Kiitos jo näin etukäteen.
Viesti Kirjoittaja LilJnni »
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Osta vaan se iPod, ei se turhaan ole ylivoimainen markkinajohtaja. Et pety.LilJnni kirjoitti:Olen nyt ostamassa Creative® Zen Vision:M- soitinta, mutta en ole varma onko se yhteensopiva OS X- käyttöjärjestelmän kanssa.
iPod tulis kalliimmaksi, tässä parempi näyttö, parempi äänenlaatu. Sitäpaitsi, minä omistan jo yhden iPodin =). Tämä toimisi ns. Musiikkipankkina, jossa säilyttäisin musiikkiani ja tarvittaessa siirtäisin koneelle. iPodissa tämä ei onnistu.Sälli kirjoitti:Osta vaan se iPod, ei se turhaan ole ylivoimainen markkinajohtaja. Et pety.LilJnni kirjoitti:Olen nyt ostamassa Creative® Zen Vision:M- soitinta, mutta en ole varma onko se yhteensopiva OS X- käyttöjärjestelmän kanssa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
En halua puuttua mieltymyksiisi Creativen suhteen, mutta tuota käyttöäsi vähän ihmettelen. Eikö tuohon musiikkipankkikäyttöön sopisi paremmin ulkoinen kovalevy, joka on a) halvempi ja b) tilavampi.LilJnni kirjoitti:iPod tulis kalliimmaksi, tässä parempi näyttö, parempi äänenlaatu. Sitäpaitsi, minä omistan jo yhden iPodin =). Tämä toimisi ns. Musiikkipankkina, jossa säilyttäisin musiikkiani ja tarvittaessa siirtäisin koneelle. iPodissa tämä ei onnistu.Sälli kirjoitti:Osta vaan se iPod, ei se turhaan ole ylivoimainen markkinajohtaja. Et pety.LilJnni kirjoitti:Olen nyt ostamassa Creative® Zen Vision:M- soitinta, mutta en ole varma onko se yhteensopiva OS X- käyttöjärjestelmän kanssa.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Huhhuh. Karmea video ja "ihastuttavat" 60-luvun muotivärit.LilJnni kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=G-UykDeFNBM
Varmaan siksi, että sitä musiikkia voi myös kuunnella siitä soittimesta.MacFinn kirjoitti:En halua puuttua mieltymyksiisi Creativen suhteen, mutta tuota käyttöäsi vähän ihmettelen. Eikö tuohon musiikkipankkikäyttöön sopisi paremmin ulkoinen kovalevy, joka on a) halvempi ja b) tilavampi.LilJnni kirjoitti:iPod tulis kalliimmaksi, tässä parempi näyttö, parempi äänenlaatu. Sitäpaitsi, minä omistan jo yhden iPodin =). Tämä toimisi ns. Musiikkipankkina, jossa säilyttäisin musiikkiani ja tarvittaessa siirtäisin koneelle. iPodissa tämä ei onnistu.Sälli kirjoitti:Osta vaan se iPod, ei se turhaan ole ylivoimainen markkinajohtaja. Et pety.LilJnni kirjoitti:Olen nyt ostamassa Creative® Zen Vision:M- soitinta, mutta en ole varma onko se yhteensopiva OS X- käyttöjärjestelmän kanssa.
Ylipäätään en ymmärrä miksi jotkut lataavat musiikkinsa iPodiin/Creativeen jne ja poistavat sitten sen musan koneeltaan. Ja sitten valitetaan, että soitin ei milloin mistäkin syystä suostu palauttamaan musiikkia ja se vaivalla koottu kokoelma katoaa.
Ei iTunesilla, mutta lisäohjelmilla kyllä.LilJnni kirjoitti:Tämä toimisi ns. Musiikkipankkina, jossa säilyttäisin musiikkiani ja tarvittaessa siirtäisin koneelle. iPodissa tämä ei onnistu.
Eikös toi onnistu molemmilla? Kuuntelu ja tarvittaessa koneelle siirto? Zenin sorkkimiseen ylipäänsä kumpaankaan suuntaan tarvitaan spessusofta koska se ei ole normaali usbimassamuistiväline, ja iPodilta koneelle lataamiseen löytyy softia, mutta muuten se sentään toimii levynä kaikilla koneilla, vieraillakin, ilman ajureiden tai ohjelmien asennusta.LilJnni kirjoitti:Varmaan siksi, että sitä musiikkia voi myös kuunnella siitä soittimesta.
Siis hei, mitäääh?LilJnni kirjoitti:Kaiken lisäksi iPodia pidetään ainakin meidän koulussa rikkaiden teinien "leikkikaluna". Jos sattuu omistamaan iPodin (niinkuin minä), niin tullaan heti koulussa haukkumaan.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tuota tuota, mitä tuohonkin sanoisi. No, minä nyt olen tällainen vanha kääkkä ja kouluajoista on tosi kauan. Mutta silloin taisi neuvo olla, että älä välitä näistä lässyttäjistä, ei haukku haavaa tee vai miten se meni.LilJnni kirjoitti:Kaiken lisäksi iPodia pidetään ainakin meidän koulussa rikkaiden teinien "leikkikaluna". Jos sattuu omistamaan iPodin (niinkuin minä), niin tullaan heti koulussa haukkumaan.
Jenkeissä taas iPod todettiin college-opiskelijoiden keskuudessa "coolimmaksi" kuin jopa kaljanjuonti. iPod on musiikkisoittimien de facto -standardi. Leikkikaluja ovat ne muut, creativet sun muut hömpät.LilJnni kirjoitti:Kaiken lisäksi iPodia pidetään ainakin meidän koulussa rikkaiden teinien "leikkikaluna". Jos sattuu omistamaan iPodin (niinkuin minä), niin tullaan heti koulussa haukkumaan.
Viesti Kirjoittaja ozone »
Mitähän tuo "0,99€ biisi, haahaahaa" tarkoitti... onkohan tämä, että: iTunesista vai laittomastiLilJnni kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=G-UykDeFNBM
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Esim PodUtililla.Sälli kirjoitti:Ei iTunesilla, mutta lisäohjelmilla kyllä.LilJnni kirjoitti:Tämä toimisi ns. Musiikkipankkina, jossa säilyttäisin musiikkiani ja tarvittaessa siirtäisin koneelle. iPodissa tämä ei onnistu.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Suosittelen sinullekin Senutia, piekseen tuon käytettävyydellääön 6-0..Aaaron kirjoitti:Esim PodUtililla.Sälli kirjoitti:Ei iTunesilla, mutta lisäohjelmilla kyllä.LilJnni kirjoitti:Tämä toimisi ns. Musiikkipankkina, jossa säilyttäisin musiikkiani ja tarvittaessa siirtäisin koneelle. iPodissa tämä ei onnistu.
Ihan vitsihän toi vaan on, mutta kumman puolesta ja kumpaa vastaan?ozone kirjoitti:Mitähän tuo "0,99€ biisi, haahaahaa" tarkoitti... onkohan tämä, että: iTunesista vai laittomastiLilJnni kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=G-UykDeFNBM
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”