessa, ja ei tarvitse joka kerta kirjoittaa käyttäjätunnusta & salasanaa.
Onko muuten yleistä että automaattisesta kirjautumisesta huolimatta muutaman kerran viikossa joutuu loggaamaan sisään kun toi on "unohtunut"? Muissa paikoissa tää pelaa vuodesta toiseen, mutta täällä unohtuu melkein päivittäin.
NeNithelo kirjoitti:
Rasti siihen sisäänkirjautuessa, ja ei tarvitse joka kerta kirjoittaa käyttäjätunnusta & salasanaa.
Jeps, eli juuri tätä tarkoitin, termit oli vähän haussa.
mercury kirjoitti:
power kirjoitti:Rasti siihen sisäänkirjautuessa, ja ei tarvitse joka kerta kirjoittaa käyttäjätunnusta & salasanaa.
Onko muuten yleistä että automaattisesta kirjautumisesta huolimatta muutaman kerran viikossa joutuu loggaamaan sisään kun toi on "unohtunut"? Muissa paikoissa tää pelaa vuodesta toiseen, mutta täällä unohtuu melkein päivittäin.
Hmmm.. Itse en ole joutunut tuota kirjoittamaan kylläkään kuin sen kerran. Kokeiles hävittää HO:n cookiet ja sitten kirjaudut sisään uudelleen. Josko toimis?
Hmmm.. Itse en ole joutunut tuota kirjoittamaan kylläkään kuin sen kerran. Kokeiles hävittää HO:n cookiet ja sitten kirjaudut sisään uudelleen. Josko toimis?
Mulla on samaa ongelmaa, ja kuten aiemmin mainitsin, keksit on poistettu useaan otteeseen. Täytyy häpeäkseni sanoa, että työpaikan IE:llä toimi kaikista parhaiten. Mikähän siinäkin sitten…
NeNithelo kirjoitti:
Rasti siihen sisäänkirjautuessa, ja ei tarvitse joka kerta kirjoittaa käyttäjätunnusta & salasanaa. Toimii mainiosti, jos koneesi on vain sinun käytössäsi - tai toimiihan se kaikille samalla tavalla, saattaa vaan olla että nimimerkiltä "Riina" alkaa tulla tosi levotonta juttua jossain vaiheessa kun "joku vaan" pääsee koneelle ja alkaa säveltää HO:aan juttua sun nimissä
Kait mulle pitää vääntää kaikki rautalangasta, mut olen monesti laittanut rasti siihen kohtaan. Mut ei ole toiminut seuraavan kerran. Miten se siis toimii käytännössä? Kirjaanko itseni ulos normaalisti hompusta, vai suljenko vain sivuston. Nimittäin pelkään jos en kirjaa itseäni ulos, joku luulee et mä asustan täällä Nyt en viitsi täältä töistä sitä testata
siis kun lopetat surffailun suljet vain ikkunan, älä kirjaudu ulos. Eikä kukaan luule että asut täällä, vaan se nimesi häipyy sieltä etusivussa muutamassa minuutissa..
NeNithelo kirjoitti:siis kun lopetat surffailun suljet vain ikkunan, älä kirjaudu ulos. Eikä kukaan luule että asut täällä, vaan se nimesi häipyy sieltä etusivussa muutamassa minuutissa..
Onkos se vika vai ominaisuus, kun usein Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit painallus merkkaa kaikki luetuiksi, paitsi ne jotka ovat tulleet edellisen kerran jälkeen? Eli nekin joita ei ole avattu.
Lare kirjoitti:Onkos se vika vai ominaisuus, kun usein Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit painallus merkkaa kaikki luetuiksi, paitsi ne jotka ovat tulleet edellisen kerran jälkeen? Eli nekin joita ei ole avattu.