iTunesiin rekisteröinti
-
iTunesiin rekisteröinti
Viesti Kirjoittaja OutoPoika »
Ongelmana on se, että kaikki muut tiedot ovat kohdallaan, mutta Security Code on MUKA väärä! Yritin kirjautua Nordean Visa Electronilla.
30gb, video
valkoinen
ilman kaiverrusta
VAIN laillista musaa
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei voi mitään, paitsi vaihtaa pankkia.
-
Re: iTunesiin rekisteröinti
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
-
Yksi mitä kannatta myös testata on näpytellä kortin numero yhteen ilman niitä välilyöntejä, pari kertaa törmännyt että ei ole palvelu muuten hyväksynyt.
-
Viesti Kirjoittaja ApplePower »
Joku bugi Nordealla on kun kerta osa Electroneista toimii ja osa ei, itse en saanut syytä selville kun aikoinani sitä selvittelin.
Esim. Sammon Visa Electron toimii 101%.
-
Minä olen arvuutellut että vika olisi tämmönen: Sampo pankin electronithan toimii siksi, että niiden lukusarjat on samat kun "oikean visan". Jostain syystä Nordea on saanut jossain välissä läjän näitä samoja "viallisia" lukuja ja kortit on ehtineet käyttöön asti. Käsittääkseni uudet kortit ei toimi, eli se on voinut olla joku ohimenevä "erä" joka jostain syystä on on ollut viallinen.ApplePower kirjoitti: Joku bugi Nordealla on kun kerta osa Electroneista toimii ja osa ei, itse en saanut syytä selville kun aikoinani sitä selvittelin..
-
-
Sanon uudestaan: Olen 14w eli alaikäinen saamaan oman solo-tilin. Haluun saada selville, voiko esim. mennä pankkiin sanomaan kassatädille, että 'Mä nyt haluun käyttää tätä electronii netis'? Joudun mahdollisesti oottamaan vielä puoli vuotta ennen kuin saan omat solo-tunnukset.TheKraken kirjoitti:Vaihdat pankkitilisi sampoon. Se taitaa olla ainut varma vaihtoehto, ne kun oikein tuota mainostaa, että kortit toimii kuten tavallinen visa nettikäytössä.
30gb, video
valkoinen
ilman kaiverrusta
VAIN laillista musaa
-
Ainiin juu. En tajunnut tuota. Jotenkin muistaisin, että alle 15 vuotiaalta tuo onnistuu vanhempien luvalla ja konttorissa asioiden. Eli isukki tai äippä mukaan ja kassalta kysymään. Se ei silti vielä takaa, että se kortti silloin kaikissa nettikaupoissa pelaa, ainoastaan Verified by Visa merkityillä.OutoPoika kirjoitti:Sanon uudestaan: Olen 14w eli alaikäinen saamaan oman solo-tilin. Haluun saada selville, voiko esim. mennä pankkiin sanomaan kassatädille, että 'Mä nyt haluun käyttää tätä electronii netis'? Joudun mahdollisesti oottamaan vielä puoli vuotta ennen kuin saan omat solo-tunnukset.TheKraken kirjoitti:Vaihdat pankkitilisi sampoon. Se taitaa olla ainut varma vaihtoehto, ne kun oikein tuota mainostaa, että kortit toimii kuten tavallinen visa nettikäytössä.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Edit: tuo on iTMS:ssä Monthly Gift nimellä ja rajat on kai 10-200 euroa/kk.
-
Ok. *vauvan jokellusta*TheKraken kirjoitti:Ainiin juu. En tajunnut tuota. Jotenkin muistaisin, että alle 15 vuotiaalta tuo onnistuu vanhempien luvalla ja konttorissa asioiden. Eli isukki tai äippä mukaan ja kassalta kysymään. Se ei silti vielä takaa, että se kortti silloin kaikissa nettikaupoissa pelaa, ainoastaan Verified by Visa merkityillä.
30gb, video
valkoinen
ilman kaiverrusta
VAIN laillista musaa
-
Ja vielä varoituksen sana: Hyvin moni Nordean vanhempi täti ei tiedä yhtään mikä on verkkokäyttö. Jouduin yhtäkin tätiä opastamaan, kun itse kävin pankissa tappelemassa tuon kortin kanssa. Se luuli kokoajan että puhun solo-tunnuksista ja verkkopankista.OutoPoika kirjoitti:Ok. *vauvan jokellusta*TheKraken kirjoitti:Ainiin juu. En tajunnut tuota. Jotenkin muistaisin, että alle 15 vuotiaalta tuo onnistuu vanhempien luvalla ja konttorissa asioiden. Eli isukki tai äippä mukaan ja kassalta kysymään. Se ei silti vielä takaa, että se kortti silloin kaikissa nettikaupoissa pelaa, ainoastaan Verified by Visa merkityillä.
-
Selväks tuli.TheKraken kirjoitti:Ja vielä varoituksen sana: Hyvin moni Nordean vanhempi täti ei tiedä yhtään mikä on verkkokäyttö. Jouduin yhtäkin tätiä opastamaan, kun itse kävin pankissa tappelemassa tuon kortin kanssa. Se luuli kokoajan että puhun solo-tunnuksista ja verkkopankista.
30gb, video
valkoinen
ilman kaiverrusta
VAIN laillista musaa
-
Viesti Kirjoittaja Milk »

Nordean asiakaspalvelija näki varaukset koneeltaan, ja ihmetteli kovasti että katevaraus voidaan tehdä jos kerta reggausta ei edes saateta loppuun..tosin ne rahat eivät kuulemma välttämättä koskaan lähde tililtä, mutta mistäs sitä tietää. Tulos: ei onnistu iTunes tilin luonti, mutta ovat kyllä tiliini päässeet käsiksi kun ovat sieltä maksut varanneet. Paholainen sentään, ja vielä ihmettelevät kun jengi warettaa musaa..
-
-
Viesti Kirjoittaja Milk »
Itse itseäni lainaten..Onnistui vihdoinkin!!Milk kirjoitti:Samaa tuskailua!Ja vielä enemmän kuohahti äsken, kun satuin reggaamista yrittäessäni tutkailemaan tiliäni nordean verkkopankissa: JOKAISESTA YRITYKSESTÄ (kun siis klikkaa "done" ja sitten valittaa security codesta) MENEE 1,98 € KATEVARAUS TILILTÄ! Grrrr...eli tuossa kun kolme kertaa yritin luoda tiliä, paloi 6 € ilmaan!
![]()
Nordean asiakaspalvelija näki varaukset koneeltaan, ja ihmetteli kovasti että katevaraus voidaan tehdä jos kerta reggausta ei edes saateta loppuun..tosin ne rahat eivät kuulemma välttämättä koskaan lähde tililtä, mutta mistäs sitä tietää. Tulos: ei onnistu iTunes tilin luonti, mutta ovat kyllä tiliini päässeet käsiksi kun ovat sieltä maksut varanneet. Paholainen sentään, ja vielä ihmettelevät kun jengi warettaa musaa..

![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iTekonen »
Multa meni joo toi varaus kahdesti ensin ja sitten tuli päivän myöhässä sellaset 109 euroa takaisin tilille, siihen asti oli tilli nollilla. Skannasin niille kuitit ja kaikkea sinne storeen.. Ei saamari ois riittäny varmaan ku oisin oottanu päivän vielä ni ne ois tullu sinne takasin. Meni vaan tili miinukselle, mitä sen ei pitäis pystyä tekemään...Sälli kirjoitti:Ne varaukset peruuntuvat sieltä kyllä jossain vaiheessa.
tekonen &
Macbook Pro 13,3" C2D 2.4GHz, 250Gt/4Gt
iPhone 5S & iPad 2
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Mun Electronin voimassaoloaika on 02/08 eli ei se voi mennä noin ainakaan tässä tapauksessa. Siltikään en saa security codea toimimaan Storessa. Onko se siis ne viimeset kolme numeroa mun nimikirjoituksen päällä? päivänkakkara kun ei voi Nordea sivuillaan opastaa tätä..Milk kirjoitti:Itse itseäni lainaten..Onnistui vihdoinkin!!Päivämääristä oli kiinni, mutta ei kuitenkaan iTunesin päässä: electronin päivämäärämerkintä 07/08 tarkoittaa siis elokuuta 2007, eikä heinäkuuta 2008..
Hieman epäloogista mun mielestä, enkä ollut ennen tajunnut edes koittaa moista vaihtoehtoa, mutta noin päin meni läpi. Nyt varovasti, ettei tuu ostettua liikaa musaa alkuhuumassa!
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka